vraagtekens

Plaats reactie
lindsay6
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 februari 2016, 19:24

vraagtekens

Bericht door lindsay6 » 19 februari 2016, 21:22

Hallo ,
Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben maar wil tog even iets delen . Ik ben een vrouw met syndroom van turner .
Niet veel mensen kennen dit maar dit houd in dat ik van nature gn kinderen kan krijgen . Bij sommige vrouwen met dit syndroom wordt er ivf, gedaan maar kan bij mij ook niet door hartproblemen . dus onze enige optie is adoptie .
Hierover hebben ik & mijn man besloten dat dit een brug te ver is voor ons . nu breekt er een nieuwe fase in mijn leven
aan : mijn jongere zus begint aan haar kinderwens . iedereen is hier heeeeel blij over . mijn ma is al spulletjes aan het kopen voor de toekomstige baby ( terwijl mijn zus nog niet zwanger is nu ) . Maar ik weet geen raad met mezelf ik voel vanalles. ik voel me triestig, zelf nu gaan de meeste gesprekken al over de baby . kwaad op mezelf omdat die blijdschap niet kan delen in die mate al mijn zus & ma . En ik weet ook niet goed in hoeverre ik dit alles wel kan meedelen aan hun . tot nu toe heb ik dit voor mezelf gehouden maar ergens zou ik dit alles ook wel eens willen meedelen maar wil ook niemand kwetsen

Aline
Berichten: 322
Lid geworden op: 10 mei 2007, 9:19

Re: vraagtekens

Bericht door Aline » 23 februari 2016, 19:00

Hey Lindsay

Ik ken turner syndroom maar al te goed ;) en de gevoelens die jij beschrijft oooh zo herkenbaar ...
(oooh wat heb ik gehuild toen de eerste kindjes in de familie geboren werden.

Als je wil mag je mij altijd een privé berichtje sturen want jij bent niet de enige dame die er mee worstelt ....

(wij zelf hebben wel voor de adoptieweg gekozen maar ik ken een aantal turnervrienden die (nog) geen stappen hebben gezet ...)

groetjes
A

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten