donor

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Mart
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 januari 2016, 18:50

donor

Bericht door Mart » 19 januari 2019, 13:02

Hallo,

Ik stel me beschikbaar als donor en heb daar reeds ervaring in. Je kan me indien gewenst bereiken via mail : martrdt@outlook.com.

mvg

Mart

Kimmyshane
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 februari 2019, 12:56

Re: donor

Bericht door Kimmyshane » 26 februari 2019, 11:34

Je mag ons privé berichtje doen

Mvg

krisde
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 maart 2019, 8:44

Re: donor

Bericht door krisde » 19 maart 2019, 11:38

Hallo, Zelf ben ik ook een donor,
Ik heb groene ogen en bruin haar, der zijn al gezonde donorkinderen geboren geweest!
Ik heb een bachelor diploma,
Als je intresse hebt, stuur dan een mail naar
krisdebeke@outlook.com

krisde
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 maart 2019, 8:44

Re: donor

Bericht door krisde » 19 maart 2019, 11:41

Kimmyshane schreef:
1 januari 1970, 1:00
Je mag ons privé berichtje doen

Mvg
Hallo, ik ben ook een donor,
er zijn al gezonde donorkinderen geboren geweest.
Als je intresse hebt, dan mag je altijd een mailtje sturen naar
krisdebeke@outlook.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast