@Jackie: het lijkt me dat je kat geen pijn heeft, aangezien ze nog eet en komt knuffelen...? Het vermageren is natuurlijk van de hyperthyreoïdie, daar valt nix aan te doen, maar wil niet zeggen dat ze daar last van heeft... Als je echt wil dat je kat je dochtertje nog ontmoet, dan lijkt het mij wel verantwoord om ze nog niet te laten inslapen. Als je in het ZH ligt en het gaat achteruit, mja, dat kan natuurlijk, daar zal je rekening mee moeten houden... Leg sowieso het nummer van je dierenarts klaar voor je buurvrouw en vriendin en zet misschien het vervoerbakje in de buurt? En achteraf kan je de dierenarts eventueel aan huis laten komen als inslapen nodig zou zijn? Pfff sterkte hoor da's echt iets enorm moeilijk!
Wat die asaflow betreft: nooit gehoord dat ze dat geven omwille van vruchtbaarheidsbehandelingen!! Alweer iets nieuws geleerd...
Goed dat je bloeddruk onder controle blijft! Zal dan wel helemaal niets met mogelijke zwangerschapsvergiftiging te maken hebben...
Wat de fotoshoot betreft: ben er idd zelfs niet aan begonnen met de katten! Ik heb het al jaren door dat die express veranderen van positie elke keer je je gat opheft om het fototoestel te nemen omdat ze net zo schattig liggen...

Ik heb wel al dikwijls een foto genomen als één van de katten op mijn buik ligt, zijn niet speciaal mooie foto's, maar vind dat wel iets leuks voor de baby later...
@BluePixie: ik heb idd wel even zitten lachen met het idee dat je in paniek met een handdoek tussen je benen je valies moet maken

Vind wel dat het je heel snel gelukt is, op een half uurtje al in het ZH!! Maar was ook wel nodig blijkbaar als de weeën al om de 5 minuten kwamen na een half uur...
Jeuk is een goed teken toch? Zolang het niet pijn doet... Moest ik van jou zijn, ik zou er een beetje ijs op leggen...
Hier hebben we uiteindelijk toch een familyfix-systeem + Pearl autostoel voor later tweedehands aangekocht. Zo kunnen we de maxi cosi toch vastklikken, schijnt echt veel minder gedoe te zijn met die gordels enzo... Staat sinds gisteren geïnstalleerd in de auto!

Heb dan ook alles bijeengezocht dat bij de maxi cosi hoort (heb zo vanalles in 1x gekocht en dan geraak je er amper wijs uit...), alle hoezen enz zijn gewassen en zelfs de trappelzak is er al in geïnstalleerd, die kan dus ook in de auto...

Ondertussen is mijn bekken nog een stuk erger geworden: vroeger "klakte" dat terug op zijn plaats elke keer dat ik me draaide 's nachts, maar sinds gisterennacht dus niet meer en nu doet het veel meer pijn. Gelukkig morgen kine!
Heb de indruk dat mijn harde buiken lichtjes pijnlijk beginnen worden en heb af en toe zo eens een vaginaal steekje of krampje, maar echt mini. Benieuwd voor morgen wat de gyn gaat zeggen! Ben er redelijk zeker van dat alles nog steeds potdicht gaat zitten...