Bevallen winter/voorjaar 2014

ying
Berichten: 680
Lid geworden op: 1 december 2012, 22:20

Re: Bevallen winter/voorjaar 2014

Bericht door ying » 21 maart 2015, 21:35

pipi op een potje?? is dat nog niet wat vroeg? da kan ik mij nu ni inbeelden dat hij dat hier al zou doen :D
hij is al rap genoeg zo ik laat hem nog wat baby zijn ,het gaat al vlug genoeg .
hier ,2 pollekes kussen kal zeker 1 maand ziekvrij ,geen korrts ,geen aerosol meer ,juist snot ,maar da pak ik erbij .
vandaag zijn keukentje gaan halen in ikea,man man hij speekt daar zoooooo graag mee ,das ni te doen ,met zo n inoxen mini potjes en pannekes ,schattig .

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Re: Bevallen winter/voorjaar 2014

Bericht door valentijn » 22 maart 2015, 20:47

Ja koddig hoor, ze deed het spontaan en nu gaat ze zelf met haar er soms zelf op zitten dus ja, waarom niet als ze het zelf aangeven. Ons oudste was op 16/18 maand al droog. Eigenlijk ook vanzelf. Het enige is dat ze bij gewone potjes niet met haar voetjes op de grond kan doordat ze zo klein is.we hebben dus 10tallen winkels afgezocht om een potje te vinden dat klein genoeg is. Gelukkig dus ook gevonden.
Lief he als ze zo mooi spelen :D hoe gaat het eigenlijk met de dochter ying?

ying
Berichten: 680
Lid geworden op: 1 december 2012, 22:20

Re: Bevallen winter/voorjaar 2014

Bericht door ying » 22 maart 2015, 21:02

ohhhh spannend!! nog max 7 weken en ben omi :D :D
ohh ze is serieus dik hoor ! ben over 14 dagen geweest met haar in leuven het ze schatte het toen al 2kilo :D
dus...... ong 3900 da beloofd , al gaat ze dat nooit uitdragen ,ze heeft al veel last .
ik ben diegene die haar moet wegvoeren en bijstaan dus spannende weken voor mij ,en denk ook emotioneel ,met de
hectische bevlling van levi.
haar valies staat hier klaar en mijn gsm staat dag en nacht paraat want zij woont ondertussen alleen ,dus zal mij kunnen reppen .
mijn werk is verwittigd allenzins :D
ik hou jullie op de hoogte voor het fijne nieuws te verkondigen .

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten