Gezonde spermadonor aangeboden

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Dehelpendehandtom
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 oktober 2023, 0:21

Gezonde spermadonor aangeboden

Bericht door Dehelpendehandtom » 15 februari 2024, 0:53

Hallo Dames/Stellen,

Via deze weg wil ik mezelf graag beschikbaar stellen als spermadonor voor alleenstaande vrouwen en stellen met een kinderwens.

Ik ben Tom, een gezonde aantoonbare jonge knul van 20, zonder genetische aandoeningen, met blauwe ogen, blond haar, en een lengte van 1,77m. Ik woon in Zuid-Limburg en werk in de logistiek. Mijn passies zijn fotografie en hardlopen.

Waarom op mijn leeftijd? Ik heb er goed over nagedacht; het is namelijk niet niks om iemands kinderwens te vervullen. Hoewel ik van kinderen hou, zie ik mezelf niet als ouder, zelfs als ik ouder ben dan 30. Ik kies ervoor gezond (getest) sperma beschikbaar te stellen voor iemand met een kinderwens. Dat is hoe ik erin sta.

Natuurlijke bevruchting heeft mijn voorkeur, geen gedoe met potjes. Ik ben bereid alle juridische documenten te ondertekenen die nodig zijn. Ik zoek geen actieve vaderrol, maar sta wel open voor contact met het kind op latere leeftijd. Het zou leuk zijn als ik af en toe op de hoogte wordt gehouden met een foto.

Een openbare persoonlijke ontmoeting kan altijd plaatsvinden om te kijken of er een goede klik is.

Als je geïnteresseerd bent, stuur me gerust een privébericht of reageer hieronder

Met vriendelijke groet,
Tom

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten