CRG UZ Antwerpen, ervaringen?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Diablo
Berichten: 97
Lid geworden op: 3 augustus 2013, 15:26

CRG UZ Antwerpen, ervaringen?

Bericht door Diablo » 12 augustus 2013, 11:12

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel samen met mijn partner in behandeling bij het ARG van het UZ Gent.

Mijn partner is verminderd vruchtbaar en daarom zijn we aangewezen op IUI. Dit is een hele slag aangezien ik een auto-immuunziekte heb die een zwangerschap enorm zou kunnen bemoeilijken, misschien zelf onmogelijk zou kunnen maken. Het gaat hier dan om zwanger blijven, op zwanger worden heeft de ziekte geen invloed.

Maar dan blijkt mijn vriend verminderd vruchtbaar en komen we zelf niet toe aan zwanger zijn...

Ik ben 25 en daarom lijkt men het in Gent niet serieus te nemen. "Ik ben nog jong" en "ik heb nog alle tijd". Maar dat vind ik zever. Ik ben doodongelukkig en niet serieus genomen worden in mijn kinderwens maakt het alleen maar erger...

Ik overweeg een ander ziekenhuis want zo kan dit niet verder.

Bovendien zijn ze me in Gent al 2x vergeten. De eerste keer voor de IUI en nu opnieuw voor een afspraak voor de FM (terwijl ik bewijs heb van de afspraken).

Ik ben zelf van het Gentse dus verder weg gaan is moeilijk maar ik wil zo graag dat kindje. Dus ik overweeg een second opinion ergens anders, liefst het UZ Antwerpen omdat ik daar 2 jaar geleden op een second opinion heb laten uitvoeren naar aanleiding van de auto-immuunziekte...

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met het CRG van het UZ Antwerpen.

Bedankt!

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Bericht door mit777 » 12 augustus 2013, 20:33

Ai meid toch.. das idd niet gemakkelijk he! Veel succes hoor toch!
Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je vroeg(er) begint! Wij begonnen 4 jaar terug, en nu krijg ik t verwijt dat ik oud ben.. Beter jong dan oud!
Als je niet tevreden bent over je centra zou ik veranderen. Er hangt teveel van af! En er bestaan genoeg oplossingen zoals op afstand bloed en echos doen. Dit kan perfect!

Over uz antwerpen kan ik je niet veel vertellen.

Succes

Duffy
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 november 2012, 10:04

Bericht door Duffy » 13 augustus 2013, 10:22

Dag Diablo,

Hatelijk hoe dokters nog altijd zo uit hoogte kunnen doen en u niet willen helpen. Ik denk dat je er dan goed aan doet om eens een tweede opinie te vragen, zeker doen.

Ikzelf ben het afgelopen jaar in behandeling geweest bij het UZA en heb zelf alleen maar positieve ervaringen, zowel met de verpleegsters als bij de dokters. Zelf ben ik bij Dr. Stevens gegaan, die zeer behulpzaam en luisterbereid was. Ik vond ook dat ze goed de tijd namen voor het intakegesprek.

Veel succes!

marie_73
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 juli 2013, 13:17

Bericht door marie_73 » 13 augustus 2013, 13:49

Beste


Wanneer je van Gent bent, ga je het beste naar Dr. Decleer in ziekenhuis Jan Palfijn.

Ik heb geen goede ervaringen met UZ Antwerpen en ben veranderd naar Jette, een wereld van verschil.

Diablo
Berichten: 97
Lid geworden op: 3 augustus 2013, 15:26

Bericht door Diablo » 13 augustus 2013, 14:06

Dank je voor de reacties.

Ik hoor zoveel, zo moeilijk om de juiste stappen te zetten.

Een kennis raadde me een arts aan in Maria-Middelares, toevallig had ik die arts gisteren voor de FM en dat was mij nu toch een onbeschofte gevoelloze trien!! Dus zo zie je maar, wat voor de ene een goede is, is voor de andere een slechte. Daarom is het zo moeilijk!!

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Bericht door Emeltje » 13 augustus 2013, 15:35

Diablo,

Ik ben in behandeling in brugge, er zitten er veel daar die niet echt vriendelijk en zeker niet meelevend... Krijg dikwijls een kort antwoord als ik bel. Ik heb wel de keuze gemaakt om naar mijn eigen dokter in een ander ziekenhuis te gaan voor echo en bloedname. Zij geven dan alles door aan crg brugge. Enkel voor de iui zelf moet ik dan naar brugge en de dokter die de inseminatie doet is wel supervriendelijk.

groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten