Sterke en gezonde zaadcellen zoeken een ontvankelijk eitje

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Knimo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 april 2024, 15:57

Sterke en gezonde zaadcellen zoeken een ontvankelijk eitje

Bericht door Knimo » 20 april 2024, 15:27

Goedemiddag Dames,
Graag wil ik me voorstellen als beschikbare donor. Net de 40 gepasseerd maar voel me nog 25. Een belgische gezonde en doodnormale man met 3 prachtige en gezonde dochters, waar ik tevens mijn handen aan vol heb.
Ik eet normaal, drink af en toe een wijntje geniet van het leven en werk als een paard. Of was het nu andersom?
Gemotiveerd door een familielid die zelf 3 donorkinderen heeft, ben ik zelf ook donor geworden en intussen met succes reeds donormeisjes mogen verwelkomen.
Wil je een jongen, blijkbaar is dat voor mij moeilijk. hahaha, maar wie weet.
Ik heb mezelf laten testen op SOA's, erfelijke ziekten, hartkwalen en noem maar op. Overal een dikke voldoende.
Waar ik uitmuntend op teste was de zaadkwaliteit, blijkbaar heb ik goeie en sterke zwemmers. Ze overleven zelfs de vriestest.
De praktijk bewijst dit een beetje, mijn eigen kinderen waren snel verwekt alsook de donormeisjes waren snel in de maak.
Wil je in contact komen, stuur een prive berichtje en ik geef je mijn contactgegevens door.
Ik ben van de Antwerpse kempen, maar vrees ook geen afstand als het nodig is.
Groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast