kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Plaats reactie
Mooistebaby08
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 november 2021, 13:32

kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door Mooistebaby08 » 1 november 2021, 13:41

Hoi lieve wenspapa, donor of co-ouder!

Ik ben dringend op zoek naar jou, het is niet makkelijk om een eerlijke betrouwbare wenspapa te vinden maar ik hoop dat diegenen die dat wel zijn op mijn oproepje kunnen reageren.Als je niet van plan bent om via het ziekenhuis behandelingen aan te gaan, reageer dan liever niet.Ik zal me even voorstellen:
Ik ben een docente in het basisonderwijs en heb een leuk leven, ik woon in Nrd-Holland.Toch ontbreekt er nog dat ene kleine puzzelstukjeđŸŒ.....en eigen kindjeđŸ„°đŸ˜ąIk wil graag mama worden en heb dus hulp nodig.Ik ben een lieve wensmama die het hart op de juiste plek heeft en zorgzaam is.
Wil jij mij helpen mijn langgekoesterde droom te verwezenlijken?

Groetjes, Anne
Laatst gewijzigd door Mooistebaby08 op 12 januari 2022, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Nelis1966
Berichten: 15
Lid geworden op: 5 december 2021, 13:07

Re: kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door Nelis1966 » 7 december 2021, 12:33

Hoi Anne,
Hier een man met zijn hart op het juiste plekje.
Ik wil en kan je helpen.
Ben gezond en rookt niet en drink niet.
Het zou mooi zijn als je moederwens uit komt in 2022.

Groetjes Rene

Mooistebaby08
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 november 2021, 13:32

Re: kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door Mooistebaby08 » 7 december 2021, 12:50

Hoi Renee,

Wat fijn dat je wilt helpen zou je mij kunnen e-mailen een privebericht?

Groetjes,

Anne

Nelis1966
Berichten: 15
Lid geworden op: 5 december 2021, 13:07

Re: kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door Nelis1966 » 8 december 2021, 13:38

hoi Anne
Je kan me bereiken op abbenesthuis@gmail.com
groetjes Rene

s02
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 december 2021, 19:06

Re: kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door s02 » 14 december 2021, 19:13

hey,

ik hoop dat je iemand vind ik ben hier ook over aan het nadenken om te doen ik wens je heel veel succes
grtjes

kaisermario922
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 december 2023, 12:42

Re: kinderwens en donor of co-ouder gezocht

Bericht door kaisermario922 » 28 december 2023, 12:43

Die meisten Ärzte kennen das GefĂŒhl, das der Patient angesichts der Geschlechtskrankheiten hat, an denen er leidet. GemĂ€ĂŸ der Grundversorgung schlagen entweder der Arzt oder der Urologe den Patienten vor, mit der Anwendung der wirksamen Medikamente zu beginnen, die sie als die besten betrachten, um die verlorene Energie zurĂŒckzubringen, und die keine Nebenwirkungen haben, wenn sie mit Vorsicht eingenommen werden. Machen Sie MĂ€nner mit der Angst vor ED angespannt. Aber die rot gefĂ€rbte Pille von Cobra 120mg kaufen ist diejenige, die die Person innerhalb einer Stunde nach Einnahme der Pille krĂ€ftig und lebhaft fĂŒhlen lĂ€sst. NatĂŒrlich gibt es mehrere Medikamente auf dem Markt, aber das Medikament wie Cobra 120 mg hat ohne ernsthafte Probleme eine stĂ€rkere Wirkung auf die Körperorgane. Die meisten Ärzte schlagen vor, dass die Routine des Patienten mit regelmĂ€ĂŸigen Übungen und gesunder ErnĂ€hrung verbunden sein sollte. Um aktiv zu bleiben, können die MĂ€nner morgens spazieren gehen oder ab und zu wĂ€hrend des Tages einige regelmĂ€ĂŸige Übungen machen. Die eingenommene Nahrung sollte unter Kontrolle, aber nahrhaft sein. Und man sollte das Trinken von Wein oder Rauchen reduzieren oder ganz einstellen, wenn das Medikament effektiv wirken soll. Kamagraoriginal in der Schweiz

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast