"Afrikaanse kruiden en/of pillen"

Plaats reactie
DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

"Afrikaanse kruiden en/of pillen"

Bericht door DVO webmaster » 5 augustus 2009, 21:10

Beste leden,

Sinds gisteren wordt De Verdwaalde Ooievaar geconfronteerd met iemand die Afrikaanse kruiden promoot hetzij via chat, hetzij forum en nog erger hetzij via privéberichten.

Wij willen ons hier compleet van distantiëren. Deze persoon heeft volgens ons niet de beste bedoelingen. Het lijkt op oplichterij en/of misschien wel kwaad opzet en wat het zeker is, het is kwetsend. Wij hebben deze persoon ondertussen dan ook de toegang ontzegd tot onze site maar wij sluiten niet uit dat er nog pogingen gaan volgen vandaar deze mededeling.

Wij dringen dan ook aan om op een oproep zoals ik hier onderstaand geplakt heb en of aanverwanten niet te reageren maar ons wel te verwittigen via webmaster@deverdwaaldeooievaar.be . Wij doen dan het nodige opdat dit niet weer zou gebeuren.

Alvast sorry voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,
Webmaster

(een voorbeeld van gestuurd privébericht :

Beste,

Ik heb vele vrouwen geholpen die niet zwanger konden worden. Ik begrijp dat het enorm pijn doet.

In Afrika zijn er zetpillen die vrouwen helpen om zwanger te geraken. 9 vrouwen hebben dit geprobeerd op mijn advies en zijn ook zwanger geraakt na 9 jaar andere. Sommige probeerden het jaren, maar na zetpillen gebruikt te hebben zijn ze de eerste maand zwanger geraakt. Ik zeg niet dat het bij iedere vrouw zo kan zijn, maar 70 procent is er wel kans.

Als u meer informatie wilt , dan kunt u gerust een mailtje sturen.

Met vriendelijke groeten,

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten