For ever suikertante

Ketje
Berichten: 102
Lid geworden op: 7 augustus 2010, 20:01

Bericht door Ketje » 12 september 2011, 17:09

@hanneke,

Ik begrijp dat je raad goed bedoeld is en hetgene je schrijft: ja, daar komt het uiteindelijk wel op neer.

Maar ik heb het vermoeden dat jouw verwerkingsproces over het erge dat je in je leven hebt meegemaakt al verder staat dan wat bij de mensen van dit topic het geval is. En zij zoeken hier wat steun bij elkaar omdat ze juist in het begin van dit verwerkingsproces zitten en dan komt je goedbedoelde raad anders over.

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 12 september 2011, 17:12

oftewel: ook op de waarheid staat een vervaldatum.

hanneke75
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 16:26

Bericht door hanneke75 » 13 september 2011, 10:20

Ja, daar zal het wel aan liggen dan, dat het anders overkomt. Iedereen moet door een moeilijk verwerkingsproces heen. Heel veel sterkte en het komt uiteindelijk allemaal goed.

gezochte ooievaar
Berichten: 132
Lid geworden op: 6 december 2009, 23:59

Bericht door gezochte ooievaar » 20 april 2012, 20:30

Hallo
intussen zijn wij een jaar verder na de beslissing het hebben genomen om te stoppen met de behandelingen. (5iui, 1ivf en 3icsi)
En er zijn nog steeds moeilijke momenten. Baby's gaan bezoeken dat kan ik nog steeds niet.
Maar ik begin wel de mooie dingen des leven terug te zien. En ik kan de reactie van velen begrijpen op hetgeen Hanne schrijft. Maar ik begrijp ook héél goed dat ze het echt met de beste bedoelingen schrijft!
Iedereen heeft zijn rouwproces, en hoelang dat duurt is voor iedereen anders. Neem daar ook je tijd voor. Het is een onzichtbaar verlies en dat doet veel pijn.
Maar vergeet, ondanks die hardheid die het leven ons op zo'n moment geeft niet de schoonheid.
Het heeft voor mij ook veel tijd nodig gehad en nog steeds om het te verwerken. Maar de mooie dingen terug kunnen zien is ons mooiste geschenk. (of toch een troost en een vat om kracht uit te putten.
Aan iedereen heeeel veeeeel sterkte, en neem je tijd om te rouwen op je eigen manier.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten