Ik lees al een tijdje mee, maar zag het nog niet zitten om zelf iets te vertellen of vragen. Tot nu

Mijn partner en ik proberen reeds 1j3m om zwanger te worden. 6 maand geleden ging ik al eens aankloppen bij mijn gynaecologe. Zij schreef mij direct Clomid voor in combinatie met glucophage. Ik kreeg een papiertje mee met welke dagen wat en de dosis en het advies thuis zelf ovulatietesten te doen.
Ik start nu mijn 6e cyclus met Clomid, de eerste 3 maand kreeg ik een vrij stabiele cyclus en eisprong maar de afgelopen 2 waren weer zeer onregelmatig. Als ik mijn gynaecologe bel dan krijg ik weinig respons: "blijven testen op een eisprong".
Ik heb verschillende vriendinnen die clomid genomen hebben (met resultaat) maar deze werden vrij regelmatig opgeroepen voor follikelmetingen en bloedafnames...ik heb dit nog nooit moeten doen

Ik voel me dus echt totaal niet begrepen of opgevolgd...ik ben steeds zoekende naar de oorzaak dat het niet goed lukt, maar dit wordt blijkbaar niet bekeken. Ik twijfel sterk om eens een afspraak te maken in een echt fertiliteitscentrum, maar zie op tegen de nieuwe weg en wachttijden die we moeten bewandelen.
Iemand dezelfde ervaring? Of tips, advies?