@Jackie: onze posts hadden idd gekruist zie ik

. Wel een heftig verhaal van je geboorte.. Gelukkig is dat normaal gezien nu niet meer zo! ik ben zelf niet zo'n tegenstander van keizersnee, ik laat het eerder op me afkomen en zie dan wel. Belangrijkste is dat babytje het goed doet voor mij.
Lijkt me idd niet zo goed zoveel vocht ophouden en hogere bloeddruk. Gelukkig volgen ze je toch goed op en mag je volgende week al voor een controle gaan!
@Bluepixie: Goed dat je gerustgesteld bent!! Niet te snel panikeren, maar dat hebben we hier allemaal wel een beetke denk ik

. In de vorige zwangerschap droeg ik ook langere tijd steunkousen, heel vervelend hè, zeker om aan en uit te doen! Nu liggen ze wel klaar in de kast maar nog niet aangedaan voorlopig.
Ik heb enkel wat meer 'gezwollen' lichaamsdelen. Mijn ringen gaan bv niet meer uit op het moment. En mijn enkels zijn minder zichtbaar dan ervoor. Maar dat valt nog goed mee vind ik.
Ik heb vooral enorme bekkenklachten en maagpijn. Het slaaptekort wordt echt groot nu.
Toen ik voor de ademhalingsoefeningen ging, heeft de vroedvrouw ineens eens gevoeld, maar nog geen opening. Heel gek want bij de eerste was dit helemaal anders! Ik zie het echt geen 4 weken meet te trekken, voel me echt kapot.
Hehe zo lief van je metekindje

. Is idd wel al heel snel op 1.5 jaar zeg! Die van ons babbelde toen nog niet.
@Phoebe: ja het is druk hè zo'n kleintje! Die van ons begrijpt het een beetje dat het voor mij moeilijk is nu om haar te pakken enzo. Maar er zijn ook heel vaak momenten dat ik het gevoel heb haar tekort te doen. Ze is altijd een mamas kindje geweest en ik merk nu dat dit toch veranderd is. Ze zal veel sneller naar de papa gaan omdat ze weet dat het bij mij toch niet lukt.. Dat vind ik toch minder leuk op het moment..