We gaan zaterdag naar Plankendael, ik zal daar eens gaan luisteren!
Leuk speelgoed
-
grootgevaarke
-
mies
Wat een conversatie
BabyGiggles als referentie voor dierengeluiden hahaha!
Yveske amai zeg, zo'n vertellementen al!
En Amber, is zij dan toch geen poepschuivertje?
Ondertussen zit ik mij hier dus ook op te jagen om toch maar die radioflyer nu al te kopen. Maar ik kan maar niet beslissen welke in nu precies wil....
(wat een luxeprobleem!!!!
)
Yveske amai zeg, zo'n vertellementen al!
En Amber, is zij dan toch geen poepschuivertje?
Ondertussen zit ik mij hier dus ook op te jagen om toch maar die radioflyer nu al te kopen. Maar ik kan maar niet beslissen welke in nu precies wil....
(wat een luxeprobleem!!!!
-
Loeki
-
lisa marie
die radioflyers zijn inderdaad super hè !!
Ik wed zelfs als ik de site aan mijn ventje toon dat hij toch ook gaat wegsmelten. Hij die altijd vindt dat ik teveel koop (en ik koop niet eens veel).
Maar Radioflyer is Amerikaans en nostalgisch, dus succes verzekerd voor een liefhebber van Amerikaanse spullen en oldtimers...
Ik wed zelfs als ik de site aan mijn ventje toon dat hij toch ook gaat wegsmelten. Hij die altijd vindt dat ik teveel koop (en ik koop niet eens veel).
Maar Radioflyer is Amerikaans en nostalgisch, dus succes verzekerd voor een liefhebber van Amerikaanse spullen en oldtimers...
-
cimoca
Mies, Lisa Marie,
ik heb de little red roadster genomen. met zo'n naam kunnen jullie je mannen toch direct overtuigen
Loeki,
kan me bij een giraf ook niet direct een geluid voorstellen; bij de zoo van little people zitten wel verschillende diertjes met overeenkomstig geluid maar giraf zit daar niet bij; Wel olifant, aap, ijsbeer, papegaai, leeuw maar geen giraf.
In ieder geval 't is 't plezier van yveske dat telt hé
Onze jongen is ondertussen prexcies ET, altijd met zijn vingertje in de lucht 'phone home'
cinne
ik heb de little red roadster genomen. met zo'n naam kunnen jullie je mannen toch direct overtuigen
Loeki,
kan me bij een giraf ook niet direct een geluid voorstellen; bij de zoo van little people zitten wel verschillende diertjes met overeenkomstig geluid maar giraf zit daar niet bij; Wel olifant, aap, ijsbeer, papegaai, leeuw maar geen giraf.
In ieder geval 't is 't plezier van yveske dat telt hé
Onze jongen is ondertussen prexcies ET, altijd met zijn vingertje in de lucht 'phone home'
cinne
-
wat is er mis?
-
cimoca
heb hem bij de kleine zebra gekocht. Kost 119€. Kost inderdaad veel maar vermits onze jongen nummertje 3 is, heb ik al redelijk veel speelgoed en hij moet toch ook iets voor hem alleen hebben. Vind het trouwens ook iets wat later als decoratiestuk op zijn kamer kan. En zijn geboortekaartje was met een rode auto op en als doopsuiker had ik rode minifiatjes dus past allemaal een beetje bij elkaar.
En de meisjes krijgen gezamenlijk voor hun verjaardag de WII dus daar zit ik ook aan dat bedrag. en allemaal gelijk voor de wet.
prijs is trouwens het beste bij kleine zebra, heb hem ergens 10 € goedkoper gezien maar daar waren de verzendingskosten 15 € duurder.
En de meisjes krijgen gezamenlijk voor hun verjaardag de WII dus daar zit ik ook aan dat bedrag. en allemaal gelijk voor de wet.
prijs is trouwens het beste bij kleine zebra, heb hem ergens 10 € goedkoper gezien maar daar waren de verzendingskosten 15 € duurder.
-
Loeki
Kben half van plan voor mijn man zijn nieuwjaar zo'n bouwpakket te kopen waar je fietsjes enzo mee kan maken. Lego in 't groot. Moet nog eens opzoeken hoe het alweer heet. Het grootste pakket kost wel iets van een 250 euro...
Mmmm... little red roadster... Ik krijg er ook al zin in en vind die van radio flyer niet eens zo mooi.
Wat ik onthoud van het houten giraf verhaal is dat ik DRINGEND nog een houten figuurtje moet gaan kopen waar ik wel een herkenbaar geluid bij kan maken. Ah ja, zo leert Yveske de dierengeluiden, belangrijk, toch.
Mmmm... little red roadster... Ik krijg er ook al zin in en vind die van radio flyer niet eens zo mooi.
Wat ik onthoud van het houten giraf verhaal is dat ik DRINGEND nog een houten figuurtje moet gaan kopen waar ik wel een herkenbaar geluid bij kan maken. Ah ja, zo leert Yveske de dierengeluiden, belangrijk, toch.
-
wat is er mis?
Deze doet me toch ook smelten:
http://www.jolena.be/houten-loopfietsje ... eurig-1994
http://www.jolena.be/houten-loopfietsje ... eurig-1994
-
wat is er mis?
Of deze: http://www.japsnoet.be/product_info.php ... e48aeb043d
Oei ik ben aan het afdwalen van mijn werk
Oei ik ben aan het afdwalen van mijn werk