Is nog iemand in de 'vreselijke wachtweken'...

Algemeen Discussieforum
Wendel

Bericht door Wendel » 21 juni 2009, 11:18

Charlotte,

Een heel klein proficiatje, als voorloper voor de grote proficiat die volgende week zal volgen! :wink:

Is ook wel moeilijk, zeker? Nu heb je mss positief nieuws, maar ben je nog niet zeker, hé.. Nog steeds die tweestijd en dat wachtmonster dat over je hoofd hangt..

Wanneer laat je bloed prikken? Maandag zeker? :D

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 21 juni 2009, 18:42

Charlotte, ik duim met je mee dat ik volgende week een dikke proficiat mag uitbrengen !!
Toch eerst even snel naar de dokter om die bloedprik hoor ! Dan weet je 't heeeeeel zeker :wink:

proficiat !!
X

L***

Bericht door L*** » 22 juni 2009, 19:27

Charlotte,
waw! hopelijk vandaag ook na bloedprik positief nieuws gekregen?
zoals ik al zei: minstens één en liever meer nieuwe zwangeren in juni. wel, je bent waarschijnlijk bij de gelukkigen! super!!
blij voor jullie, maar moet wel toegeven dat ik wat jaloers ben :? . ik gun het jullie volledig, maar zou toch ook graag... en vandaag op het werk was er weeral iemand die een zwangerschpa aankondigde. netjes: paar maanden getrouwd en voila!! tja, zij zullen op andere vlakken dan minder geluk hebben zeker? iedereen zijn crisis(je). hopelijk loopt de onze hier ook goed af en hebben we dan onze crisis van ons leven meegemaakt voor de rest van ons dagen :D
houd je ons op de hoogte?
groetjes

Charlotte2009

Bericht door Charlotte2009 » 22 juni 2009, 19:43

Dag allemaal,

Bedankt voor het duimen. Vanmorgen bloed laten trekken en vanavond gebeld. Dacht dat ze zouden zeggen zwanger of niet, maar zeiden alleen dat ik 13/07 voor een echo moest komen. Toen ik vroeg of ik dan zwanger was zei de gyn dat HCG was gestegen dus dat naar alle waarschijnlijk de kans op een zwangerschap groot is. Dit is denk ik goed nieuws alhoewel ik mij na het telefoontje afvroeg of er een reden is voor de voorzichtigheid waarmee hij dit zei. Misschien zijn ze altijd zo voorzichtig. het is immers een fertiliteitscentrum waar ze al wel veel zullen hebben meegemaakt. Echt blij zijn blijft toch moeilijk op deze manier...

L*** en alle anderen, ik duim voor jullie allemaal!!!

Grtz Charlotte

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 22 juni 2009, 19:51

Charlotte, ik veronderstel toch dat we je proficiat mogen wensen! Maar wat een rare manier van doen bij het centrum.. moet je het daarmee stellen tot 13 juli?! Misschien via de huisarts toch nog eens een bloedonderzoek binnen enkele dagen?

L***

Bericht door L*** » 22 juni 2009, 19:56

je bent gewoon lekker zwanger!!!!!!!
dikke proficiat!
en voorzichtig zijn ze gewoon om teleurstellingen te vermijden. ze proberen gewoon realistisch te zijn natuurlijk.
geniet ervan en doe het lekker rustig aan nu.
8)

Wendel

Bericht door Wendel » 22 juni 2009, 20:49

L***,

het kan ook anders zijn, zonder dat ze het vertellen.. Als ik een paar maanden na onze trouw (hopelijk vroeger, nog meer hopelijk niet later) een zwangerschap zou aankondigen, zouden we in ons geval al 2.5 jaar 'bezig' zijn..

Charlotte: goed nieuws, meid! Al is het inderdaad op een rare manier meegedeeld.. Maar toch, joepie joepie joepie!!

Wendy

L***

Bericht door L*** » 23 juni 2009, 9:37

je hebt natuurlijk gelijk wendel, sorry voor mijn snelle reactie. t lijkt alleen perfect é zo... en ik ben de imperfectie bij ons gewoon BEU! vandaar mijn te snelle conclusies...
onze tijd komt nog wel. MOET gewoon nog komen!!!
fijne (zonnige) dag gewenst!

marb

Bericht door marb » 23 juni 2009, 9:59

Charlotte, vermoedelijk was je hCG te weinig gestegen om al zeker te zijn. Maar wat ik vreemd vind, is dat ze je dan niet vandaag of morgen laten terugkomen voor een tweede bloedtest. Dan weten ze het namelijk wel met zekerheid. Wachten tot 13/7 is nogal gemeen, vind ik. Kan je niet aandringen? Of wil je het liever niet weten ... :wink:

Veronique

Bericht door Veronique » 23 juni 2009, 13:51

Kan je HCG ook gestegen zijn als je niet zwanger bent?
Ik moet morgen bloed laten trekken, dus ik hoop dat ik een duidelijke ja of nee als antwoord krijg. Ik begin echter nu al te plannen of een tweede cyclus Fostimon en IUI nog net zou lukken voor we midden juli op vakantie vertrekken.

Wachten wachten wachten 8)

Lie_29

Bericht door Lie_29 » 23 juni 2009, 14:26

Ik dacht het niet Veronique, maar ik ben geen expert...
Hopelijk lukt je IUI nog voor de reis!

Ik ben in de eindfase der IUI's: numero 6 vanmorgen gehad.
Mensenlief, wat was me dat...
:cry: :cry: :cry:
Een IUI an sich doet absoluut geen pijn (bij mij toch niet), maar vandaag vond de vroedvrouw de 'ingang' niet en dat heb ik mogen voelen, JEZUS! Ik verkocht ze net geen mep :P :P :P

Anyway, ikke benieuwd: met 15 miljoen zaadjes hebben we wel een kansje denk ik zo... Afwachten maar...

Succes aan alle wachtenden!

Charlotte2009

Bericht door Charlotte2009 » 23 juni 2009, 16:48

Hallo iedereen,

Gyn gaat volgende week op verlof en de week erna ook, vandaar dat ik pas 13/07 kan terugkomen. ben wel aan het denken om begin volgende week toch maar eens langs de huisarts te gaan voor een bloedprik en wat meer duidelijkheid. Vindt het redelijk lastig op deze manier. Langs de andere kant denk ik dat ik blijf twijfelen tot ik een echo heb gehad, de eerste weken zijn zoiezo heel onzeker... Ik weet het nog niet zo goed. Ga er nu gewoon vanuit dat het nog alle kanten op kan... Het blijven wachtweken :wink:

Groetjes Charlotte

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 25 juni 2009, 17:14

Charlotte, proficiat!!! Je hcg kan niet positief zijn als je niet zwanger bent. Ik heb ook zo een telefoon gehad, alleen mocht ik na 5 dagen teruggaan voor een bloedcontrole. Het moet stijgen en dat kunnen ze nog niet zeggen na eerste bloedprik. En daarom zijn ze voorzichtig.

Lie, mijn laatste IUI deed ook veel pijn. Maar het was het waard. Het was ook omdat mijn baarmoeder in een bocht lag. En het was wat moeilijk. Ik duim dat jij hetzelfde succeseffect mag hebben als ik had.

Liefs,

Bokje

liezeke

Bericht door liezeke » 18 juli 2009, 9:30

heej ladies,

ben nu 16de dag na pregnylprik en ook 14de dag utrogestan. heb ook getest deze morgen al had ik er niet zoveel hoop op. en inderdaad; nikske.
mijn gynecoloog had niets gezegd over bloedtest. we zijn nog maar net begonnen met behandelen en gynecoloog wil eerst door mijn cyclus (langgerekte) met follikelmeting te volgen en waar nodig een hormonaal stootje te geven zien of het lukt en dan pas verder onderzoeken.
ben het nu kotsbeu om utrogestan te nemen en wil er dan ook mee stoppen om een beetje 'ontzwollen' en zonder vapeurs op kei-kindonvriendelijke vakantie te vertrekken.
Maar is het dan niet beter om maandag een bloedtestje af te wachten? Ben nog steeds niet ongesteld maar dat zal wel door die utrogestan komen denk ik.

voor de rest: liesje wenen. :cry:

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 19 juli 2009, 9:47

Oh Liesje, over negatieve urinetesten kan ik meespreken. Ik zou nog niet stoppen met de utrogestan tot je een bloedtest hebt ondergaan. Alleen die is volgens mijn ervaring betrouwbaar. Ik heb het al meermaals gezegd dat ik een negatieve urinetest had na een positieve bloedtest. Dus het kan nog, ook al wil ik je geen valse hoop geven.

Liefs,

bokje

Plaats reactie