@Lieze: ik keek daarnet ook nog naar mijn buik en vroeg aan mijn man hoe ik dat er in godsnaam ooit uit ging krijgen

Dat die dementie niet direct overgaat, dat heb ik al vaker gehoord, sommigen zeggen zelfs dat het nooit meer over gaat...

Moet wel leuk zijn als die epidurale zelfs geen pijn doet, mijn schoonzus heeft een jaar later nog steeds pijn op de insteekplaats... Achja heb er echt al alle mogelijke verhalen over gehoord, van heel erg pijnlijk tot pijnloos, van werkend tot helemaal niet werkend, achteraf niets van last of achteraf een lek en barstende hoofdpijn of nog uren lamme benen en niet uit bed kunnen, er zit blijkbaar heel veel verschil op... Mijn lijf heeft echter nog nooit echt vlot willen meewerken met medische ingrepen en behandelingen, dus toch maar liever het lot niet tarten...

Hoe gaat het ondertussen trouwens met Elias? Als ik het mij goed herinner (gevaarlijk...

) is hij de oudste in dit groepje hé?
Ondertussen heb ik hier nog steeds heel veel harde buiken, maar het schiet nog steeds niet in gang... Zijn dan maar eens beginnen kijken vandaag (aangezien ik hier toch maar in de zetel lig

) voor muziek in voor in de verloskamer. We zijn uitgekomen bij Air, Bon Iver, Agnel Obel, Norah Jones, dat lijkt allemaal lekker ontspannend...

En dan zijn we maar ineens wat liedjes beginnen zoeken om af te spelen als de baby er is, en het grappige is dat veel van onze "trouwmuziek" ook toepasbaar is op de komst van nieuw leven! Mijn man heeft dus al enkele jobs voor tijdens de bevalling: DJ-en, uitleggen dat ik geen epidurale wil tenzij ik toch van ja knik, masseur, fotograaf, aanbrenger van frisse natte washandjes,... Zo heeft hij toch niet te veel last van de machteloosheid, want eerlijk gezegd, ik zou dat niet zien zitten, ben blij dat ik het ben die mag bevallen!

En voor 't zelfde geld schiet het vannacht in gang en hebben we nog helemaal geen muziek klaargelegd, want moeten de CD's nog branden...
Wel fijn vandaag is dat baby al 3x een voet uit mijn buik laten puilen heeft. Er zit dan zodanig weinig huid tussen dat de vorm echt goed te voelen is, superleuk!