Ervaringen dr. Marion Valkenburg In Hove?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Myri
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 november 2012, 21:13

Ervaringen dr. Marion Valkenburg In Hove?

Bericht door Myri » 13 december 2012, 22:44

Hey,

Is er iemand die ervaring heeft bij Dr. Marion Valkenburg?
Merci!
Groetjes,

Myriam

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 13 december 2012, 22:55

Fantastische gynaecologe! Dankzij haar heb ik een tweeling via ICSI. Ze heeft een aparte stijl en is heel recht voor de raap maar ze gaf mij eindelijk het gevoel dat ik geen nummer was.

Myri
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 november 2012, 21:13

Bericht door Myri » 14 december 2012, 9:13

Merci Glenys voor je antwoord!
Is het lang geleden dat je bij haar bent geweest?
Heb je veel moeten doen om uiteindelijk je tweeling te krijgen?
Heb jij toevallig ook PCO?
Merci!

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Slechte ervaring

Bericht door Woodstockske » 17 december 2013, 19:14

Hallo,
Wij persoonlijk hebben een slechte ervaring met dr Valkenburg. Vanaf de 1ste ontmoeting klikte het absoluut niet! Ze had nooit geen tijd voor ons, als je iets vroeg werd je behandel alsof je achterlijk & dom bent. Het enigste wat ze wel graag deed was geld ontvangen blijkbaar. Ik voel me aan het lijntje gehouden door haar & wij zijn daardoor heel veel kostbare tijd kwijt geraakt want na 2,5 jaar zijn we nog steeds niet zwanger. Wij zijn dan beginnen met eiceldonatie en op vraag van onze donor zijn we dan overgestapt naar uz Leuven. Zondag 8/12 hebben we onze 1ste tp gehad en nu vrijdag mag ik bloed laten nemen. Hopelijk krijgen we eindelijk goed nieuws! Als ik je mag aanraden, zou ik niet bij haar gaan. Er zijn er vele vriendelijkere & evengoed hoor.
Veel succes!

zohra42
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2013, 10:57

Bericht door zohra42 » 28 december 2013, 13:09

hallo ,

Is idd een echt goeie gynecologe ik ben bij haar ook onder begeleiding en nu 6 weken en 2 dagen zwanger ik moet er terug naartoe de 3 de januari voor de echo ik vind haar superlief en ik vindt dat ze juist wel tijd geeft voor haar patienten ze is idd wel heel rechtuit maar dat heb ik juist graag want zo ben ik ook , ik zou zeggen veel succes en zoals je kan lezen hebben wij met haar een hele goeie ervaring .
hoop dat dat voor jou ook zo mag zijn

liefs zohra

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Dr. Valkenburg

Bericht door Woodstockske » 11 januari 2014, 13:35

Hallo Zohra42,

ben jij Belgisch of Nederlands van nationaliteit & mag ik je vragen wat je leeftijd is?
Ikzelf ben bijna 2 jaar in behandeling bij haar geweest, testen, onderzoeken, hormonenkuren etc & na 2 jaar nog steeds niet zwanger. We zijn dan te weten gekomen dat ik in vroegtijdige menopauze zat & de enigste eicel die ik nog aanmaakte van zeer slecht kwaliteit was.
Hebben wij hierover 2 jaar moeten doen om dit te weten te komen? Ik vind dat wij 2 jaar hebben verloren aan al die tests etc. Jij bent 1 succesverhaal maar er zijn er veel die alsnog niet zwanger raken door haar hoor.
Daar dat ik in Kapellen woon, tegen de nederlandse grens, vroeg ik haar elke keer of ik niet savonds op kontrole kon komen omdat ik anders altijd verlof moest nemen op men werk; Elke keer opnieuw gaf ze me een afspraak om 9 of 10u smorgens£. Elke ochtend zat ik in de ochtendspits & als ik dan al eens te laat kwam, dan had ze niet veel tijd, ook al kwam ik maar 5 minuten te laat. Ik zei haar dat ik reeds om 8u thuis vertrokken was maar door de file, waar ik bijna 1 1,5u had ingestaan, 5 minuutjes te laat was. Had ze absoluut geen oren naar. Dan moet je maar vroeger vertrekken zei ze! Pardon, ik was al 2u op voorhand vertrokken, om hoelaat zou ik dan moeten vertrekken thuis, om 6u???
Ik zeg maar, als je geen goede verstandhouding hebt met je gyneacoloog, dan heb je hier al een heleboel stress van die niet goed isvoor de hele behandeling.
Alvast nog veel succes.
Groetjes,
N.

zohra42
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2013, 10:57

Bericht door zohra42 » 13 januari 2014, 12:18

hallo ,

Ik ben belgische van nationaliteit en ben 42 jaar , ze is idd heel direct ja en sommige kunnen daar mee om en sommige niet maar ik kan eigenlijk helemaal niet klagen van haar voor ons nam ze altijd de tijd en als we vragen hadden dan zei ze ook altijd van zijn er nog vragen dus en ik denk niet dat ik alleen een succesverhaal ben hoor want er zijn al heel veel vrouwen door haar zwanger geworden zelf op dit forum ook , en idd van laatkomers moet ze niet zoveel weten , maar geeft dat zolang geduurd voor die test te laten doen want ik en mijn man hebben ook verschillende testsen moeten laten doen en dat was altijd binnen een 2 tal weken geregeld dus versta niet zo goed hoe het komt dat jullie zolang hebben moeten wachten .

en mag ik vragen is ondertussen jullie wens al uitgekomen ?

wens jullie alvast veel succes

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Bericht door Woodstockske » 13 januari 2014, 20:16

Voor ons nam ze dus niet de tijd & ik had al van in het begin geen goed kontakt met haar. Wij zijn in 2011 via mijn gyneacoloog doorgestuurd naar haar & ik heb dan 1st testen moeten ondergaan, bloedproeven etc. Pas na enkele maanden heb ik dan in het ziekenhuis in Leuven een onderzoek moeten laten doen om te kijken of mijn eileiders nog goed doorgankelijk waren & heb ik een cyste laten verwijderen. Weer enkele weken later, opnieuw bloedproeven laten doen, opgestart met neusspray die dan geen effect hadden dus 1ste poging wel aangeduid op men blad voor het ziekenfonds maar geen ivf poging ondergaan, poging 1 dus in de vuilbak. Dan opnieuw opgestart met spuitjes + menopur, helaas niks effect, had maar 1 eicel & die raakte zelfs niet bevrucht. Poging 2 tevens in de vuilbak! <dan zei ze van een eiceldonor te zoeken. Ik bracht dan een vriendin aan maar die vond zij niet geschikt, dus weeral naar af. Inmiddels zijn we al 1,5 jaar verder. Ik heb dan in tussentijd zelf een donor gevonden maar omdat deze bij haar geen ged gevoel had, wou zij niet in het life leuven doneren maar wel in het uz leuven omdat zij daar een veel beter gevoel had, veel vriendelijker werdt onthaald dan bij dr. Valkenburg.
Wij zijn dus op verzoek van onze donor overgestapt naar UZ Leuven omdat we eigenlijk geen keuze hadden.
Uz leuven heeft dan mijn dossier opgevraagd aan dr. valkenburg maar deze weigerde om mijn dossier door te geven aan UZ Leuven! Dit mag dus eigenlijk helemaal niet maar toch deed zij dit.
Wij zijn helaas nog niet zwanger. Hebben sinds vorige maand onze 1ste tp gehad via ecd maar heb al van enkele vernomen dat zij tevens ook niet na de 1ste x zwanger waren. Was het bij jou al gelijk van de 1ste keer raak?

Groetje,
N.

zohra42
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2013, 10:57

Bericht door zohra42 » 14 januari 2014, 12:05

ja als je er geen goed gevoel bij hebt is het idd beter om ergens anders dan raad te vragen , vindt het allemaal spijtig om dit te moeten lezen , ik heb eigenlijk 9 jaar geleden de 1 ste in contact gekomen met dokter valkenburg toen ik de 1 ste keer bij haar langging met mijn exman heb toen 5 pogingen gedaan met ivf zonder resultaat dan zijn mijn man en ik uit elkaar gegaan en heb ik 7 jaar geleden mijn huidige man leren kennen en wij waren eerst naar het uza ziekenhuis in antwerpen geweest om onze laatste poging daar te gebruiken maar net zoals jij hadden wij in dat ziekenhuis geen goed gevoel en dan heb ik in september 2013 terug contact gezocht met dokter valkenburg en we mochten in september bij haar al langs gaan dan zijn we geweest en in november mochten we al starten en dan heb ik op 29 november mijn terugplaatsing gekregen en daaruit bleek dat ik zwanger ben , ik ben nu 9 weken en de ene dag voel ik me zwanger en de andere dag niet

:wink: ,
ik hoop voor jullie dat jullie wens in 2014 toch mag uitkomen

liefs zohra

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Hallo

Bericht door Woodstockske » 15 februari 2014, 18:17

Hallo Zohra,

hoe gaat het nu met je?
Nog steeds alles in orde met je zwangerschap?
Wij blijken maar geen geluk te hebben.
Al 2 tp's gehad met eiceldonatie in het gasthuisberg te Leuven maar 1ste was niet gelukt & morgen opnieuw bloed laten nemen maar vrees opnieuw voor het ergste.
Ben jij zwanger via ecd of ivf?

Groetjes,
N.

zohra42
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2013, 10:57

Bericht door zohra42 » 24 februari 2014, 13:39

Hallo woodstockje ,

Ja hoor hier nog alles in orde met de zwangerschap elhamdoullilah we weten sinds zaterdag dat het een meisje wordt vanaf woensdag zit ik in mijn 16 de week van de zwangerschap , vind het wel erg voor jullie dat het maar niet lukt en hebben jullie al overwogen om eens navraag te doen in Gent want heb gehoord dat ze daar ook heel goed zijn misschien dat ze daar meer voor jullie kunnen doen .

wij zijn zwanger geraakt via ICSI in life te leuven

nog veel succes :oops:

olivia79
Berichten: 265
Lid geworden op: 17 mei 2013, 14:18

Bericht door olivia79 » 3 maart 2014, 19:55

zohra42 schreef:Hallo woodstockje ,

Ja hoor hier nog alles in orde met de zwangerschap elhamdoullilah we weten sinds zaterdag dat het een meisje wordt vanaf woensdag zit ik in mijn 16 de week van de zwangerschap , vind het wel erg voor jullie dat het maar niet lukt en hebben jullie al overwogen om eens navraag te doen in Gent want heb gehoord dat ze daar ook heel goed zijn misschien dat ze daar meer voor jullie kunnen doen .

wij zijn zwanger geraakt via ICSI in life te leuven

nog veel succes :oops:

Hoi Zohra, Mag ik je vragen wie is je behandelende arts geweest in Life Leuven? Ik ga ook in Life Leuven met ondertussen icsi 3 al gestart! het doet deugd te horen dat het gelukt is zwanger te zijn via life Leuven; Proficiat!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten