.

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 7 december 2013, 12:52

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:51, 1 keer totaal gewijzigd.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 7 december 2013, 16:47

Ik had het gisteren ook enorm moeilijk met sinterklaas. Had zo graag ook een schoentje gevuld,en een blij gezichtje gezien bij het ontdekken van de kadootjes. Hopelijk volgend jaar meer geluk. Ik ben er ook van overtuigd dat jette de top is,dat stelt me wel een beetje gerust. Ben jij daar ook in behandeling? En zie je ook tegen de feestdagen op? Grtjs

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 7 december 2013, 16:48

Amaai, wat voor een huisarts is me dat! GRRRRR menselijke tact mankeert bij sommigen blijkbaar.
Maeske, iedereen hier op DVO begrijpt je maar al te goed. Het klinkt absoluut niet onnozel! Hoeveel keer hebben wij met nieuwjaar niet naar elkaar gekeken op een familiefeest met een blik van 'zou het dit jaar eindelijk mogen zijn?' Of 'vals' proficiat gezegd wanneer er weer een aankondiging kwam op het kerstfeest.
Ik leef met je mee. De feestdagen zijn heel leuk, behalve voor die mensen die (gelijk welk) gemis voelen.
Enige tip die ik nog zou geven : ik moet ook dagelijks medicatie nemen die tijdens zwangerschap DIRECT gestopt moet worden. Ik stopte hier dan mee dag van de TP. Gewoon om geen stress te hebben hieromtrent. Is dan wel even afzien maar was beter voor mijn gemoedsrust.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 7 december 2013, 17:10

Ik hoop echt dat er tijdens de feestdagen weer geen nieuwe zwangerschapsaankondigingen komen. Denk dat ik dan ter plekke begin te huilen. Wat bij de ene uit de lucht komt gevallen,daar moet een ander bloed zweet en tranen voor laten,om dood te vallen. Pff het is echt zo oneerlijk he :-( ik had zo graag op het kerstfeest verteld dat er volgend jaar een kleintje mee aan de feesttafel ging zitten... Maar het heeft niet mogen zijn,hopelijk lukt het ooit... Thx voor alle steun hier,doet veel deugd.

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 7 december 2013, 17:32

Inderdaad iedereen op dvo zal dit gevoel wel met jou delen. Ook wij zijn al een jaar bezig voor een 1ste kindje! Ondertussen zijn wij ook bezig met ISCI. Dinsdag hebben wij een 1ste tp en mogen wij hopen dag we misschien met kerst eindelijk iets mogen aankondigen. Ookal zal het dan nog pril zijn maarja de familie weet van onze problemen omdat we het verteld hadden omdat we ergens steun zochten. Maarja, we moeten met de voeten op de grond blijven en niet te veel gaan zweven. Hier staat de kerstboom al 2 weken :oops:
kwou de donkere maanden van het voorbije jaar wat sfeer geven.

khoop echt waar uit de grond van mijn hart dat het snel februari is en dat jullie kunnen starten. Iedereen verdient het hier om gelukkig te mogen zijn met onze grootste wens. Vriendin van mij zei als je het iemand anders gunt dan word het jou ook gegunt!! Geef de hoop niet op en je zal zien ook jij zal gelukkig mogen worden. Het is moeilijk te beseffen dat je hulp moet zoeken en hoe erg wij dit vonden zijn we toch blij dat die kans bestaat!

een hele dikke knuffel!

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 7 december 2013, 17:41

Bedankt voor de lieve woorden,al is het moeilijk om het iemand anders te gunnen wat je zelf al zolang wilt maar niet kunt krijgen. Ben jij ook in behandeling in jette? Is je behandeling zwaar? Mentaal en fysiek? Ben zo ongeduldig maar tegelijk zie ik er zo tegenop. We hebben nog 1 kans om via de natuur zwanger te geraken voor we naar jette gaan,momenteel stel ik al mijn hoop daarop...ik blijf ondertussen ook duimen voor jullie,dat er hopelijk 1 iemand met goed nieuws de feesten in kan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten