Verwerking

Plaats reactie
A&S
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 april 2007, 15:14

Verwerking

Bericht door A&S » 13 maart 2010, 12:35

Na zes jaren en 7 IVF-pogingen starten we binnen enkele weken aan onze 8ste en laatste poging.

Stilaan houden we rekening met een definitieve ongewenste kinderloosheid. We hebben er al veel over gepraat en gelezen, maar geraken er niet uit.
We vermoeden dat er mensen bestaan die ons kunnen helpen, die ons knn begeleiden naar opnieuw gelukkig worden, ...

Kent er iemand een therapeut, psycholoog, ... in de buurt van Gent (of niet) die ons verder kan helpen?

Alvast bedankt,
A&S

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 13 april 2010, 19:07

hey

eerst en vooral wil ik jullie erg veel sterkte toewensen, het moet ontzettend moeilijk zijn..
ik ken persoonlijk geen therapeut maar op deze site onder het deeltje 'verwerken' (bovenaan) vind je ook vakje 'professionele hulp'(opzij). als je daar op klikt, zie je een klein stukje tekst. nog even doorklikken op 'lees meer' (juist onder tekst) en daar vind je wat uitleg en adressen. waaronder ook één in Gent.

ik hoop dat jullie toch nog succes mogen hebben bij deze laatste poging en zoniet, heel veel succes in deze moeilijke fase.

groetjes

chillmaster
Berichten: 7
Lid geworden op: 4 november 2010, 10:43

sterkte

Bericht door chillmaster » 5 november 2010, 1:23

hey
ten eerste wens ik jullie veel sterkte en veel hoop.
Mijn vrouw en ik hebben juist sinds begin oktober ook de knoop doorgeknipt en besloten om ongewenst kinderloos te blijven.
Ik kan u zeker zeggen,
je moet als koppel zeker veel praten met elkaar en steunen.
En indien nodig kan ik jullie een nr geven van een pschyloog waar ik momenteel ook bij gaat.
Want ik ben zoek nog naar mensen om eens een praat avond te houden in oost vlaanderen.
Om eens tesamen te komen en te kunnen praten met elkaar en elkaar te steunen.
als je nog graag iets wil weten,pb me maar
grtz
chill

maar ik hoop met hart en ziel dat het mag lukken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten