.

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 30 oktober 2013, 21:08

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 31 oktober 2013, 9:32

Hoi Maeske,

In mijn natuurlijke cyclus begon ik ook altijd heel snel na eisprong te bloeden. In het begin was dit nooit echt veel en naarmate NOD naderde werd dit meer tot het mijn MS werden.
Mijn gynaecoloog heeft mij dan eerst een paar cyclussen clomid gegeven (zorgt voor groei eicel in eerste cyclushelft) en daar bleef het bloeden na eisprong ook aanhouden. Dan uiteindelijk utrogestan gekregen om mijn tweede cyclus helft te ondersteunen, en de eerste maanden hielp dit echt. Geen bloedverlies meer tot ik met de utrogestan stopte.
Dus misschien eens aan je gynae melden en vragen of utrogestan voor jou ook een oplossing is? Dit is een natuurlijk progesteron dat helpt je baarmoederslijmvlies goed te houden.
bij mij is het bloedverlies ondertussen wel weer begonnen, maar mijn behandeling is ook gewijzigd, dus misschien is de combinatie voor mij niet goed meer.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 31 oktober 2013, 10:42

hey wies,
het is bij mij wel maar 1 keer dat ik enkele druppels bloed verlies, het is niet zo dat dit doorgaat tot aan mijn menstruatie... vind het raar dat ik dit vroeger nooit gehad heb, en nu sinds vorige maand wel. zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? toch een heel circus elke maand he, zou het gelukt zijn of niet en bij ieder steekje of pijntje dat je voelt begin je direct te denken en te tellen of het misschien toch zou kunnen zijn dat je zwanger bent. ze zouden het in de plaats van de vrouwelijke cyclus beter het vrouwelijke circus noemen, pfff....

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 31 oktober 2013, 12:05

Ik denk dat het nog te vroeg is voor innesteling. Ben je zeker dat je zondag je eisprong had? anders kan het ook gewoon een ovulatiebloeding zijn.Als het maar 1 keer een paar druppels was, zou ik me geen zorgen maken.

het is inderdaad een heel circus, maar laten we hopen dat het eentje voor het goede doel is :-)

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 31 oktober 2013, 14:50

hey wies, ik had zondag een dikke vette streep op mijn ovulatietest, dus ben 100% zeker van de dag van ovulatie, idd, we blijven hopen dat het circus zich afspeelt voor de goeie zaak...

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 31 oktober 2013, 14:59

Maeske, een positieve ovulatiepiek geeft aan dat je eisprong binnen de 24 à 48u volgt. Die meet immers de LH-piek en die doet zich 24 à 48u voor de eisprong voor. Het is dus goed mogelijk dat je eisprong pas maandag of dindag was, en lijkt er mij ook veel kans dat je bloeding een ovulatiebloeding was.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten