sportieve kerel.

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Adam
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 september 2020, 7:57

sportieve kerel.

Bericht door Adam » 18 september 2020, 8:49

Beste Wensmoeders...

Ik ben een sperma donor die in het verleden succes vol is geweest op het vervullen van kinderwensen, een zegen die ik op 46 jarige leeftijd best wel nog eens wil vervullen, ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn taak er nog niet op zit en er wensmama zijn die dit geluk verdienen.
Ik ben een rustige alleenstaande man met een heel energieke sportieve levenshouding, mijn lichaam bouw is zwemtorso en sterke stevige benen door zwemmen en lange afstand lopen.
Mijn genen lijken de eigenschap te hebben op donker blonde kinderen al heb ik bruine haren, wellicht een leuke erfenis van mijn moeders zijde, een grote lengte is ook van de partij en zonder twijfel een genen erfenis. (Lengte 1m88)
Ik beschik over de nodige medische documenten als het op doneren aankomt: geslachtziekte, sperma kwaliteit en erfenis onderzoeken.
In het verleden heb ik al vraag gehad naar goed gedrag en zeden en kan ook dit voorleggen als dit gewenst is.
Mijn donatie is in alle flexibiliteit, discretie en respect, maar durf sperma donatie weigeren als ik van mening ben dat het toekomst perspectief van het kind in gedrang zou zijn.
Ik ben ook van mening dat ik een gezonde levens houding naar wens moeders toe mag vragen, geen rokers, alcohol al zeker niet en drugs , nou ja, vanzelfsprekend toch?
Sta mij toe iedereen veel vruchtbaarheid toe te wensen met een gelukkig leven en bergen Lego blokjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast