'Je moet er zo niet mee bezig zijn' - mogelijke antwoorden

Algemeen Discussieforum
valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 21 augustus 2011, 19:11

Sorry meid,
Een dikke troostknuffel
Het is echt kl*

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 21 augustus 2011, 19:16

:thnx: Kan niet meer ophouden met huilen, heb ik anders nooit :cry:

Lief van je! :)

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 22 augustus 2011, 10:54

een heeel dikke knuff se meid!
ik wou dat ik je pijn wat kon verzachten...

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 22 augustus 2011, 12:26

Dank je wel, jullie lieve woorden doen me goed!

KimberleyVDB
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 juli 2013, 15:49

Bericht door KimberleyVDB » 30 augustus 2013, 7:51

Ok jet is al een tijdje geleden dat iemand hierop heeft gereageerd, maar wilde toch nog ff iets toevoegen. Mijn lieve tante die geen kinderen heeft kunnen krijgen, en alles al heeft doorlopen waar ik nu aan ga beginnen, heeft die reacties ook geregeld gehad. Zij heeft een keer geantwoord : geef mij een kind, dan ben ik er ook niet meer mee bezig...
Bij mij was de ergste mijn zus. Die zei: je moet wel vrijen om een kindje te krijgen. Tja dat wist ik nog niet..

Het mag dan ook duidelijk zijn dat ik tegen haar niks zeg. Het enige wat zij vraagt is wanneer zij nu eindelijk tante wordt. Waarschijnlijk zodra ik eindelijk mama wordt.


Hoe is het trouwens met iedereen afgelopen? Is het bij iemand gelukt?

X

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 30 augustus 2013, 14:20

Hey meiden,

Idd lang geleden. Kimberly opmerkingen blijven pijnlijk. Mensen hebben geen idee hoe het voelt. Gelukkig maar, anders hadden ze dezelfde pijn moeten doorstaan, maar aan de andere kant zou het soms wel prettig zijn dat ze het zouden weten he. Dan zou je meer begrip krijgen.

Ik hoop dat het bij jullie goed gaat en dat er ondertussen blije mama's rondlopen?

Hier helaas niet positief. Ben ondertussen 10 IUI's verder en 2 x IVF. De laatste IVF bleek ik zwanger. We durfden het niet te geloven, maar toch echt! De 1e echo bij 7,5 weken was dan ook heel spannend, maar ik merkte aan m'n lichaam dat het voor het eerst raak was. Dus met goede hoop naar binnen. Bleek het vruchtje te zijn gestopt met groeien bij 6 weken :cry: Dus grond zakte onder onze voeten weg. Alle 7,5 jaar dat we nu bezig zijn kwam op me af. Zit op het moment in de ziektewet en loop bij een psycholoog om voor mezelf op een rijtje te krijgen hoe ik er mee om kan gaan. Het ging altijd wel goed, maar nu er echt positief resultaat was en je dus een toekomst helder voor je gaat zien, en dat ineens weg valt, dat was een harde klap. Ik dacht daar komen we nooit meer overheen.
Dat gevoel is nu wel weg, we gaan als nog door. We mogen nog 1x IVF en hebben nog een CRYO. Maar daarna? Einde verhaal... Dus voel extra druk. En hoe vindt ik energie en moed om weer te beginnen met de behandelingen, hormonen, etc. Dat is waar ik nu mee bezig ben.
Het komt wel goed maar heeft echt tijd nodig. Na de echo dat het gestopt was met groeien heeft het nog 2 weken geduurd voor de miskraam daadwerkelijk op gang kwam. En het bloeden heeft ook ongeveer 3 weken geduurd. Al met al lang geduurd.

Dames ik hoop echt dat jullie positieve verhalen kunnen vertellen dat geeft weer wat hoop :wink:

Dikke knuffel!

Pharailde
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 augustus 2013, 14:22

Bericht door Pharailde » 31 augustus 2013, 16:13

Superherkenbare verhalen hier! Reacties die ik zelf gebruik of anderen heb horen zeggen:

- Zal ik eens testen hoe snel ik met jouw man zw raak?

Wanneer beginnen jullie aan kindjes?
- van zodra mijn lichaam hersteld is van mijn mk
- Als ik de jouwe zo zie, ik denk dat we nog even wachten.
- 2 jaar geleden.

Je mag er zo niet mee bezig zijn.
- moest dat waar zijn zouden de ferti iedereen in kunstmatige coma houden
- onderzoek heeft uitgewezen dat PCO niet geneest door er niet aan te denken
- 90% van de vrouwen die behandelingen tot het einde volgen raken zw. Die zijn er allemaal KEIhard mee bezig, dat kan niet anders.
- Bij mijn weten is er nog maar 1 vrouw zw geworden door er helemaal niet mee bezig te zijn, maar dat is al een dikke 2000 jaar geleden

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 1 september 2013, 19:46

die laatste vind ik wel kei-goed !

Pharailde
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 augustus 2013, 14:22

Bericht door Pharailde » 2 september 2013, 8:58

flien schreef:die laatste vind ik wel kei-goed !
Hihi, merci. Is eentje van mij 8)

T&T
Berichten: 410
Lid geworden op: 22 augustus 2013, 11:05

Bericht door T&T » 2 september 2013, 19:21

Super goe Pharailde!! Doet eens deugd om hier humeur te zien verschijnen!!

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 4 september 2013, 11:56

Wat een fijn topic. Jammer dat ik het niet gezien heb toen ik nog probeerde.

Ik ben in de volgende fase beland na 2.5j MMM. Ik ben zwanger en sta vol acne die maar niet onder controle geraakt met wat de dokters ook doen. Ik zie ervan af (mentaal en het doet gewoon pijn) en wat zeggen de meeste mensen? 'Amai gij ziet er slecht uit' of 'wat heb jij voor'. Ben meestal te geshockeerd om te reageren. Toch eens op voorhand nadenken over wat ik de volgende keer ga zeggen.

Pan
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 februari 2012, 21:37

Bericht door Pan » 3 oktober 2013, 17:40

@vuurvliegje Heb exact hetzelfde gehoord.. Heb er op geantwoord dat dat normaal is tijdens de zwangerschap dat het door de hormonen komt...

Pharailde
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 augustus 2013, 14:22

Bericht door Pharailde » 19 oktober 2013, 10:56

vuurvliegje schreef:Wat een fijn topic. Jammer dat ik het niet gezien heb toen ik nog probeerde.

Ik ben in de volgende fase beland na 2.5j MMM. Ik ben zwanger en sta vol acne die maar niet onder controle geraakt met wat de dokters ook doen. Ik zie ervan af (mentaal en het doet gewoon pijn) en wat zeggen de meeste mensen? 'Amai gij ziet er slecht uit' of 'wat heb jij voor'. Ben meestal te geshockeerd om te reageren. Toch eens op voorhand nadenken over wat ik de volgende keer ga zeggen.
Hm, eens nadenken...
- Ja, maar toch beter dan jou. Straf he?
- Ik ben allergisch aan mensen die domme vragen stellen.
- Mijn hormonen he... Die maken mij trouwens BIJZONDER agressief.
- Bedankt, ik wist dat nog niet.
- Bij mij gaat het na 9 maand over. Jij zit voor altijd met dat gezicht opgescheept



:twisted: :twisted: :twisted:

Pharailde
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 augustus 2013, 14:22

Bericht door Pharailde » 19 oktober 2013, 10:56

Pan schreef:@vuurvliegje Heb exact hetzelfde gehoord.. Heb er op geantwoord dat dat normaal is tijdens de zwangerschap dat het door de hormonen komt...
En dat is het lieve antwoord. Daar ben ik iets minder goed in 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten