ervaring eiceldonatie Jette

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
colorado
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 juni 2015, 15:23

ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door colorado » 11 oktober 2015, 21:07

Hallo

zijn er hier personen die ervaring hebben met de procedure van eiceldonatie in het UZ Jette?
In geval je iemand hebt die wil doneren , hoelang duurt dit ? wat dien je allemaal te doen?

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door tianaiarina » 14 oktober 2015, 17:02

Hey meid
Ik heb een poging met ecd in Jette achter de rug. De procedure duurt minimum 3-4 maand. Er zijn gespreken met de dokter, psycholoog en counselor. Daarna de onderzoeken bij de donor. Valt te zien nu als kies je voor gekende donatie of wissel donatie. Mocht je nog vragen hebben, laat iets weten. Bij the way..wij hebben van de eerste keer prijs. 10 w zwanger nu. Succes :)

Jytte
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 november 2015, 14:59

Re: ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door Jytte » 6 november 2015, 15:08

Hallo,

Ik ben zwanger via embryodonatie in uz Jette. 14 jaar geprobeerd en zwanger bij de 14 de TP. Het waren ingevrorene.

Cirkel
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 november 2016, 15:14

Re: ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door Cirkel » 1 februari 2017, 14:44

Hallo
Ik zou hier graag een oproep doen
Wie kan mij helpen?
Ik en mijn vriend hebben al 4 jaar een kinderwens maar het loopt allemaal mis
Mijn vriend heeft geen goed sperma dus ik hang al van sperma donor af
Nu blijkt dat ik ook bijna niets eicellen heb en maar 10 percent kans heb om zwanger te geraken
En mijn leeftijd is bij à 39 jaar
Wie kan ons helpen met eiceldonatie.
We willen een goede vergoeding geven, maar willen wel dat alles op een eerlijke manier gebeurd
Dank je zeer
We zijn de wanhoop nabij door al deze problemen

Sunrise92
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 januari 2019, 22:47

Re: ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door Sunrise92 » 27 januari 2019, 22:55

Hallo
Ik ben al 3 x eiceldonor geweest voor uz jette....
Ik werd goed geïnformeerd en opgevolgd.
Pijnlijk was het wel, maar bleek door het overvloed van aan maak van eicellen.
Had er telkens tussen 23-27
Ik koos ervoor, omdat ik enorm vruchtbaar ben 6x zwanger geweest zonder er eigenlijk voor te proberen en paar keer met voorbehoedsmiddelen.
Zelf heb ik een kindje verloren.
En besloot toen om het te doen.
Een kind verliezen is afschuwelijk dus ik dacht geen kunnen krijgen waarschijnlijk ook.

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: ervaring eiceldonatie Jette

Bericht door SilentHeyoka » 6 maart 2019, 22:04

Waauw, sunrise, ben jij een mooi mens!
Je geeft leven, en redt de levens van vele koppels!
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten