donor eiceldonatie gezocht

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Evalina
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 januari 2019, 11:26

donor eiceldonatie gezocht

Bericht door Evalina » 4 februari 2019, 19:20

Hallo, mijn vriend en ik zijn op zoek naar een eiceldonor voor ons traject in het UZ Jette in Brussel. Wij zijn daar in het najaar met een donor die wij kennen aan het traject begonnen. Helaas bleek pas tijdens de IVF dat onze donor opgrond van een lage eicelvoorraad niet geschikt voor is. Nu hopen wij iemand op deze weg te kunnen vinden die met ons verder wil gaan. Of dat iemand nog andere ideeën heeft waar wij kunnen zoeken. Voor ons is het belangrijk dat ons kindje later de mogelijkheid heeft om de donor te leren kennen. Wij staan ook open voor een wisseldonatie met het sperma van mijn vriend.

Fieke09
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 juni 2019, 18:54

Re: donor eiceldonatie gezocht

Bericht door Fieke09 » 18 juni 2019, 19:04

Hallo,

Ik ben donor en werk samen met Dr Platteau in Dilbeek. Ik heb tot op heden al 3x gedoneerd met telkens een succesverhaal.
Moest je graag meer willen weten of kennis maken kan je me steeds contacteren via e-mail: opblaasbarekikker@hotmail.com

Lieve groetjes
Fieke

ellenpee
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 november 2019, 13:16

Re: donor eiceldonatie gezocht

Bericht door ellenpee » 2 november 2019, 13:35

Hej, is het jullie intussen gelukt iemand te vinden? Ik wil gekende eiceldonatie doen als er een match is. Kan ik je mailen? Groetjes, Ellen

SophiePeter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2020, 14:00

Re: donor eiceldonatie gezocht

Bericht door SophiePeter » 25 juli 2020, 21:10

Is er iemand die bereid is eicellen te doneren via kruisdonatie?
Wij willen heel graag een kindje, maar willen graag met een anonieme donor werken. Wie kan ons helpen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten