L.I.F.E Leuven
-
babske
Hey Natheke,
Alvast bedankt voor de info meid!!
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik maak mezelf gek!! Vanmiddag was 't alarm. Toen ik op 't werk naar 't toilet ging, had ik ook bruinverlies. Dat heb ik dus altijd ongeveer een week voor ik mijn regels moet krijgen. Maar ik heb wel nog altijd pijn aan mijn borsten en lichte ongipijn die komt en gaat. En ik zei straks nog tegen mijn man dat ik me af en toe precies een beetje misselijk voel. Maar volgens mij zit dat gewoon tussen m'n oren!!! Ik word er zot van!
Ik weet ook niet waarom ik pas na drie weken bloed moet laten trekken. Ik had dr campo die de IUI heeft gedaan. Maar moest ik mijn regels niet op tijd hebben , doe ik zelf toch wel een test hoor.
Ik heb ook geen Clomid of niks moeten nemen. Ook volledig alles in mijn natuurlijk cyclus.
Dus meid, blijven duimen hé. Het zou toch tof zijn om onze kwaaltjes te kunnen delen....
LIefs babske
Alvast bedankt voor de info meid!!
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik maak mezelf gek!! Vanmiddag was 't alarm. Toen ik op 't werk naar 't toilet ging, had ik ook bruinverlies. Dat heb ik dus altijd ongeveer een week voor ik mijn regels moet krijgen. Maar ik heb wel nog altijd pijn aan mijn borsten en lichte ongipijn die komt en gaat. En ik zei straks nog tegen mijn man dat ik me af en toe precies een beetje misselijk voel. Maar volgens mij zit dat gewoon tussen m'n oren!!! Ik word er zot van!
Ik weet ook niet waarom ik pas na drie weken bloed moet laten trekken. Ik had dr campo die de IUI heeft gedaan. Maar moest ik mijn regels niet op tijd hebben , doe ik zelf toch wel een test hoor.
Ik heb ook geen Clomid of niks moeten nemen. Ook volledig alles in mijn natuurlijk cyclus.
Dus meid, blijven duimen hé. Het zou toch tof zijn om onze kwaaltjes te kunnen delen....
LIefs babske
-
kimpy
hallo dames,
Babske, je moet drie weken wachten? Ik maar 12 dagen, dat is wel een groot verschil! MIsschien is dat anders voor IUI dan bij transfer cryo's ... Wanneer weet je het dan??? Hoelang moet jij wachten jufke?
Hey Natheke, ben je ook met IUI zwanger geworden, of IVF?
Ik voel ook al vanalles, vooral ongikrampen en trekt somst tot in mijn rug....
Ik hoop echt dat we nu eens allemaal suuuuuupppppeeeerveel geluk gaan hebben ...
xxxxx
Babske, je moet drie weken wachten? Ik maar 12 dagen, dat is wel een groot verschil! MIsschien is dat anders voor IUI dan bij transfer cryo's ... Wanneer weet je het dan??? Hoelang moet jij wachten jufke?
Hey Natheke, ben je ook met IUI zwanger geworden, of IVF?
Ik voel ook al vanalles, vooral ongikrampen en trekt somst tot in mijn rug....
Ik hoop echt dat we nu eens allemaal suuuuuupppppeeeerveel geluk gaan hebben ...
xxxxx
-
babske
Kimpy, ja drie weken is extreen lang. Normaal is dat ongeveer 14 dagen na een IUI. Maar bij terugplaatsing van cryo's is dat anders. Dan krijg je al een bevrucht eitje teruggeplaatst hé terwijl dat bij IUI nog moet gebeuren na de inseminatie. Ze hebben mij eigenlijk gewoon gezegd dat ik moest zien...als ik mijn regels krijg moet ik gewoon bellen om te zeggen dat het mislukt is en anders moet ik drie weken na de inseminatie bloed laten trekken. Dus eigenlijk weet ik het komende week wel. Want dan moet ik ongesteld worden. Maar ik heb sinds gisteren al bruinverlies en vrees dus dat het weer niks gaat zijn
Wanneer weet jij het resultaat Kimpy? Ik duim alvast voor iedereen hier!!!
x x x babske
Wanneer weet jij het resultaat Kimpy? Ik duim alvast voor iedereen hier!!!
x x x babske
-
natheke
Hey meiden,
Babske, eigenlijk kan je dan gewoon zelf testen als de
op zich laten wachten!Ik heb op een vrijdag getest en ben 's maandags naar de huisarts geweest en die heeft toen een bloedname gedaan. Dan heb ik naar LIFE gebeld, huisarts heeft het resultaat gefaxt en dan moest ik een week later nog eens voor een bloedname naar LIFE.
Ik had een tijdje geleden een heel onregelmatige cyclus door te diëten, maar mijn cyclus had zich wel hersteld vandaar dat het bruinverlies me wel opviel.
Ik had ook pijnlijke tepels, dat viel mij op onder de douche. Heb nooit ongipijn gehad, ook nooit als ik mijn regels moest krijgen, dus daar kan ik niet over meepraten.
Kimpy, ik ben gewoon een ongelooflijke gelukzak, ik was van de eerste IUI zwanger! Wanneer mag jij voor een bloedname?
De duimen staan omhoog hier! Hou ons op de hoogte!
Liefs,
Natheke xxx
Babske, eigenlijk kan je dan gewoon zelf testen als de
Ik had een tijdje geleden een heel onregelmatige cyclus door te diëten, maar mijn cyclus had zich wel hersteld vandaar dat het bruinverlies me wel opviel.
Ik had ook pijnlijke tepels, dat viel mij op onder de douche. Heb nooit ongipijn gehad, ook nooit als ik mijn regels moest krijgen, dus daar kan ik niet over meepraten.
Kimpy, ik ben gewoon een ongelooflijke gelukzak, ik was van de eerste IUI zwanger! Wanneer mag jij voor een bloedname?
De duimen staan omhoog hier! Hou ons op de hoogte!
Liefs,
Natheke xxx
-
kimpy
Dames,
Jufke: ongipijn zijn de baarmoederkrampkes die je krijgt voor je je regels krijgt.
Miserie is dat dit dus zowel een symptoom is van de regels als van de zwangerschap ...
Ik voel overal vanalles ... steekjes in baarmoeder en barstende koppijn, waarschijnlijk van de medicatie die ik moet doornemen ...
Ik weet resultaat de 28 ste ... nog een dikke week dus ...
DUIMEN VOOR ONS ALLEN!
Jufke: ongipijn zijn de baarmoederkrampkes die je krijgt voor je je regels krijgt.
Miserie is dat dit dus zowel een symptoom is van de regels als van de zwangerschap ...
Ik voel overal vanalles ... steekjes in baarmoeder en barstende koppijn, waarschijnlijk van de medicatie die ik moet doornemen ...
Ik weet resultaat de 28 ste ... nog een dikke week dus ...
DUIMEN VOOR ONS ALLEN!
-
babske
Natheke, dat ben ik ook van plan. Als mijn
op zich laten wachten, test ik sowieso al op voorhand. Maar ik vrees dat ik die chance niet zal hebben. Ik heb gewoon alle symptomen die erop wijzen dat ik m'n
ga krijgen. Pijnlijke borsten, bruinverlies, ongipijn,... Maar ja, dat kunnen natuurlijk ook weer allemaal tekens van een zwangerschap zijn hé. Ach ik weet het allemaal niet meer... Ik denk dat ik gewoon moet blijven afwachten
Kimpy, wij blijven natuurlijk heel hard duimen!! Het zijn spannende dagen/weken voor ons en ook voor Jufke. Hopelijk mogen we hier alledrie goed nieuws komen verkondigen!!! dAt zou geweldig zijn!!!
Good luck!!! Voor jou ook hé Jufke!!!
groetjes babske
op zich laten wachten, test ik sowieso al op voorhand. Maar ik vrees dat ik die chance niet zal hebben. Ik heb gewoon alle symptomen die erop wijzen dat ik m'n
Kimpy, wij blijven natuurlijk heel hard duimen!! Het zijn spannende dagen/weken voor ons en ook voor Jufke. Hopelijk mogen we hier alledrie goed nieuws komen verkondigen!!! dAt zou geweldig zijn!!!
Good luck!!! Voor jou ook hé Jufke!!!
groetjes babske
-
jufke
Ja dames, spannend is het wel...
Ik weet niet allang niet meer wat ik voel. Vooral de rugpijn blijft een beetje een constante, maar van krampen in de baarmoeder kan ik niet echt meespreken. Mijn borsten zijn ook niet meer zo gevoelig, heb wel nog steekjes , lijkt aan mijn linkereileider (waar ze de eitjes hebben weggenomen, maar dit is al twee weken geleden...?)
Ik vraag me af of ik STEL dat het niet gelukt is, of ik meteen terug mag starten? Ik hoop het alleszins wel, want nog eens een maand niks mogen doen, zou ik niet echt zien zitten. Ik heb geen cryo's, dus is het meteen spuiten ed.
Verder afwachten en duimen dus!!
Ik vraag me af of ik STEL dat het niet gelukt is, of ik meteen terug mag starten? Ik hoop het alleszins wel, want nog eens een maand niks mogen doen, zou ik niet echt zien zitten. Ik heb geen cryo's, dus is het meteen spuiten ed.
Verder afwachten en duimen dus!!
-
kimpy
-
beurtflight
-
beurtflight
-
babske
Dames, hier denk ik dat het om zeep is. Vanmorgen toch wel vrij veel bruinverlies. En sinds gisteren bijna voortdurend buikpijn en de pijnlijke borsten zijn ook aan 't minderen. Dezelfde symptomen die ik heb als ik mijn regels ga krijgen.
Jufke, hoe is 't bij jou ondertussen? Hopelijk moet jij niet meer aan een volgende poging starten hé meid!! Ik blijf voor je duimen!!!
Beurtflight, de hoeveelste poging KI is dit voor jou?
Kimpy, meid hoe gaat het ondertussen met jou? Voel je al iets? Duim, duim, duim,.....
babske
Jufke, hoe is 't bij jou ondertussen? Hopelijk moet jij niet meer aan een volgende poging starten hé meid!! Ik blijf voor je duimen!!!
Beurtflight, de hoeveelste poging KI is dit voor jou?
Kimpy, meid hoe gaat het ondertussen met jou? Voel je al iets? Duim, duim, duim,.....
babske
-
jufke
Jammer Babske, misschien is het toch nog innestelingsbloed?
Ik heb nog steeds rugpijn
en het wordt alleen maar erger. Net zoals ik altijd rugpijn heb bij mijn regels... Ik heb wel nog geen bruin/bloedverlies en gevoelige borsten zijn er ook niet... Soms een zwaar gevoel in de buik, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn. Ik hoop dat het snel vrijdag is, mss donderdagochtend al eens zelf tesetn?
Wat denken jullie, is er nog een kans?
Succes allemaal!!
Ik heb nog steeds rugpijn
Wat denken jullie, is er nog een kans?
Succes allemaal!!
-
kimpy
Dames,
Babske, heb je al eens getest? Misschien toch eens doen???
Jufke, er is altijd kans he! Waarom lijken zwangerschapssymptomen toch op de maandelijkse symptomen? Rugpijn is van beiden een symptoom ... ik weet het niet, ik hoop natuurlijk heel hard van wel!
Ik voel nog steeds vanalles 'trekken' in mijn baarmoeder, het is een pijn die ik niet echt ken, het lijkt op ongipijn maar is toch wel wat anders ...
Verder nog last van hoofdpijn ...
Amai! Spannend spannend!!!!!!!
Babske, heb je al eens getest? Misschien toch eens doen???
Jufke, er is altijd kans he! Waarom lijken zwangerschapssymptomen toch op de maandelijkse symptomen? Rugpijn is van beiden een symptoom ... ik weet het niet, ik hoop natuurlijk heel hard van wel!
Ik voel nog steeds vanalles 'trekken' in mijn baarmoeder, het is een pijn die ik niet echt ken, het lijkt op ongipijn maar is toch wel wat anders ...
Verder nog last van hoofdpijn ...
Amai! Spannend spannend!!!!!!!