Adoptie Polen

Adoptie Forum
annegitaar
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 november 2013, 10:37

Re: Adoptie Polen

Bericht door annegitaar » 11 maart 2015, 11:03

hoi Duvelke,

zo'n mooi nieuws! prachtig! broertje en zusje uit polen? welke leeftijd? of ben ik te nieuwsgierig!
het is zo bemoedigend te lezen dat alles een mooie afloop kan hebben en ik geloof er nog steeds in dat het voor ons ook zo zal lopen! alles komt altijd wel goed voor iedereen, daar geloof ik in..en door de slechte tijden moeten we heen.

Mocht het voor iemand een tip zijn, sinds heel ons verloop ben ik aan het tuinieren geslagen. en met de zon het mooi weer is het ook bemoedigend te zien hoe mijn plantjes groeien en 'smorgens op te staan en te piepen of er al eentje zijn hoofdje boven de aarde uitsteekt! de dingen zien groeien, vooruit zien gaan, geeft me ook veel moed om door te gaan. misschien helpt het bij jullie ook? wie weet...

lieve groetjes
Annelies

HD
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 maart 2014, 10:08

Re: Adoptie Polen

Bericht door HD » 23 maart 2015, 21:10

Ik ben ook benieuwd!
Geniet er heel veel van!
en Proficiat!
Wij hopen dit ook snel mee te maken.
Hoe lang hebben jullie moeten wachten eens op de wachtlijst van Polen zelf?

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Re: Adoptie Polen

Bericht door DVO pixi » 23 maart 2015, 21:28

Proficiat @duvelke en geniet van je gezinnetje en idd voor alle wachtenden die het even niet zien zitten en zoals mijn onderschrift ook doet vermoeden, hoorden ook wij daar ooit bij, maar lieten we ons niet ontmoedigen maar ploeterden we ook voort, want het loont meer dan de moeite!
baie fiere moeke
ignis aurum probat

duvelke
Berichten: 5
Lid geworden op: 7 juli 2014, 20:32

Re: Adoptie Polen

Bericht door duvelke » 25 maart 2015, 12:49

We stonden op de wachtlijst sinds eind 2011 voor een sibling.
We gaan geen details geven over de kinderen maar voor Polen zijn baby's of zeer jonge (gezonde) kinderen zo goed als uitgesloten. Die worden allemaal in Polen zelf geadopteerd. Dit werd ons daar meermaals bevestigd. Vanaf 2 à 3 jaar wordt het in Polen zelf moeilijker en komen kinderen dus vrij voor buitenlandse adoptie.
Wie nog vragen heeft over hoe wij alles ervaren hebben mag altijd PB sturen.

HD
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 maart 2014, 10:08

Re: Adoptie Polen

Bericht door HD » 26 maart 2015, 18:28

slik, toch zo'n lange wachtlijst. Ik hoopte toch op korter. Domper!

Geniet ervan! Veel succes!

wij juist positief advies voor een sibbling en willen graag voor polen gaan. Dus ik zal je mss nog wel eens contacteren voor tips!

duvelke
Berichten: 5
Lid geworden op: 7 juli 2014, 20:32

Re: Adoptie Polen

Bericht door duvelke » 27 maart 2015, 15:50

Super nieuws voor jullie. Proficiat !!

In 2012 werden wel geen kinderen uit Polen geadopteerd. Dat heeft onze wachttijd nog verlengd.
Alles hangt een beetje af van de huidige toestand. Het kleine mirakel geeft meestal wel realistische info. Je kan dus best daar eens informeren.

Mocht je nog vragen hebben of wat meer over onze ervaringen willen weten neem gerust contact op.

Veel succes bij het verdere verloop.

KathMich
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 augustus 2013, 14:38

Re: Adoptie Polen

Bericht door KathMich » 30 maart 2015, 10:05

Hoi iedereen,

Bij ons is het weer eens even bij af ... :-( Opnieuw, geen fout bij HKM, maar via de Katholieke Centra in Polen hadden ze een dossier opgegeven van een klein kindje, maar blijkbaar werd het dossier niet goedgekeurd door Kind en Gezin. Ze waren er sinds begin januari mee bezig. Dus we wachten af ... Ooit lukt het hoop ik !
Wish me luck !

Groetjes en veel succes aan iedereen en proficiat aan diegenen die al het geluk hebben om een kindje (s) bij hen te hebben.
Kath

HD
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 maart 2014, 10:08

Re: Adoptie Polen

Bericht door HD » 9 april 2015, 16:06

Oei zeg! Heel veel succes naar jullie kant gestuurd!
Hopelijk kunnen jullie dit ergens plaatsen en krijgen jullie snel een ander voorstel.
wij duimen voor jullie!

HD
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 maart 2014, 10:08

Re: Adoptie Polen

Bericht door HD » 13 juni 2015, 14:25

Hallo!
Iemand die nog op de wachtlijst staat van Polen. Wij staan sinds een dikke week op de wachtlijst voor een sibling.
Spannend! :-)
Nog mensen die mee wachten?

Groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten