Zaaddonor aangeboden

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Cunctator
Berichten: 13
Lid geworden op: 1 januari 2020, 21:18

Zaaddonor aangeboden

Bericht door Cunctator » 1 januari 2020, 21:36

Deze advertentie is niet langer van toepassing.
Aan alle wensouders, veel succes met hun kinderwens.
Laatst gewijzigd door Cunctator op 15 juli 2022, 22:55, 4 keer totaal gewijzigd.

Dudette272
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 januari 2020, 20:03

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Dudette272 » 24 januari 2020, 20:16

Beste,

Ik heb interesse om jou beter te leren kennen, als je nog donor bent. Ik ben alleenstaande mama met een zoon en wil nog graag een kind om ons gezin te vervolledigen.

Grtjes Dudette. :D

Melten
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 juli 2021, 20:18

Zaaddonor aangeboden

Bericht door Melten » 3 juli 2021, 20:28

De wensouders aan wie ik doneer mogen wat mij betreft zowel alleenstaand, getrouwd of samenwonend zijn,daar heb ik geen voorkeur voor Ook vind ik het verder niet van belang wat je geaardheid is dus zowel hetero als lesbische wensouders mogen reageren. Dat kindje in een liefdevolle omgeving zal opgroeien is voor mij eigenlijk de belangrijkste voorwaarde.

Ik ben van mening dat natuurlijke donatie de beste manier is. Ik begrijp dat dit erg intiem kan zijn dus tijdens het doneren kunnen we eventueel de boven kleding aanhouden als dat fijner is of een blinddoek of iets dergelijks alles is verder bespreekbaar.

Ik kan een Soatest doen als nodig is en een donorovereenkomst is ook mogelijk. Ik vraag geen reiskosten vergoeding. Ik heb al ervaring met doneren

Marleen2306
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 juni 2021, 19:12

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Marleen2306 » 21 juli 2021, 13:02

Kan u even reageren op marleen050418@gmail.com

Grtjs
Marleen en cindy

TineB
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 augustus 2021, 23:25

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door TineB » 6 augustus 2021, 23:27

Is er een plaats waar een zaaddonor gevonden kan worden?

Cunctator
Berichten: 13
Lid geworden op: 1 januari 2020, 21:18

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Cunctator » 7 augustus 2021, 13:12

TineB schreef:
6 augustus 2021, 23:27
Is er een plaats waar een zaaddonor gevonden kan worden?
Je kunt eens een kijkje nemen op onewish.be. Een platform voor donoren, wensouders en mensen op zoek naar co-ouderschap.

Alvast veel succes met je kinderwens.
J

Violetta
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 juli 2022, 4:39

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Violetta » 26 juli 2022, 5:13

Bent u nog steeds zaaddonor?

Zaaddonor
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 februari 2022, 10:57

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Zaaddonor » 26 juli 2022, 7:18

Beste
Ik ben nog steeds bereikbaar als zaaddonor....Je kan me sms'en op 0495732283 of een mailtje sturen naar spermadonor@live.be
Mvg

Nelis1966
Berichten: 15
Lid geworden op: 5 december 2021, 13:07

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door Nelis1966 » 6 augustus 2022, 9:51

Violetta schreef:
26 juli 2022, 5:13
Bent u nog steeds zaaddonor?
Hoi Violetta,

Bent u nog op zoek naar een donor?

groet ren

thompsonneken
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2019, 22:45

Re: Zaaddonor aangeboden

Bericht door thompsonneken » 28 augustus 2022, 16:08

Cunctator schreef:
7 augustus 2021, 13:12
TineB schreef:
6 augustus 2021, 23:27
Is er een plaats waar een zaaddonor gevonden kan worden?
Je kunt eens een kijkje nemen op onewish.be. Een platform voor donoren, wensouders en mensen op zoek naar co-ouderschap.

Alvast veel succes met je kinderwens.
J
Beste Tine.

Ondertussen al iemand gevonden ?
Vriendelijke groeten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten