Bedankt voor jullie steun en toeverlaat

Plaats reactie
Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bedankt voor jullie steun en toeverlaat

Bericht door Teresa » 21 februari 2010, 13:40

Hoi,

this is it - zoals een genie in de muziekwereld zijn laatste optreden noemde...
Ook voor mij, is dit een hoofdstuk in mijn leven wat ik nu wil afsluiten.
Na zes jaar MMM en ontelbare teleurstellingen, probeer ik verder te gaan met een leven zonder kinderen.
Het is nog steeds moeilijk, telkens als ik een bolle buik zien of dolgelukkige neo-ouders. Maar, voor ons zal dat nooit het geval zijn, dus daarom, bedankt aan iedereen hier bij dvo voor jullie steun en toeverlaat tijdens de voorbije jaren.
Ik heb me voorgenomen om deze site voor een ...? tijd te verlaten, de wonde is nog vers en slechts de tijd zal deze kunnen helen en misschien ook raad brengen.
Tot dan,
veel sterkte aan iedereen die met een behandeling bezig is,
veel geluk aan diegene die in blijde verwachting zijn,
veel liefde en hoop aan diegene, die zoals ons hun pad opnieuw moeten vinden...

Groetjes Teresa 8)

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 21 februari 2010, 14:02

Lieve Teresa

Wat een mooi dapper berichtje. Ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen tegenkomen op jullie nieuwe pad. Sterkte meid, Audrey

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 21 februari 2010, 15:54

hey Teresa,

idd een heel dapper berichtje. Mijn man en ik hebben in mei vorig jaar de MMM vaarwel gezegd. Het was een opluchting maar er is een heel rouwproces aan vooraf gegaan. Ook voor ons is zwangerschap een droom die we hebben opgeborgen, maar wij zijn wel een andere weg ingeslagen en zijn nu bezig met adoptie. En hoewel we nu een nieuwe droom hebben, soms, bij confrontatie met zwangerschap, voel ik toch nog dat steekje in mijn hart en buik. Het zal er altijd blijven, het is een deel van mijzelf geworden, maar het staat mijn verdere geluk niet meer in de weg.
het allerbeste verder en vele groetjes, gumi

jacqueline
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 februari 2007, 12:03

samen verder

Bericht door jacqueline » 5 maart 2010, 20:05

Hallo Lieve mensen van samen verder !

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst gewoon om jullie te steunen !
Ik weet hoe moeilijk het jullie hebben , om het te verwerken dat de ooievaar zijn weg niet vind en de natuur ons niet goed begrijpt hé

Ik ben jacqueline van vissersmaatjes hier in de forum heb ook mee gewerkt aan het boek wat me heel hard heeft geholpen om jullie te helpen om veder het moeilijke te helpen dragen .

Ik zelf heb het nog na al die jaren zo moeilijk , maar begin het een plaats te proberen geven ;
Moet leren aanvaarden dat ik geen kinderen heb dan ook geen klein kinderen dat is nu de generatie waar onze vrienden het steeds over hebben , hun klein kinderen .

Maar door de steun en het er over praten lieve mensen word het dragelijker bedankt voor jullie steun

Vriendelijke groetjes
Jacqueline

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten