Lange gezonde NL donor

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
NuVoorLater36
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2023, 0:21

Lange gezonde NL donor

Bericht door NuVoorLater36 » 12 mei 2023, 0:34

Hoi, ik ben Steef, een dertiger van Nederlandse afkomst. Vorig jaar ontdekte ik dat er zoiets is als het doneren van zaad. Ik had gelijk zoiets van: hey dit moet ik doen! Ik heb goede genen, laat ik iemand helpen met het vervullen van een kinderwens.

Ik wil doneren nu ik nog jong en fit ben, en ben bereid om te reizen door heel Nederland en België. Alleen doneren en verder geen contact, of juist wel betrokkenheid bij het kind… het is allemaal bespreekbaar. Ik ben momenteel al donor voor een dameskoppel, maar wil graag nog een dame of koppel met een kinderwens helpen.

Over mij:

Ik ben 186 cm lang, 90 kg, blank, HBO afgestudeerd (economische richting), en heb een kantoorbaan. Ben gezond, sportief, heb een goed gebit, en rook niet.
Ik heb dik donker golvend haar (volle bos als ik het laat groeien :p) en bruine ogen (mijn moeder is blond en heeft blauwe ogen). Ben een familiemens en sociaal ingesteld, en woonachtig in Zuid Holland.

Ik ben een natuur/dierenliefhebber en hou van reizen. Verder hou ik van muziek maken (speel keyboard), en heb ik een theaterachtergrond. Hou wel van een feestje, en ze zeggen dat ik gevoel voor humor heb.

Heb ik je interesse gewekt, stuur dan een mail naar: nuvoorlater@aol.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast