een leven zonder kind......

Plaats reactie
chillmaster
Berichten: 7
Lid geworden op: 4 november 2010, 10:43

een leven zonder kind......

Bericht door chillmaster » 5 november 2010, 1:11

hallo iedereen.
Ik ben een jongeman van dertig.
Normaal zou ik in de fleur van mijn leven moeten zitten.
Mijn vrouw en ik zijn nu al reeds 8j samen.
We zijn in 2005 getrouwd.
We wouden graag een gezinnetje opstarten.
Maar die droom spatte al rap uiteen.
na 4 kunstmatige insimenitie en 7 ivf reeksen zijn we gestopt voor het proberen zwanger te geraken.
Mijn vrouw heeft het minder meoeilijker als mij.
Ik hebt het zwaar,weten dat ik moet leven zonder papa te worden.
Ik ben namelijk opzoek nog naar mensen indezelfde situatie om een praat groep op te richten in oost vlaanderen
grtz

tanja

Bericht door tanja » 6 november 2010, 12:53

een dikke knuffel chillmaster...een droom uiteen zien spatten... het geeft een verwoestend effect ...het geeft een diepe krater...het voelt idd zwaar aan...

neem zeker de tijd om dit alles te verwerken... doe je ook als ik je ander berichtje gelezen heb...

nu...zelf zijn wij twee jaar en drie maanden geleden gestopt met de behandelingen...als het je een "troost" kan zijn...ondanks het feit dat het nu aanvoelt alsof je compleet vernietigd rondloopt...toch betert dat...niet dat het geheel verdwijnt..daarvoor is t een te grote hartewens die nooit in vervulling gaat..en zal t af en toe ook wel keihard aan de oppervlakte komen ..maar je kan t wel plaatsen..je kan echt ook nog wel vreugde vinden en vrolijk door t leven stappen..maar het vergt dus tijd..


praatgroep...op 9 december is er een infosessie van DVO uit..en gaat het over verlies op alle gebied..ook afscheid nemen van een biologisch kindje...misschien iets voor jou? meer info http://www.deverdwaaldeooievaar.be/nieu ... eeklo-vzw/

er is ook een chat...ok..weliswaar geen live praatgroep maar ook daar kan je altijd terecht!
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/chat/

sterkte al vast!
tanja

Ive36
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 oktober 2010, 0:07

Bericht door Ive36 » 6 november 2010, 22:14

Hey sterkte in ieder geval, ik weet als 36 jarige man zelf wat het gevoel is geen kinderen van jezelf te kunnen hebben. ('k heb hier zelf een onderwerp geplaatst).
Maar ik wens je het allerbeste toe en als het echt niet lukt, hou dan andere pistes open, zoals misschien donatie of adoptie.
Vooral héél veel en héél eerlijk en open met je vrouw er over praten hé.

Groeten, Ive36

chillmaster
Berichten: 7
Lid geworden op: 4 november 2010, 10:43

Bericht door chillmaster » 7 november 2010, 1:44

dank u allen al.
we gaan nu iets nieuws proberen.
wel de aller laatste keer.
Nu zou er iets nieuws zijn in gent.
Met voedslesupplementen.
pillen nemen(op natuurlijke basis)
en geen kliniek.
ze zijn wel duur,ma wie weet krijg je iets mooi in de plaats

Ive36
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 oktober 2010, 0:07

Bericht door Ive36 » 7 november 2010, 5:33

De moed niet laten zakken en er allebei voor 100% voor gaan.
Geld weegt niet op tegen het begin van een nieuw leven en wat je er voor in de plaats krijgt.
Hopelijk heeft het resultaat.
Héél véél succes toegewenst :wink:

Greetz

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten