Bevallen maart - april 2016

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 5 januari 2017, 23:26

Van mij ook de beste wensen ;-)
Ilse, amai zeg, das al rap he om constant recht te trekken, 9 maanden! Nog niet te snel zeggen dat de eerste bday er snel zal zijn:-D nóg 3 maanden! Hier vorige week 8 maanden en staat ook al op zn benen als hij op de schoot zit, constant op en neer, lastig!:-). Maar voor de rest nog niet direct om zich overal al zelf aan op te trekken, wie weet binnen paar weken maar dat hoeft nog niet zo snel van mij ;-))). Hier ook stress voor volgende week terug creche na 2 weken thuis.. man in verlof en ik ook paar dagen, hij sliep telkens tot 9.30-10h(met wel enkele drinkpauzes s nachts), maar volgende week ook opnieuw om 7h wakkermaken, ocharme:-(( hopelijk dan niet weer heel zn slaapschema om zeep(als er al een schema is, want slaapt niet meer door sinds ik terug moest gaan werken). Meestal slaapt hij ongeveer om 22h-22.30 tot afwisselend 12h-3h-5h of soms met een tussenstop minder. Vorige week zeldzaam: maar 1 keer wakker geworden om 3h:-O. Van 20 tot 8 isbdus echt wel zot he, ik kan het mij nog niet inbeelden;-). Wat eet hij zoal overdag? Denk niet dat het ermee te maken heeft, maar je weet nooit..
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

ilse86
Berichten: 119
Lid geworden op: 3 juli 2015, 12:47

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door ilse86 » 6 januari 2017, 8:45

@uiltjes:
's morgens:fles van 210+7 en daarna een boterham.
's middags: 200g groentenpap
16u: 200g fruitpap
18u: boterham
20u: fles van 210+7
Hij eet nog niet heel veel van die boterham maar hij zit wel altijd luid te smakken, dus hij vindt dat wel lekker! :-)
Ze worden snel groot, voor je het weet trekt hij hem ook overal aan recht en dan zijn ze niet meer te stoppen! ;-)

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door jackie » 6 januari 2017, 20:08

Dag dames,

Happy new year aan allemaal!

Super lang geleden dat ik hier nog aan het schrijven ben geraakt. Ik lees wel mee maar meer lukt meestal niet.
Hier ook alles goed. Lily-Denise is intussen 8,5 maand oud en ze staat ook zoveel mogelijk recht. Ze trekt zich aan alles op en probeert alles te ontdekken. Heel schattig om te zien maar wel vermoeiend want moet ze ook constant in het oog houden :roll:
Wij hebben 10 dagen vakantie gehad, helemaal genezen van haar aanslepende verkoudheid en hoest maar sinds dinsdag gaat ze terug naar de crèche en daar komt het snot al weer :lol: Ongelooflijk hoe die verkoudheden blijven rondhangen in zo'n crèche.
Het is echt een schatje, ze lacht enorm veel, is heel sociaal en 'babbelt' super veel. Zo leuk om haar te zien opgroeien.
Soms is het best wel heavy zo alleen, en ik heb al paar keer gevloekt op het feit dat er geen partner is, maar in het algemeen is het best wel ok. En het voordeel is dat ik alles zelf beslis voor haar en alles dus loopt hoe ik het wil :).
Gelukkig vallen de nachten best mee. Meestal slaapt ze van 18u30 tot ong 6u30/7u. In het weekend kan ik haar soms tot 7u30 in bed houden en de nachten waar ik 's nachts moet opstaan voor haar zijn echt een uitzondering (hout vasthouden), dus dat maakt het gelukkig allemaal iets makkelijker.

Er zijn intussen 4 tanden doorgekomen, de onderste al sinds ze 5 maand is en nu de laatste 2 weken komen de 2 bovenste piepen. Nog net niet genoeg om een boterham te eten denk ik.

@Ilse hoe doe je dat? Geef je een volledige boterham? Of doe je die in stukjes? Eet Stan voor de rest al brokjes? Want bij Lily-Denise is het nog meestal goed gemixt. Haar schema is 7u15 flesje 210+7, 's middags ong. 200 à 225g, vieruurtje ong. 200 à 225g en dan rond 18u15 flesje 240+8. Soms ook nog een yoghurtje en ik heb nu ook van die baby rijstkoekjes gekocht, eens zien of ze dat kan eten. Ze mag wat bijkomen, het is een fijntje, net onder de curve qua gewicht maar flink boven de curve qua lengte. En met alles wat ze beweegt, verbruikt ze tonnen energie :D

Een tweede zit er bij mij niet in, ben intussen al 42 geworden en zij was al een mirakelbaby. Ze is gezond en happy en makkelijk dus ik ga het lot niet tarten. Bovendien heb ik geen emmy's meer en om aan ICSI8 te beginnen als single mama, dat is praktisch te ingewikkeld vind ik. Maar ik ben zoooooo gelukkig met haar. En wie weet, misschien kom ik ooit een man tegen met kindjes en dan heeft ze halfbroers/zussen :wink:

Oh en voor wie soms Nina Magazine leest (de weekendbijlage van HLN), een tijdje geleden stonden wij er in met een artikel over ons. Het was een reeksje over vrouwen voor wie 2016 een magisch jaar was geweest en 'het groot lot' hadden gewonnen.
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 9 januari 2017, 17:13

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!

@Jackie: heb je geen linkje naar het artikel??

@Uiltjes: ik dacht dat jij een flinke doorslaper had en van daaruit zo snel al klaar was voor een 2e, niet dus :mrgreen:

Hier is Gust bijna 8,5 maand. Hij is flink ziek geweest (oorontsteking) en heeft toen veel in de draagzak en al zittend op ons geslapen. Sindsdien wil hij niet meer alleen inslapen. Laten wenen is geen optie (uit principe, en helaas, zijn doorzettingsvermogen is vééééééééééél groter dan het onze :wink: ). Vroeger ging hij zo mooi superbraaf slapen, viel hij mooi alleen in slaap in zijn bedje, maar 't is er dus mee gedaan: herkenbaar?

Hier moeten we ook héééééél veel uit ons bed 's nachts... Maar er zijn nu wel een heleboel tanden op komst... De eerste 2 waren er op 4,5 maand en nu de volgende... euh... 20 ofzo??? :wink:

Hij is ook supergefrustreerd omdat het kruipen maar niet lukt, zijn frank valt echt niet maar hij wil zooooooo graag overal naartoe! Denken soms dat hij niet zal kruipen maar onmiddellijk zal lopen. Hij kan zo al een paar seconden alleen blijven staan aan zijn baby walker, echt grappig om te zien! En hij doet ook dada sinds een paar dagen!!! Hij drinkt 's ochtends een klein beetje melk (geen interesse, veel te veel te zien) en eet een boterham, eet dat al superflink met zijn 2 tanden. Ik steek stukjes kruim in zijn mond maar hij steekt het er ook zelf in en bijt stukjes korst af enzo... 's middags eet hij groentepap, 4u fruitpap, 7u boterham en dan fles, hij drinkt 's avonds 350ml!!!!!!!! 's nachts nog af en toe wat melk... Hij is helemaal niet bang van vreemde mensen maar heeft wel al een flinke portie scheidingsangst...

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 11 januari 2017, 19:21

@jackie, ik vroeg me ook af of je geen linkje hebt!
@ilse, eigenlijk 2 grote flessen per dag dus. Amai das zot, zo een vast scema dat werkt :-)
@phoebe: jup, ik hád een flinke slaper:-) sinds ik terug ga werken is t om zeep. Hij komt meestal nog 2 x wakker. (Soms meer maar ja een uitzondering is er altijd wel eens).
In de kerstvakantie sliep hij wel telkens tot 9-10h:-O. Wel met tussenstoppen dus. 's Morgens kon ik wel genieten van die paar uurtjes rust, en van de tijd om opt gemak op te ruimen.
Hij kan het dus in principe ha ha maar ja..het moet nog terugkomen :-P
maar dat houdt mij niet tegen voor een tweede ;-).
Soms wil hij ook niet alleen liggen, is allemaal te zien. Ene dag valt hij vlot in slaap, andere minder. Soms echt fristrerend, dan is het direct wenen als je hem legt. Soms valt hij in slaap ij zijn laatste fles(meestal) en gaan we hem voorzichtjes naar boven gaan leggen. Altijd stress dan voor wat de nacht zal brengen. Mn man komt er redeljk pissig van als hij zoveel wakker wordt, en al zeker als je zo net ingedommeld bent. Maar komt wel allemaal goed zeker;-). Hij slaapt nog bij ons op de kamer, we zullen hem binnenkort verleggen. Zijnkamer is af maar is zo beetje opsnagplaats voor speelgoed en pampers geworden. Dus moet ze weer eens ordenen eerst:-). We gingen hem tot 1 jaar bij ons leggen omdat ze het aanraden (onlangs in de krant), maar we zullen het mss al wat vroeger doen.

Hier volgend schema:
's Morgens eet hij niet thuis (in de kerstvaka tie wel, maar dan sliep hij langer en hadden we een volledig ander schema). Hij eet de eerste keer dan groentjes in de creche, ik denk ong.11.30. In de namiddag om 15.30 ong denk ik dan fruitpap. Als hij dan thuis komt geef ik hem een boterham in stukjes om ong 17.30-18h en soms nog een yoghurtje of een fles. En dan krijgt hij om 22h een ingedikte fles (met nestle linde). 's Nachts deinkt hij dan nog ong. 2 keer, soms 1 keer. Sowieso om +-4h een grote fles, soms om 12h of 1h of 2h nog een kleinere fles.
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door BluePixie » 23 januari 2017, 13:27

Hoi allemaal!

Waauw, het is echt al een eeuwigheid geleden dat ik hier nog eens iets geschreven heb. I'm so sorry! Ik geraak er gewoon niet meer toe. Dat klein prutsje laat me geen seconde vrije tijd meer :wink:

Heb eventjes zitten meelezen, zo leuk dat het met iedereen zo goed gaat! Dat niet doorslapen, dat herken ik. 't is raar hier, de ene nacht wel en de andere niet. Als hij wakker wordt, krijgt hij altijd een nachtfles van 240+8 die hij helemaal opdrinkt, maar dat verandert zijn dagritme niet. Hij doet ook nog altijd een ochtend- en middagdutje.
Zijn dagritme:
6.30 uur (als we geluk hebben): fles 240+8
11.00 uur: 250 gr patatjes
15.00 uur: 200 gr fruitpap (of soms minder, gaat niet altijd zo gemakkelijk)
18.00 uur: boterham
19.00 uur: fles 240+8 (is niet altijd helemaal op) en meteen in bed (valt in mijn armen in slaap altijd)
En tussendoor al eens een koekje :) Ik ben ook aan het proberen met stukjes, bvb stukjes banaan lukken al. Zijn patatjes wat minder fijn mixen, lukt ook.

Vic is ondertussen 10 maand! De tijd gaat zo snel :) Hij kruipt als een sneltrein en is geen seconde te vertrouwen. Hij trekt zich overal aan op en... laat dan gewoon los. Ik moet er dus echt altijd naast staan, want in tegenstelling tot wat hij zelf denkt, kan hij nog niet alleen staan :wink: En hij heeft ook al 5 tandjes (ik dacht dat die altijd in paren kwamen nochtans :?: ). Altijd een heel gedoe die tandjes, weken zure kak, koorts, huilerig... Amaaaaai! Maar over het algemeen is het een echte lachetaart. :D

Hij is ook serieus ziek geweest, rsv in december. Moest net niet opgenomen worden in het ziekenhuis. Dokter had gezegd dat ik moest binnenkomen met hem als hij tegen de avond niet gegeten had, en oef hij begon plots weer te eten. Nu nog steeds een vieze hoest, die precies weer aan het verergeren is. Maar geen koorts... Echt ambetant dat die hoest niet weggaat. Snotteren gaat ook af en aan.

Ik ben stiekem ook al een beetje aan een tweede aan het denken. Maar met mijn man heb ik afgesproken dat we het er maar over zouden hebben als Vic één jaar is. Ik weet het echt niet goed. Soms denk ik dat het goed is zo, want we hebben het superfijn met ons drietjes. Maar soms denk ik dat een speelkameraadje voor Vic zo leuk zou zijn... We hebben nog 3 cryo's, dus waarom niet proberen... Moeilijk :)
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 25 januari 2017, 5:57

@bliepixie, bij ons gelijkaardig schema alleen nog 2-tal flessen meer :-D. Hij begint de laatste week vroeger in slaap te vallen s avonds waardoor ik zogezzgd eens wat extra tijd heb! Gisteren om 9h in bed gestoken. Ik weet dan wel dat hij zijn tweede avondfles nog zal moeten hebben. Vannacht dus om 22h dan alweer wakker(was nog beneden), ben pas om 23.30 gaan slapen, grrrr,maar om 00.30 was hij daar dan al weer, en nu opnieuw(5.40) en om 6.30 sta ik op :-( wordt een zombiewoensdag dus.
Amaaaai 3 cryos, das een droom! Wij dus nooit cryo's gehad en er rest ons nog 1poging nu. Ik zou ook denken vanaf 1 jaar, maar hij is al 9 maanden,tegendat we dan effectief gestart zijn etc.zal het al niet veel schelen.En als het nt lukt en weer gn cryos, weer 3 mnd wachten. Als er dan al ooit een 7de poging komt want zal nog moeten afwachten wat mn man zegt. Stress:-/We zullen zien he! Hier ook een hoest, al 3x nr dokter geweest omdat ik het nt vertrouw. Jij al nr dokter geweest met hoest? Gaat idd ook nt over, al weeeeken
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

ilse86
Berichten: 119
Lid geworden op: 3 juli 2015, 12:47

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door ilse86 » 26 januari 2017, 10:49

Het doet deugd hier te lezen dat de nachten bij jullie ook nog lastig zijn. Pfff! Stan had een goede periode in de kerstvakantie. Maar 1 keer opstaan 's nachts. Maar nu is het terug slechter. Ik kruip er altijd rond half tien in, want je weet nooit wat de nacht gaat brengen... Geeuw! Dit weekend naar de huisartsenwachtpost moeten gaan. Oor- en keelontsteking. Antibiotica. Ons dochtertje is er juist vanaf... Nu heeft ook de papa de griep dus ik hou mijn hart vast! Ik ga zo blij zijn als de winter gedaan is!
Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? Hier weer in een slechte periode. Ik denk dat er weer een tand aan het duwen is.
Kindjes... tis altijd iets! Je verveelt je nooit! ;-)

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 26 januari 2017, 17:55

Hier ook weer een zieke: vannacht strooooooooomde het snot uit zijn neusje. Hij lag al van 12u tussen ons en heb ermee rondgelopen van 3u30 tot 5u. Uiteindelijk in de draagzak in slaap gevallen, kon ik kon een uurtje is half zittende houding rusten want moest om 6u op. DUS: ik kruip er idd ook om 21u30 in... :wink: Idd blij te horen dat de nachten bij zowat iedereen hetzelfde zijn! Wij zijn ondertussen volledig overgeschakeld op de simpele nutrilon opvolgmelk, geen koemelkallergie hier dus! :) Hij heeft zijn nachtfles eigenlijk niet meer nodig, maar hij is nu al meer dan een maand "aan't sjieken" op zijn twee bovenste snijtanden. 1 is erdoor, de 2e nog steeds niet. ZUCHT. En ondertussen 2x goed ziek, dus de nachtflessen gaan er niet uit, gewoon, omdat hij altijd maar wakker wordt van het ongemak, dan heeft hij soms wat "troostmelk" nodig... :wink:

Mijn moeder heeft mij paar dagen geleden een DVD meegegeven van Bumba, hoe zalig is dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij gaat daar echt gigantisch in op, zit te schetteren voor die TV (ik wàs daar principieel tegen... :wink: ) en maakt zich soms kwaad omdat hij die figuurtjes niet kan pakken :D Met veel geluk een kwartiertje rust.... OEF!!!!!!! Hij kruipt niet, maar wil voortduuuuuuuuurend lopen en rechtstaan. Amai onze rug!! Bon, hij is Bumba bijna beu, dus ik sluit hier af... :wink:

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door lieze81 » 26 januari 2017, 20:41

Als het een troost is: Elias is 10.5 mnd, en ook hier lastige nachten (schijnt te beteren vanaf 11 mnd, als je geluk hebt ;-) )
De laatste dagen valt hij wel weer makkelijker in slaap, maar tussen 2-3 OF 4-5u is hij daar : klaar wakker, na een uurtje en een fles uiteraard slaapt hij meestal weer in.
Hier drinkt hij 's morgens rond 8u een fles van 210, rond de middag gp, in de namiddag fp, late namiddag flesje en dan rond 20.30-22u nog z'n laatste fles terug 210. Wordt hij ' s nachts wakker drinkt hij nog een fles uit van 150-210. soms valt er een fles weg en dan geef ik een boterham, of soep of yoghurt of zoiets.

Hier ook 1tje die zo rap hij kan door de living kruipt, en zich overal aan recht trekt. In tegenstelling tot Vic zet hij zich wel mooi op zijn poep als hij zich onzeker voelt. De eerste stapjes (met een tafel, stoel, loophulp zijn hier ook al gezet).

Ik hou hout vast, maar hier voorlopig nog niet ziek geweest , momenteel een vuile neus en af en toe een hoestje, maar nog niks ernstigs.

en als we toch over een 2e bezig zijn: wij hebben afgelopen zaterdag onze 1e TP van een cryo gehad.... maar denk niet dat hij blijft plakken :(
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

ilse86
Berichten: 119
Lid geworden op: 3 juli 2015, 12:47

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door ilse86 » 27 januari 2017, 9:50

Amaai! Al terug een cryo! Spannend! We duimen mee!

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 3 februari 2017, 1:11

Waaaaaaaa:-) spannend. Laat iets weten he!nog vroeg toch om tedenken dat het nt ok is? Hoeveel cryos had je?

Hier eind vd maand begin volg maand de hele riemram opnieuw...

Slaap nog aaaaaltijd zelfde. Al tweede keer dat ik hier zit fles te geven en is nog maar 1h :-/. Hopelijk nu in1 trek totmorgenochtend als ze op is.. vrees ook datvalling en tand ermee te maken hebben maar is toch elke nacht minstens 1 x dus hmmmmm. Gisteren ook bij mij gepakt want wilde nieeeet alleen in bed als ik hem teruglegde en ik was (en ben) zoooo moe. Denk dan dat hij door nieuwe tanden(waarvan ik nt zeker ben) wat meer affectie wil?
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 3 februari 2017, 12:46

@Uiltjes: idem hier! denk idd dat ze meer troost nodig hebben als ze tandpijn hebben. Is hier ook al weken een regelrechte ramp.

Mijn stage is gedaan dus nu sta ik opnieuw in voor alle nachten, behalve die ene in de week dat hij bij de grootouders gaat. Ik weet niet hoe ik het doe, ik leeft op adrenaline denk ik... Het hatelijke is dat ik 's nachts ook niet in slaap geraak (door de adrenaline?). Gust vandaag bij grootouders gedaan zodat ik wat kan rusten want ik slaap gewoon nog amper. Ligt ook aan mezelf hoor, mijn "systeem" vindt het precies niet meer de moeite om te slapen als het toch maar voor een uurtje is... :wink: Dus lig ik maar gewoon wakker of half dromend te wachten tot Gust zich meldt...

Die bovenste snijtanden zijn echt verschrikkelijk! Die onderste waren er door op 2 weken, maar deze zijn zoveel dikker en blijven echt pijn doen!

Jullie zien dat allemaal goed zitten om nu al voor een tweede te gaan :D Met mijn gevoel wil ik dat ook wel, maar mijn vermoeidheid slaat alarm! (en mijn man ook... :mrgreen: ) Anyway: heel veel succes! Hou ons op de hoogte!

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door BluePixie » 21 februari 2017, 12:54

@Lieze: en? Hopelijk goed nieuws? Ik duim :)

De laatste twee weken is het weer elke nacht van dat, aarrgghhh!!! Zo rond een uur of 4. De laatste twee nachten heb ik hem wel laten liggen en dat ging wel (zolang hij niet ligt te brullen kan mijn mamahartje dat nog aan :shock: ). En telkens na een half uurtje terug in slaap gevallen. Maar ja... ik was wel wakker hé! Dus korte nachten weer... Ik moet wel zeggen dat ik er wat minder last van begin te krijgen, en meer energie heb overdag. Ik ben aan het opletten, gezond aan het eten en opnieuw begonnen met sporten. Dat helpt toch duidelijk wel!

Gho ja, dat tweede kindje... Mijn man vindt het ook wat te vroeg om eraan te denken. En als ik even praktisch nadenk krijg ik een kleine paniekaanval. Manmanman, hoe zouden we dat moeten doen met nog eentje erbij? 't Is nu al zo intensief en vermoeiend allemaal. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van foert, het lukt andere mensen ook. Voelt een beetje als een sprong in het diepe, we zien wel en het zal ploeteren zijn, maar het lukt wel... En tegen dat hij er is zijn we ook alweer een jaar verder hé. Nu nog mijn man overtuigen :mrgreen:

Ondertussen heeft Vic geleerd om voorzichtig terug te gaan zitten als hij rechtstaat. Woohoo, gedaan met er constant achter te spurten. En hij heeft al geleerd dat hij op zijn buik en achteruit uit de zetel moet. Dat vind ik echt zo zotjes dat hij dat beseft, en ook elke keer doet. Ik ben er nog bij natuurlijk om hem op te vangen als het nodig is, maar eigenlijk heeft hij geen hulp meer nodig. Hij wordt zo snel groot!

Over groot worden gesproken, de verjaardagen komen eraan! Voor Vic is het nog een maandje aftellen :)
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door lieze81 » 22 februari 2017, 8:56

oei, was vergeten hier te reageren :oops:

Wij zijn ondertussen 7 weken zwanger van sprotje nr 2! Afgelopen vrijdag een heel mooi kloppend hartje gezien.
baby wordt verwacht op 7 oktober 2017 (exact 19 maand na Elias) :D

Binnen minder dan 2 weken heb ik een peutertje in huis ipv een baby. Die 1j komt gevaarlijk dichterbij...
zondag 5 maart is er dan feest: grootouders, tantes en nonkels, taart, cadeautjes, en eerst kopje onder geduwd naar meneer pastoor :mrgreen:

Na een week fantastisch slapen, is het hier ook weer om zeep... ben dus MOOOOEEEEEEEEEEEEE...
maar zo te lezen ben ik niet de enige, dat geeft toch wat moed. :wink:

Amai, flink van Vic! Hier gaat Elias nog ondersteboven uit de zetel! We zijn al geleerd, er ligt een dik deken en enkele kussens naast de zetel, t'is nodig :mrgreen:

benieuwd naar de anderen hun verhalen :)
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten