Donor gezocht voor grote kinderwens

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
YasminKathleen
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 september 2023, 10:49

Donor gezocht voor grote kinderwens

Bericht door YasminKathleen » 23 september 2023, 15:10

Hallo

Wij zijn 2 vrouwen, 5,5 jaar een koppel en reeds 4+ jaar intens bezig met een fertiliteitstraject via het ziekenhuis om onze steeds groter wordende kinderwens te vervullen.

Mijn partner, heeft diverse Inseminaties alsook ICSI pogingen ondergaan. Na 4 jaar en verschillende onderzoeken zijn we genoodzaakt om het traject bij haar stop te zetten en het bij mij te proberen.

Ikzelf heb afgelopen zomer een 1ste inseminatie in het ziekenhuis achter de rug die negatief is geëindigd.
Door de zeer lange wachtlijsten in het ziekenhuis voor donorzaad en het contact met het forum willen we toch eens kijken of het via deze weg ook kan.
We zijn dus op zoek naar een gepaste donor die interesse heeft om ons te helpen onze droom waar te maken.

Het liefst zouden we dit vrij ‘anoniem’ willen doen, we zijn dus in de 1ste plaats niet echt op zoek naar iemand die een rol zal spelen in ons leven en een zeer nauwe relatie met het kind wil opbouwen.

Het is voor ons ook allemaal nieuw en zijn dus nog zoekende naar hoe dit alles precies in zijn werk gaat.
Wij hopen iemand te vinden waar we mee kunnen kennismaken, daarnaast willen we zeker goede afspraken maken waar iedereen zich goed bij voelt.

Alvast bedankt en graag tot snel.
Groetjes Yasmin & Kathleen

*Bij deze wensen wij graag iedereen te bedanken die hierop gereageerd heeft.
Ondertussen zijn wij in blijde verwachting van ons 1ste kindje.

Aan alle vrouwen en koppels die in een soortgelijk traject zitten wensen wij ongelofelijk veel succes en goede moed.
Wij wensen jullie het allerbeste met jullie vervolg.
Groetjes Yasmin & Kathleen
Laatst gewijzigd door YasminKathleen op 10 maart 2024, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Martinello
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 december 2023, 15:43

Re: Donor gezocht voor grote kinderwens

Bericht door Martinello » 15 december 2023, 15:54

Beste dames,

Jullie verhaal gelezen en begrijp het helemaal! In een persoonlijke mail aan jullie zal ik mijn motivatie uitleggen waarom ik jullie wil helpen.

Ik verneem graag van jullie!

Met vriendelijke groet,


Martin

Zaaddonor
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 februari 2022, 10:57

Re: Donor gezocht voor grote kinderwens

Bericht door Zaaddonor » 15 december 2023, 22:41

Beste dames

Wil jullie graag helpen.
Datenezaadje@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten