vroegtijdige menopauze

Plaats reactie
mama08
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 mei 2007, 22:34

vroegtijdige menopauze

Bericht door mama08 » 22 september 2010, 22:15

hallo iedereen
ik ben een vrouw van 28 jaar en ze hebben mij verteld dat ik mijn menopauze zit wie maakt dat mee want kheb wel een nood aan een babbelke wang weet dare zo nie veel over ik hoop dat er iemand mij kan helpen?

Roxxy
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 augustus 2011, 9:27

Bericht door Roxxy » 6 augustus 2011, 12:41

hey,

Ik wist al heel snel dat ik super graag mama wou worden.
Op mijn 21ste heb ik en men vriend dan besloten om te stoppen met de Pil en te zien wat de toekomst voor ons in petto had...
Na 2jaar proberen hebben we dan besloten om naar de gyn te gaan omdat we nog steeds niet zwanger waren en ons geduld toch echt wel op aan het geraken was.Zo gezegd zo gedaan , er werd PCO vast gesteld en mijn vriend zijn zwemmertjes werden gecontroleerd, ze kregen 9/10 wat dus perfect was.

We mochten dan onmiddellijk starten met Clomid dat hebben we dan ook direct gedaan 1 pilletjes 5dagen lang.Maar te vergeefs op dag 14 geen eitje(s) te zien... Dan moesten we afwachten tot ik ongesteld werd en mochten we straten met 2 Pilletjes 5dagen lang en op dag 14 weer de teleurstelling geen eitjes te zien en zo gingen we nog enkele maanden door...

Onder tussen werden er ook bloedafnames gedaan voor te zien wat er mis was met men hormonen huishouden...
De eerste keer dat ik mocht bellen voor het resultaat was heel verontrustend de bloedwaardes waren super slecht...
Ik zou in men menopauze zitten...
De gyn geloofde er niets van en deed een tweede bloedafname,
die waardes waren super goed geen vuiltje aan de lucht OEF we waren heel opgelucht met dit nieuws!
Na de zoveelste ronden clomid weer niets te zien, en weer een teleurstelling rijker, werd er nog maar een een bloedafname gedaan...
Die resultaten waren weer super slecht !

We werden door verwezen naar een fertiliteitsarts...
Wonder boven wonder was er die dag een eitje te zien op de echo
ik kreeg een pregnyl spuit en we mochten lekker klussen !
En ja hoor 14 dagen(24/6/2010)laten had ik een super vette POSITIEVE test in men handen ! WE WAREN ZWANGER !


Op 25/06/2011 was de de mooiste dag uit onze leven! Onze Pracht dochter werd geboren met een gewicht van 3.450kg en een lengte van 53cm!

Na de na cortrole op 6weken hebben we dan aan ge gyn gevraagd hoe had zat voor een brusje voor Anaïsje want onze kinderwens is nog niet vervuld ... We willen Anaïsje graag een broertje of zusje geven.Hij gaf ons de raad van er direct terug aan te beginnen, we moesten geen jaren meer wachten want dan zou er zeker geen brusje komen ...

Zo gezegd zo gedaan...Weer bloed laten afnemen en dit resultaat was HEEL SLECHT! de gyn was er zelf ondersteboven van! Hij kon het haast niet geloven... 24jaar en als in de menopauze ... hij heeft dan nog laten bepalen hoeveel eitjes in nog had...
Dit nieuws was ook heel slecht! Hij heeft ons toen weer door verwezen naar een fertiliteitsarts...
(Maar in het geval ik toch nog ongesteld moest worden, moest ik hem direct bellen)

Gelukkige konden we heel snel bij de fertiliteitsarts en moesten we niet te lang zitten in die onzekerheid blijven zitten wachten!
Maar tevergeefs met spijt in zijn hart moest hij ons ook heel erg teleur stellen... Hij kon niets meer voor ons doen ...


Mijn wereld storten in!
Moest ik mijn pracht van een dochter niet hebben gehad denk ik niet dat ik dit ooit te boven had gekomen...

Anaïsje is een WONDER een MIRAKEL, MIJN WERELD !

Op 20/7/2011 werd ik plots dan toch ongesteld ! Er was weer hoop!
we hebben direct contact op genomen met de gyn!
dat was niet zo evident met die feestdag dat er tussen zat...
maar het in ons uiteindelijk dan toch geluk!
weer een bloednamen die was weer heel positief!
Ik mocht weer starten met Clomid..
Gisteren mochten we dan weer gaan op dag 14 voor te zien of er eitjes waren ...Maar helaas weer niets .. Nieuwe bloedafname laten doen maar te vergeefs... We werden nog maar eens enorm teleurgesteld!

Voel me weer zo slecht ...

En altijd komt die zelfde vraag weer boven...
WAAROM IK ?

mijn hart doet echt pijn van verdriet !
ik vraag me echt af waaraan ik dit verdiend heb?

zijn er nog jonge dames die spijtig genoeg in deze situatie zitten ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten