Integere GEKENDE SPERMADONOR gezocht, voor een traject via het ziekenhuis (Gent). Het gaat om mijn allerlaatste kansen.

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Lali
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 november 2021, 21:02

Integere GEKENDE SPERMADONOR gezocht, voor een traject via het ziekenhuis (Gent). Het gaat om mijn allerlaatste kansen.

Bericht door Lali » 20 mei 2022, 15:19

Als alleenstaande van 45 jaar (maar met veel jongere eicellen, via een gekende eiceldonor) geeft het ziekenhuis mij nog maar een paar maanden om zwanger te proberen worden, na een intensief traject van bijna 6 jaar.
Ik heb een kind veel liefde, tijd, interesses en levenservaring te bieden. Ik heb geen financiële of andere problemen, een gezonde levensstijl en hechte vriendschappen. Van opleiding ben ik maatschappelijk werkster.

Ik ben specifiek op zoek naar een gezonde, lieve gekende donor (van maximum 45 jaar) die geen actieve vaderrol wilt opnemen, maar wel open staat voor heel af en toe contact (vooral op vraag van het kind). Enkel als het voor allebei heel goed voelt, kan ook regelmatiger contact.
We moeten vooraf helemaal op dezelfde golflengte zitten, met veel aandacht voor het welzijn van het kind.
Vervolgens gaat het om een behandeling in het ziekenhuis, met eerst een screening bij de psycholoog, bloedanalyse, zaadonderzoek, genetica,… en officieel afstand doen van je rechten en plichten t.a.v. het (mogelijke) toekomstige kind. (Dit is een voortraject van een aantal maanden).
Er is zeker geen garantie dat de behandeling lukt. Bij mij zijn, behalve de ouderdom van mijn eigen eicellen, nooit oorzaken gevonden voor het niet innestelen van alle vorige embryo’s. (Toen nog met een co-ouder/wenspapa, die niet open staat voor eiceldonatie.)

Empathie, eerlijkheid en open communicatie vind ik heel belangrijk.
Ik ben tegen anonieme en commerciële donatie. (Het zal je niets kosten (behalve tijd), maar je mag niet uit zijn op een extra vergoeding).

Kan je jezelf hierin vinden? Zo ja, zoek ik graag samen uit of we al dan niet een match kunnen zijn in dit verhaal.

Wie begrijpt hoe groot mijn kinderwens nog is en wil me helpen bij mijn allerlaatste kansen?

lerevedelali@gmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten