Discrete donor

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Geraldb
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 juni 2023, 19:15

Discrete donor

Bericht door Geraldb » 30 juni 2023, 19:31

Goedemiddag

Ik heb hier een tijdje over nagedacht, omdat dit toch een serieuze stap is die men niet zomaar neemt.

Gezien ik een druk professioneel leven heb en geen gezin stel ik me ter beschikking om bij een goede match (wat voor mij erg belangrijk is) zaad te doneren.
Dit natuurlijk na een test, gesprek en goede afspraken.
Ik werk als hoger kaderlid op de hoofdzetel van een financiële instelling, heb een goede achtergrond en breed interesseveld.

Leeftijd: 42 jaar
Lengte: 1m89
Gewicht 85kg.

Elk bericht zal ik beantwoorden en meer informatie kan bekomen worden via privé-bericht of mail : gerald_b@outlook.be

Tot hoors!
Laatst gewijzigd door Geraldb op 18 juli 2023, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Amorylys
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 juli 2023, 17:37

Re: Discrete donor

Bericht door Amorylys » 16 juli 2023, 17:29

Hallo,
Van welke regio bent u juist?
Mvg

Geraldb
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 juni 2023, 19:15

Re: Discrete donor

Bericht door Geraldb » 17 juli 2023, 0:55

Amorylys schreef:
16 juli 2023, 17:29
Hallo,
Van welke regio bent u juist?
Mvg

Beste,

Ik ben van regio Oost-Vlaanderen.
Stuur mij gerust een mail: gerald_b@outlook.be

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten