Ervaren donor beschikbaar voor jouw kinderwens

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Marc
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 april 2019, 15:27

Ervaren donor beschikbaar voor jouw kinderwens

Bericht door Marc » 17 april 2019, 15:33

NETJES EN BETROUWBAAR.

Wil jij op een leuke, nette en mooie manier zwanger worden, op jouw manier?

Het is al vaak bij de eerste poging gelukt!
Vader van 2 eigen kinderen (zoontjes) uit mijn huwelijk (nu gescheiden) en donorvader van 4 andere kindjes (jongens en meisjes). En momenteel 1 onderweg.

Ik wil nog 1x een vrouw/stel helpen. Dus allerlaatste kans.

Ik ben:
- een aardige, lieve, nette, verzorgde man
- 191 cm lang
- 89 kg
- blond haar
- groene ogen
- geboren en getogen in Nederland
- afgestudeerd Bachelor/Ingenieur op HTS/HBO niveau
- ondernemend type. Werkzaam als manager
- vrijwilliger, ik zet mij in voor de samenleving
- een gezonde man en geen drager van ziektes (getest o.a. in ziekenhuis, mijn medisch dossier is ter inzage beschikbaar). In mijn familie komen geen genetische ziekten voor
- sportief. Meer dan 17 jaar lang wekelijks squash gespeeld, en nog steeds actief met andere sporten
- mijn zaad is van goede kwaliteit, wat ook door het ziekenhuis is bevestigd.
- Ik zoek geen aktieve ouderrol.

Omdat ik doneren serieus neem, ben ik de afgelopen periode getest:
Bij: Bloed i-thatsme, Sperma Erasmus MC, Rotterdam, Bloed VivaNeo Medisch Centrum Kinderwens Leiderdorp, Bloed/Sperma Medicover-Intersono Lviv. Meer informatie: zoals: donorpaspoort, medisch dossier en foto's zijn op aanvraag beschikbaar.

Je mag mij volledig vrijblijvend en anoniem mailen, of het nummer gebruiken voor Whatsapp. 100% discretie geboden!
Whatsapp: +316 1460 9767 of marc@lancia.name

meta: zwanger, spermadonor, zaaddonor, sperma, zaad, baby, kindje, ZI

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten