Hier ondertussen nog steeds nix. geen verweking, geen opening, een hele stugge BMhals dus gyn wil ook nog niet inleiden. Ze hoopt dat het dit weekend vanzelf in gang schiet aangezien ze het hele weekend van wacht is
Bevallen maart - april 2016
-
Phoebe
Re: Bevallen maart - april 2016
FEEST!!!!
Amai wat een grote baby Jackie!! En spreek je de naam op z'n Engels uit of op z'n Frans? Had zoiets verwacht als naam, helemaal meisje-meisje
Ben superblij dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is!! EINDELIJK de langverwachte dochter!
Geniet er nu maar ten volle van!
Hier ondertussen nog steeds nix. geen verweking, geen opening, een hele stugge BMhals dus gyn wil ook nog niet inleiden. Ze hoopt dat het dit weekend vanzelf in gang schiet aangezien ze het hele weekend van wacht is
Ze heeft wel zelf kunstmatig 1cm opening gemaakt door haar vinger in BMhals te steken, maar voor de rest dus nog geen voortgang... Indien er dinsdag nog niets is moet ik bellen en moet ik donderdag langsgaan om dan een "actieplan" op te stellen... 
-
Sloebertje
Jackie, een dikke proficiat! Ben zo blij voor je dat je baby eindelijk bij je is. Nu even afzien van de keizersnede, maar alles komt goed! Na een vijftal dagen voel je echt alweer stukken beter!
Phoebe, ik ben benieuwd naar het actieplan! Hoop echt voor je dat het natuurlijk op gang komt! Nog even geduld!
Phoebe, ik ben benieuwd naar het actieplan! Hoop echt voor je dat het natuurlijk op gang komt! Nog even geduld!
Sloebertje (38), ICSI1 (CRG Brugge) geen tp, ICSI2 (CRG Brugge) neg, ICSI3 (Aalter) geen tp, ICSI4 (UZ Gent) gecanceld - hoge progesteronwaarde, ICSI4 bis - 6 mnd ICSI natuurlijke cyclus, tp in mei '15 --> Zwanger! Feb '16 --> dochtertje geboren!
-
Emeltje
Een dikke proficiat met je flinke meid!!! Hopelijk kun je ondanks de last van de ks volop genieten van je molleke 
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'
-
ilse86
Proficiat Jackie! Geniet ervan!
Succes aan de rest! Het zal nu niet lang meer duren!
Succes aan de rest! Het zal nu niet lang meer duren!
-
lieze81
Eindelijk! Ze is er!
Proficiat met je dochtertje Jackie!
Mooi gewichtje é?
En nu vollebak genieten van dat lang verwachte wondertje....
Proficiat met je dochtertje Jackie!
Mooi gewichtje é?
En nu vollebak genieten van dat lang verwachte wondertje....
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!
-
marie1981
Proficiat Jackie! (en alle anderen die reeds bevallen zijn!!!)
Veel succes Phoebe en Emeltje!!
Veel succes Phoebe en Emeltje!!
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...
-
Emeltje
Even egoïstisch:
mijn buren vinden het blijkbaar het ideale moment om hun tuin te laten afgraven met als gevolg, containers, auto's op de gezamelijke oprit... mag hier met mijn ton stoten uit steken om tot aan mijn deur te geraken
Met een peuter en een kleuter door het slijk ploeteren ah ja, en het duurt nog tot volgende week... (ah, de oprit is zo'n 250 meter lang telkens wandelen van straat tot aan mijn achterdeur en bovendien zitten mijn valiezen nog niet in de auto, dus dat wordt leuk als bubbels beslist om te komen)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
mijn buren vinden het blijkbaar het ideale moment om hun tuin te laten afgraven met als gevolg, containers, auto's op de gezamelijke oprit... mag hier met mijn ton stoten uit steken om tot aan mijn deur te geraken
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
Nageltje
Proficiat Jackie! Mooie naam! Geniet!!
Trotse mama van een ICSI-wonder *8/3/2016*
-
Phoebe
Huh Emeltje, raar dat dat écht een gemeenschappelijk oprit is! Hadden ze niet verwittigd? Kan jij nu niet meer tot aan je voordeur rijden met je auto? Kan me voorstellen dat dat gezellig moet zijn zo op het einde van je zwangerschap... En dan vuile moddervoeten en kan je niet eens meer deftig je huis kuisen... Vreselijk! En verder, nog steeds geen harde buiken? Die van mij zijn verminderd en minder pijnlijk geworden, pfffffffffff!!!!!
-
jackie
Dankjullie wel allemaal voor de lieve wensen!
Ik begin wat op mijn positieven te komen. Even in het kort mijn verhaal
Dinsdag 18/4 om 20u binnen gegaan, om 21u zijn ze het balloneke komen plaatsen + prepidil gel.
Ze hadden mij gezegd dat tegen de ochtend het ballonetje los zou komen wat betekende dat ik 3cm opening had en dat de vliezen gebroken konden worden. Maar tegen 2u ging ik naar toilet en viel die ballon eruit. Joepie, het was dus snel al tot 3cm gekomen. Dus zijn ze begonnen met de antibiotica die ik om de 4u moest krijgen wegens gbh positief. Dan om 4u vliezen gebroken en begonnen met infuus om weeën op te drijven. Om een lang verhaal kort te maken van 4u 's morgens tot 21u30 is er met verschillende soorten baxters geprobeerd om de arbeid te doen evolueren maar we zaten dan al uren aan 4cm dus het ging niet meer gebeuren.
Om 22u dan naar het ok en om 22u28 was mijn dochter er met de keizersnee.
Even keimisselijk en ziek geworden op de tafel en dan 2u30 in de recovery waar gelukkig mijn dochter de hele tijd bij mij kon blijven dankzij een zelfstandige vroedvrouw die steeds bij mij is gebleven. We hebben kunnen skinnen en ze heeft meteen aan de borst gezeten. Daar was ik echt blij om want wou zohard niet dat ze mijn dochter zouden wegnemen.
Dus al bij al een happy ending
Mijn dochter is prachtig al vind ik het wel maf om te wennen aan het idee dat zij MIJN dochter is.
De borstvoeding komt heel moeizaam op gang maar de vroedvrouwen hier zijn super en helpen mij goed. Vandaag toch moeten kolven.
Ik blijf tot maandag in het ziekenhus, vandaag eindelijk kunnen opstaan en even in de kamer rondwandelen, amai de dagen na de ks is echt wel afzien.
@phoebe, het wordt op zn Frans uitgesproken maar ik spreek het idem uit in het Nederlands en in het Engels.
Dames hoop dat jullie bevallingen er snel zijn en vlot verlopen! Ik,duim heel hard!
Dikke zoen van ons beiden
Ik begin wat op mijn positieven te komen. Even in het kort mijn verhaal
Dinsdag 18/4 om 20u binnen gegaan, om 21u zijn ze het balloneke komen plaatsen + prepidil gel.
Ze hadden mij gezegd dat tegen de ochtend het ballonetje los zou komen wat betekende dat ik 3cm opening had en dat de vliezen gebroken konden worden. Maar tegen 2u ging ik naar toilet en viel die ballon eruit. Joepie, het was dus snel al tot 3cm gekomen. Dus zijn ze begonnen met de antibiotica die ik om de 4u moest krijgen wegens gbh positief. Dan om 4u vliezen gebroken en begonnen met infuus om weeën op te drijven. Om een lang verhaal kort te maken van 4u 's morgens tot 21u30 is er met verschillende soorten baxters geprobeerd om de arbeid te doen evolueren maar we zaten dan al uren aan 4cm dus het ging niet meer gebeuren.
Om 22u dan naar het ok en om 22u28 was mijn dochter er met de keizersnee.
Even keimisselijk en ziek geworden op de tafel en dan 2u30 in de recovery waar gelukkig mijn dochter de hele tijd bij mij kon blijven dankzij een zelfstandige vroedvrouw die steeds bij mij is gebleven. We hebben kunnen skinnen en ze heeft meteen aan de borst gezeten. Daar was ik echt blij om want wou zohard niet dat ze mijn dochter zouden wegnemen.
Dus al bij al een happy ending
Mijn dochter is prachtig al vind ik het wel maf om te wennen aan het idee dat zij MIJN dochter is.
De borstvoeding komt heel moeizaam op gang maar de vroedvrouwen hier zijn super en helpen mij goed. Vandaag toch moeten kolven.
Ik blijf tot maandag in het ziekenhus, vandaag eindelijk kunnen opstaan en even in de kamer rondwandelen, amai de dagen na de ks is echt wel afzien.
@phoebe, het wordt op zn Frans uitgesproken maar ik spreek het idem uit in het Nederlands en in het Engels.
Dames hoop dat jullie bevallingen er snel zijn en vlot verlopen! Ik,duim heel hard!
Dikke zoen van ons beiden
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.
-
BluePixie
Een hele dikke proficiat Jackie! Wat een mooie naam, zo lief en schattig en inderdaad heel erg meisje-meisje.
Amai, je hebt er best eventjes over gedaan hé. Ben blij te horen dat de KS uiteindelijk goed is gegaan en dat je je meisje bij je hebt mogen houden. Die eerste momenten zijn toch zo belangrijk hé. En ik begrijp dat onwerkelijke gevoel heel goed, ik heb het ook nog steeds als ik naar Vic kijk. Het blijft zo moeilijk om te geloven dat dat echt mijn zoontje is. Zo mooi, zo perfect!
Hopelijk gaat de revalidatie vlotjes! Probeer zo veel mogelijk van die eerste momenten samen te genieten!!!
Amai, je hebt er best eventjes over gedaan hé. Ben blij te horen dat de KS uiteindelijk goed is gegaan en dat je je meisje bij je hebt mogen houden. Die eerste momenten zijn toch zo belangrijk hé. En ik begrijp dat onwerkelijke gevoel heel goed, ik heb het ook nog steeds als ik naar Vic kijk. Het blijft zo moeilijk om te geloven dat dat echt mijn zoontje is. Zo mooi, zo perfect!
Hopelijk gaat de revalidatie vlotjes! Probeer zo veel mogelijk van die eerste momenten samen te genieten!!!
.oOo. Dream a little dream .oOo.
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3
-
Phoebe
@Jackie: lijkt me dat ze er beter een voetbal met prepidil gel hadden ingestoken, aangezien dat het enige was dat effect gaf...
Kreeg jij dan geen weeën met die baxters? Of had je wel weeën maar niet krachtig genoeg?
Zo super dat je dochter de hele tijd bij jou kon blijven! Had jij zelf je vroedvrouw meegenomen? Of was die daar toevallig van dienst? Hoe heeft je mama het er vanaf gebracht? Ik zou zo hard ruzie hebben met mijn moeder
Ondertussen hier nog steeds geen verandering, mijn bmhals voelt nog steeds hetzelfde aan (ik geraak opnieuw tot daar na goed te bestuderen met welke vinger ik de grootste afstand kan overbruggen
) geraak echter nét niet ver genoeg om eens te duwen en te wroeten
Wachten..........
Zo super dat je dochter de hele tijd bij jou kon blijven! Had jij zelf je vroedvrouw meegenomen? Of was die daar toevallig van dienst? Hoe heeft je mama het er vanaf gebracht? Ik zou zo hard ruzie hebben met mijn moeder
Ondertussen hier nog steeds geen verandering, mijn bmhals voelt nog steeds hetzelfde aan (ik geraak opnieuw tot daar na goed te bestuderen met welke vinger ik de grootste afstand kan overbruggen
-
Emeltje
@Phoebe, wij wonen op de boerenbuiten in een 2 woonst aan het einde van een vroegere landbouwweg... Ze hadden gezegd dat ze gingen werken maar gegarandeerd dat we nog door konden. Dit weekend kunnen we door maar ze weten nog niet of dit volgende week ook het geval gaat zijn... Gisteren een paar harde buiken door me op te jagen maar is bij een stuk of 5 gebleven. Mss vanavond toch eens turnles
@jackie... Amai veel geduld moeten hebben zeg... Hopelijk snel hersteld van de ks. Super dat de vv bij je gebleven is zodat je meisje bij je Kon zijn. Geniet van je molleke
En de volle maan voor niemand hier iets gedaan??
Ik ga mijn huisje nog eens poetsen zi... Deze voormiddag al gestofzuigd en stof af gedaan nu nog dweilen. Wie weet steekt het iets in gang
Geniet van de bubbelkes, dikke buiken en het weekend
@jackie... Amai veel geduld moeten hebben zeg... Hopelijk snel hersteld van de ks. Super dat de vv bij je gebleven is zodat je meisje bij je Kon zijn. Geniet van je molleke
En de volle maan voor niemand hier iets gedaan??
Ik ga mijn huisje nog eens poetsen zi... Deze voormiddag al gestofzuigd en stof af gedaan nu nog dweilen. Wie weet steekt het iets in gang
Geniet van de bubbelkes, dikke buiken en het weekend
-
Lilyke
@jackie amai wat een verhaal die bevalling. Gelukkig happy ending!
Hele dikke proficiat met je mooie dochter. Heel mooie naam.
Probeer snel op je positieven te komen en dan thuis genieten genieten genieten. Het is je zo gegund! X
Hele dikke proficiat met je mooie dochter. Heel mooie naam.
Probeer snel op je positieven te komen en dan thuis genieten genieten genieten. Het is je zo gegund! X
Pilstop feb 2010. 2012 TESE (genoeg voor 4 pogingen) - ICSI1: 02/13: mk 6wk, geen cryo's - ICSI2 06/13: neg, endometriose ontdekt - Juni 14: operatie endometriose - sept 2014 ICSI3 neg - april 2015 ICSI4 neg
-
Phoebe
@Emeltje: moet echt ambetant zijn!! Heb hier ook zo'n buurman die met niets rekening houdt en alsmaar feestjes geeft waarbij we uit ons bed daveren. Hij heeft ons 1x op hotel gestuurd omdat we er allebei vroeg uit moesten. Heeft nu gelukkig zijn boxen in zijn "cafeetje" (zo noemt hij zelf zijn ontspanningsruimte met toog en tab en biljart enz) anders gericht zodat we nog net in slaap kunnen vallen, maar eens iedereen zat genoeg is gaat de volumeknop toch luider...
Ben vannacht om 4u wakker geworden, kotsmisselijk en darmkrampen met serieuze diarree. Verstond er mij niet aan, ik dacht: als ik zo misselijk moet bevallen, dan hoeft het nu al niet meer...
Heb behoorlijk veel gaviscon gedronken en kon na een uitgebreid toiletbezoek terug verder slapen. Was wel raar, de baby reageerde precies op mijn darmen, normaal wordt die niet wakker 's nachts en al zeker niet zo heftig. Om 8u dan nog 1x naar toilet moeten gaan maar daarna was alles gedaan. Wel terwijl ik nog in bed lag al harde buiken met pijnlijke onderbuik. Toen ik opstond een grieperig/gloeierig gevoel, dus ik dacht: ooh, 't zal toch een virusje zijn... Maar na wat opzoekingswerk blijkt dat voorbode voor de bevalling te zijn? Hoop dat het klopt... Had gisteravond al héél veel harde buiken en de baby deed me behoorlijk pijn! Was dan ook met de hond gaan wandelen 's middags en dat heeft baby blijkbaar nog serieus doen zakken. Ik kan nu onder mijn borst nog een volledig hand op mijn buik leggen eer mijn baarmoeder begint, dat waren vorige week nog maar 2 vingers...
Weet niet goed wat doen nu... Moet ik nu opnieuw eropuit met de hond? Was wel heel vermoeiend en duurde héél lang omdat ik zo traag stap... Kreeg anderzijds de tip om me zoveel mogelijk te ontspannen omdat het dan pas in gang schiet...
@Jackie: ben dus nu ook mijn was aan het proberen mikken!

Ben vannacht om 4u wakker geworden, kotsmisselijk en darmkrampen met serieuze diarree. Verstond er mij niet aan, ik dacht: als ik zo misselijk moet bevallen, dan hoeft het nu al niet meer...
@Jackie: ben dus nu ook mijn was aan het proberen mikken!