geen zaadcellen, waarschijnlijk icsi met tese



laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 2 juni 2011, 13:45

tammie heb je al meer nieuws??

nejo ik duim hard voor goede overlevingen!!

wij hebben de brief van het ziekenhuis afgelopen zaterdag binnen gekregen!!!
Wij super blij!! Heel veel ingevult, gos wat moeten ze veel weten zeg....
Nu de brief op de bus en wachten op de uitnodiging voor de intake!!

Ik ben de 2e aflevering van babyboom aan het kijken, wat hier in NL op NCRV is.
Ook stellen in de medische wereld deze keer :-D
Net een punctie gezien en wist niet dat die zo pijnlijk waren :shock:
Zie er nu wel een beetje tegenop........ :oops:

liefs....

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 2 juni 2011, 21:52

hallo,
ja alles is mislukt, op naar de tweede icsi met hormonen, binnen een tweetal weken starten normaalgezien :-( ik heb wel volledige verdoving gevraagd voor de pu nu, ik vond het te pijnlijk plaatselijke verdoving en was veel te zenuwachtig. hopelijk lukt het beter zo, ik zie er wel wat tegenop, maar ja er zit niets anders op zeker...
laurier: das alweer een stap vooruit hé! die puncties zijn inderdaad ver van aangenaam :shock:
hoe zit het hier met de andere dames??
groetjes!

laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 4 juni 2011, 21:48

hele hele hele dikke knuffel voor jou tammie!!!!

Pppfff ik zie nu wel mee rtegen de punctie op :shock:
We zullen het op onze intake ook eens gaan bespreken met de gynaecologen daar.....

Ons neefje is dit weekend bij ons aan het logeren, echt super gezellig en genieten!!!

liefs!

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 5 juni 2011, 21:45

hallo,
laurier: thx! momenteel is het nog wachten op de :twisted: en dan de icsi ...
ik zie ook tegen de pu op :-( ik zal volledig verdoofd worden, ben benieuwd of dit me beter bevalt ...
al enig idee wanneer je op intake mag?
leuk! leven in de brouwerij dus :wink:
groetjes!

laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 6 juni 2011, 9:52

hey tammie,
ppff het vervelende is al dat wachten he....!
Bakkes is weet nu niet wat te doen bij die pu hoor......
Plaatselijke of gehele verdoving......
We hebben nog geen nieuws over wanneer we voor de intake mogen komen helaas....
Het weekend met mn neefje hier was erg leuk, daarna wel moe aangezien we dat leven hier niet gewent zijn :-D

Hoe gaat het met de andere dames??????

Liefs.

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 7 juni 2011, 22:48

hallo laurier,
ik had dat ook de eerste maanden, dat was erg lastig, dat wachten en die onzekerheid. een keer dat je bezig bent, is het anders, maar blijft moeilijk natuurlijk.
het is hier stilletjes hé momenteel ...
groetjes!

laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 14 juni 2011, 10:49

Hoi Tammie!
Jazeker is het hier stilletjes, aan de ene kant beter maar aan de andere kant jammer dat er niet meer mensen zijn waar je erover mee kunt praten....

Hoe gaat het nu met jou?
Zijn de :evil: al geweest?
Weet je ook al wanneer je weer mag starten voor icsi?
Hoeveel pogingen hebben jullie er nu op zitten als ik vragen mag?

We waren erg blij dat we de post kregen van het ziekenhuis, maar n u weer wachten op de uitnodiging voor de intake lijkt ook weer eeuwen te duren....
Ik hoop maar dat we snel aan de beurt zijn!
En ik hoop ook dat we niet nog maanden moeten wachten voordat de pesa gedaan wordt.
Dan weten we of icsi mogelijk is, het is en blijft nagels bijten!!

Ik ben sinds kort een cursus bij het LOI begonnen voor nagelstyling! Echt super leuk om te doen en het vordert aardig :-D
Hierna wil ik de basiscursus doen waarin je ook leert hoe je je eigen bedrijf op kan zetten en de basis over nagelziektes e.d.

Ondertussen is mijn zus alweer 23 week zwanger en mijn schoonzusje 9 weken zwanger....
Het is niet altijd makkelijk, maar probereer er niet te veel op te letten wat anderen wel hebben en wij niet...
We genieten van elkaar, doen leuke dingen en zijn best wel open naar elkaar toe.
Dat is echt wel super fijn!

liefs.

Tinne31
Berichten: 202
Lid geworden op: 7 juli 2010, 22:24

Bericht door Tinne31 » 14 juni 2011, 19:38

Hey Laurier,

Ja, met momenten is het hier stil he maar er zijn meer lotgenoten dan je denkt die misschien niet onmiddellijk geneigd zijn om iets te schrijven maar die wel meelezen en er toch wel steun aan hebben.

Fijn dat het al wat beter met je gaat, is een goede instelling van niet te focussen op wat je niet hebt maar wel op wat je wel hebt. Je gaat zien als je eenmaal in behandeling bent gaat het allemaal nog beter gaan.

Wij hebben vorige week onze goedkeuring gehad voor KID en zijn er heel blij mee. Op naar de volgende stap die in het beste geval niet meer te lang gaat duren. Indien we zelf een donor vinden 3 maanden anders is het nog een wachtlijst van 6 maanden. Dat overleven we ook wel weer.
Vele groetjes en veel moed in deze wachttijd op nieuws
Tinne

laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 14 juni 2011, 19:45

Hoi Tinne!

Ja veel anders als rustig wachten kunnen we niet he...

Pff kan niet wachten om ook te gaan starten met de behandeling zeg! Het heeft nu allemaal lang genoeg geduurd vindt ik!!

Wat een mooie stap KID!
Hoe lang hebben jullie daarvoor moeten wachten?
Willen jullie voor een eigen donor gaan of niet?

Mijn vriend weet niet of hij wel KID zou willen/kunnen, hij is bang dat er dan straks een kindje is die verre van op hem lijkt, een chineesje ofzo haha weet niet wat hij in gedachten heeft....
Ik hoop maar dat pesa lukt!!
Zou echt wel zelf zwanger willen zijn!

Jullie ook de groetjes en ook veel goede moed gewenst met het wachten!
Er zit gelukkig weer wat schot in voor jullie!

liefs!

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 15 juni 2011, 18:22

hallo,
laurier: ja het is hier rustig... ik begin wat zenuwachtig te worden, normaal tegen het weekend de :twisted: ... dan start ik met icsi 2.
het is voor jullie inderdaad nagelbijten, ik weet het, was van ons ook zo.
Hé, dit moet passen ik heb ook een paar jaar geleden zo'n cursus gevolgd, maar was niet zo tevreden van de school, ik zou het wel ooit nog es willen opfrissen. zou je dit zelfstandig willen proberen of in bijberoep? leuk hoor. is inderdaad moeilijk als er in de nabije omgeving zwanger zijn.
groetjes

Nejo
Berichten: 27
Lid geworden op: 8 juni 2008, 21:05

Bericht door Nejo » 16 juni 2011, 7:52

Hoi dames,

hier ben ik weer!
Helaas met niet zo'n goed nieuws. Onze TP van onze cryo's is mislukt.
Ze hadden de ontdooiing alle 2 goed doorstaan, maar nu is er geen innesteling.
Ik had dit wel verwacht, de teleurstelling is iets minder groot maar toch ....
Ik ga straks naar het fertiliteitscentrum bellen om te horen hoe het verder moet. Ik heb morgen bloedname voor de zwangerschapstest, maar ik heb nu mijn :twisted: .
Ik hoop dat ik morgen al mag langsgaan voor de echo, want we mochten direct aan een nieuwe poging beginnen. Dan kunnen we ook direct van start gaan.
Grtz Nejo

Nejo
Berichten: 27
Lid geworden op: 8 juni 2008, 21:05

Bericht door Nejo » 16 juni 2011, 7:53

Hoi dames,

hier ben ik weer!
Helaas met niet zo'n goed nieuws. Onze TP van onze cryo's is mislukt.
Ze hadden de ontdooiing alle 2 goed doorstaan, maar nu is er geen innesteling.
Ik had dit wel verwacht, de teleurstelling is iets minder groot maar toch ....
Ik ga straks naar het fertiliteitscentrum bellen om te horen hoe het verder moet. Ik heb morgen bloedname voor de zwangerschapstest, maar ik heb nu mijn :twisted: .
Ik hoop dat ik morgen al mag langsgaan voor de echo, want we mochten direct aan een nieuwe poging beginnen. Dan kunnen we ook direct van start gaan.
Grtz Nejo

laurier
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 februari 2011, 15:04

Bericht door laurier » 17 juni 2011, 9:42

Tammie wat toevalling dat jij dat ook hebt gedaan zeg!
Ik heb het idee om er wel iets mee te gaan doen, maar ik zie wel....
Ben op het moment net Tupperware Demonstartice geworden en vindt dat reuze leuk!
Ik hoop dat je :evil: snel komen en snel weer weg gaan zodat jullie kunnen starten met icsi 2!
Ik duim heeeell hard voor jullie!

Nejo fijn ook weer wat van jou te lezen!
Wat ontsettend jammer dat er geen cryo ingenesteld is :( dikke knuffel meid!!!
Wel erg fijn dat jullie gelijk door kunnen gaan met de volgende poging!!
Ik hoop dat die mag lukken!

hier gaat alles nog rustig, we hebben nog geen bericht dus heb verder ook niet echt wat te melden daarover....
Liefs en xxx

Nejo
Berichten: 27
Lid geworden op: 8 juni 2008, 21:05

Bericht door Nejo » 17 juni 2011, 11:24

Hoi dames,

ik ben net terug van de echo en ik mag vanavond beginnen met de inspuitingen. Tenzij ik tegenbericht krijg, maar dat denk ik niet want de :twisted: zijn hevig.
Volgende week woensdag dan terug voor de echo en dan zien we wel weer. Ik verwacht mijn PU tegen het einde van de maand, ben eens benieuwd hoeveel eicellen ze deze keer vinden en hoe goed bevrucht ze geraken. Natuurlijk hopen we dat er deze keer 1 (of mss 2?) blijft plakken!

Grtz Nejo

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 17 juni 2011, 22:30

hallo,
Nejo: jammer dat de cryopoging mislukt is :-( maar ik lees dat je vanavond mag starten met de inspuitingen. ik ook, we starten precies gelijk dus!! vanavond is de eerste gonal f spuit geplaatst bij mij. woensdag heb ik ook echo en bn! ik verwacht ook mijn pu tegen eind juni! heb wel volledige verdoving gevraagd, vond het te pijnlijk de eerste keer met plaatselijke verdoving. ik hoop hetzelfde als jij voor ons allebei!
laurier: ja je hebt gelijk, doen zou ik zo zeggen, misschien doe ik er wat later ook nog iets mee wie weet. vandaag dus bn gehad en eerste inspuiting, we zijn weer vertrokken ... tijd dat je ook mag starten hé!
vandaag van mij bijna niet doorgegaan, fax was niet binnengekomen in jette blijkbaar, administratieve fouten precies, ik heb dan rondgebeld deze namiddag en gelukkig mocht ik starten met de inspuitingen, ik vreesde even het ergste ...
goed weekend!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten