Hoe gaat het met jullie?
@Emeltje is de ziekenboeg al wat beter?
@phoebe ik heb ook meestal een bh nodig met mijn serieuze boobs (ze zijn precies weer een groeisprint aan het krijgen
@bluepixie ik wou dat we bij ons ook onder water konden bevallen, maar dat is dus geen optie in het ZNA Middelheim
Er was mij inderdaad gezegd dat die 'bevallingsoutfit' daarna wel om weg te gooien is, dus het is echt iets spotgoedkoop maar voordeel is dat je bovenaan een heel groot stuk kan open knopen en dan kan baby na de bevalling op mijn huid liggen. Als ik dat ding tegen dan nog aan heb, geen idee hoe ik ga reageren tijdens de bevalling.
Al gaat het wel een beetje 'raar' zijn, want mijn mama gaat mee tijdens de bevalling en wij zijn niet zo gewoon om elkaar bloot te zien, dat gaat wat bizar zijn, al kan ik me inbeelden dat ik het mij op dat moment totaal niet ga aantrekken
Voor de rest begint het hier wel wat te wegen : reflux is echt constant aanwezig, mijn darmen lijken zich niet helemaal te herstellen van de buikgriep en rondwandelen trekt zohard aan mijn buik ... ik zou liefst de komende weken stoppen met werken en alleen maar rusten en in mijn zetel zitten. Maar financieel gaat het op mijn eentje al zwaar zijn om 5 maand thuis na de bevalling te overbruggen, dus ik bijt op mijn tanden. En veel druk op mijn bekkenbodem ook als ik recht sta, amai, hebben jullie dat ook?
Fijne maandag avond aan iedereen, ik ga een les ademhalings- & ontspanningstechnieken volgen vanavond, ben benieuwd!