IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 11 april 2018, 9:06

Hey Molly,

Veel succes gewenst met deze ronde! Niet leuk dat je zoveel last hebt van hoofdpijn met oestrogel...
ik moet dinsdagochtend ook terug langsgaan voor bloedname en echo. Ben nu een week aan de Progynova. Daar had ik vorige keer ook goede resultaten mee voor mijn baarmoederslijmvlies op te bouwen dus is schat ook binnen twee weken ongeveer een terugplaatsing.

Wauw, 45 follikels... en 6 blastocysten is wel een goed resultaat he. Zeker als je er al telkens 2 terugkrijgt dan heb je ook 3 pogingen gehad tijdens deze pick-up. Maar net zoals bij Do gaan we voor: Derde keer goede keer!

Bah ja, die metformine. En uiteindelijk denk ik niet dat dat veel te maken heeft mer zwanger worden, hoor. Ik was ook zwanger zonder het te nemen dus...

Dank je wel. Wetende dat die dag er hopelijk terug een klein embryotje zich aan het nestelen is, is toch wel een lichtpuntje. Al ben ik ook wel realistisch dat het misschien niet zo snel zal lukken als de vorige keer.

Ik denk ook vaak aan je, Do :D. Ben zo benieuwd! En aangezien je vorige keren al getest hebt op dag 7 vermoed ik dat je morgen ook wel zal testen. Spannend! Ik wens het je zo hard toe! 🀞🏻🀞🏻🀞🏻

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 13 april 2018, 14:39

Hey iedereen,

Ik ben terug van weg geweest :D We waren op citytrip naar Budapest en heb daar niet zoveel tijd gehad om te schrijven, was met gans de schoonfamilie en nog al druk

Super Molly, je kan er ook weer invliegen! Hoe was het in de Efteling met de kindjes?
Ja het hangt inderdaad ook wat af van je leeftijd + het aantal pogingen die je al hebt ondernomen als ik mij goed herinner.
Oh dat is wel lastig als je altijd zo hoofdpijn hebt van de oestrogel. Je moet er toch wat voor over hebben hΓ©.

Noesh, dan is de oestrogel voor jou niet genoeg om je baarmoederslijmvlies dik genoeg te krijgen. Ze zouden je beter direct ook laten starten met Progynova, gaat het wat sneller!

Dan moeten wel allemaal dinsdag gaan! Ik moet dinsdag ook gaan voor mijn bloedafname. Ik heb inderdaad al eens getest en het was terug negatief :( Dus zeker geen voorbeeld nemen aan mij! Hopelijk gaat het bij jullie beter! Ik duim zeker mee voor jullie!

Ik zal blij zijn als het dinsdag is, mag ik weer stoppen met de utrogestan (heb buikpijn sinds gisteren) en dan moeten we weer helemaal opnieuw beginnen. Ik had gisteren echt eventjes een dipje maar ondertussen heb ik er mij al wat over gezet, op naar een nieuwe punctie zeker en hopen op 4de keer, goede keer :shock: :lol:

Groetjes
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 14 april 2018, 9:45

Hey Do,

Nee, natuurlijk niet. Als je op citytrip bent moet je genieten en je gedachten wat verzetten! :D

Ja, moest het nu niet lukken hoop ik dat ik volgende keer meteen met Progynova kan starten.
Als het dinsdag goed is krijg ik op 22/4 of 23/4 een tp. Ik wist niet dat dit ook op zondag gebeurde?

Oh Do, ik vind het zo spijtig. Maar misschien was het toch nog wat vroeg? Misschien een latere innesteling?
Maar snap je redenering wel. Nu ben je voorbereid op eventueel slecht nieuws.
Ja, dan gaan we zeker en vast voor vierde keer, goede keer!

Heb je altijd zoveel last van de Utrogestan?

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 18 april 2018, 13:58

Hey Noesh,

Ik kreeg hier de voorbije dagen steeds een foutmelding bij het plaatsen van een bericht!

Inderdaad :D

Ik hoop het ook voor jou, zo gaat het toch wel direct wat sneller!
Alles goed verlopen dinsdag?
Ja ik had dit al een paar keer gezien op de facebookpagina van de verdwaalde ooievaar. Ik vind dat wel goed, elke dag goed benutten :lol: Misschien dat ze anders niet kunnen volgen in Jette moesten ze zaterdag en zondag niet doorwerken met TP's?

Valt het terug aan het werk wat mee bij jou? En nog niet teveel stress voor de trouw? :wink:

Mijn bloedafname was terug negatief zoals ik wel dacht. Gelukkig kunnen we snel een nieuwe punctie laten uitvoeren. 26/04 moet ik gaan voor mijn medicatie en 1ste echo en als alles goed gaat zou ik 30/04 al een nieuwe punctie krijgen! Ik moet wel nog even langer de utrogestan en oestrogel blijven nemen en smeren om mijn regels nog even uit te stellen. Zo moet ik niet opnieuw de pil nemen en valt de punctie op 30/04 juist goed!

Ik denk dat ik niet zoveel last heb van de Utrogestan zelf maar ik heb al bijna een week het gevoel dat mijn regels er gaan doorkomen en echt met heel veel buikpijn met zijn momenten dus ik ga blij zijn als ik er mee mag stoppen en ik ook effectief mijn regels ga krijgen, nog een paar dagen afzien en we zijn er weer voor even vanaf! Ik had dit de vorige keer ook.

Groetjes en veel succes!
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 18 april 2018, 20:37

Hey Do,

Hetzelfde hier met de foutmeldingen.
Dinsdag was het weer een slecht nieuws-show...
Progynova heeft helemaal niet gewerkt. BMS is op 5,2mm gebleven. Weer een week verder doen & maandag weer op controle. Maar heb er geen goed oog op. Was hier ook zo slecht van. Ik vroeg tijdens de echo of ze konden zien hoeveel het vorige keer was & toen kwamen de echo’s van 9w zwangerschap te voorschijn. Toen had ik het helemaal gehad. Naar het werk gebelt om een dagje verlof te vragen. Had er echt geen zin in. Als maandag toch alles ok zou zijn zou er een TP zijn volgend weekend. Maar ik geloof er niet meer in.

Ja idd, Karlien zei ook dat de natuur niet tegen te houden valt dus dat er op elke dag TP’s zijn. Wat idd super is!
Op het werk gaat het heel goed. Super lieve collega’s met veel begrip. Momenteel heb ik nog niet veel stress maar het is dan ook zo druk de laatste dagen ☺️

Ik vind het nog steeds jammer voor je maar ben ook wel heel blij dat je het zo goed opneemt en doorgaat. Iemand dat niet opgeeft!

Wauw, dat is snel. Maar super he! Goede vooruitzichten, nieuwe opstart! Hopelijk valt het een beetje mee nog met de Utrogestan en heb je niet te veel last meer deze laatste dagen!

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 18 april 2018, 20:39

Hey Do,

Hetzelfde hier met de foutmeldingen.
Dinsdag was het weer een slecht nieuws-show...
Progynova heeft helemaal niet gewerkt. BMS is op 5,2mm gebleven. Weer een week verder doen & maandag weer op controle. Maar heb er geen goed oog op. Was hier ook zo slecht van. Ik vroeg tijdens de echo of ze konden zien hoeveel het vorige keer was & toen kwamen de echo’s van 9w zwangerschap te voorschijn. Toen had ik het helemaal gehad. Naar het werk gebelt om een dagje verlof te vragen. Had er echt geen zin in. Als maandag toch alles ok zou zijn zou er een TP zijn volgend weekend. Maar ik geloof er niet meer in.

Ja idd, Karlien zei ook dat de natuur niet tegen te houden valt dus dat er op elke dag TP’s zijn. Wat idd super is!
Op het werk gaat het heel goed. Super lieve collega’s met veel begrip. Momenteel heb ik nog niet veel stress maar het is dan ook zo druk de laatste dagen ☺️

Ik vind het nog steeds jammer voor je maar ben ook wel heel blij dat je het zo goed opneemt en doorgaat. Iemand dat niet opgeeft!

Wauw, dat is snel. Maar super he! Goede vooruitzichten, nieuwe opstart! Hopelijk valt het een beetje mee nog met de Utrogestan en heb je niet te veel last meer deze laatste dagen!

Groetjes
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 18 april 2018, 20:40

1x was genoeg denk ik. Die foutmeldingen πŸ™ˆπŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ...
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 19 april 2018, 8:20

Net dezelfde problemen hier om een bericht te posten. πŸ˜‰ gelukkig is dat nu opgelost.

Noesh, wat vind ik het jammer dat jouw controlepost was wat je verwacht had. Waarom kan ons lichaam gewoon niet dien wat het moet doen he, ik kan daar soms zo boos door worden.
Ik duim toch mee dat je maandag goed nieuws krijgt!

Do, wat snel dat jij een nieuwe pu kan doen. Daar ben ik erg blij om, dan kan je jezelf snel terug een nieuwe focus geven want een neg bloedafname blijft toch hard he.

Ik had dinsdag wel goed nieuws. Bms was 10mm en mooi 3 laagjes. Vandaag gestart met utro en dinsdag tp. Ons laatste emmyke al. Stom maar ik ben vooral bang. Bang dat het na goed nieuws weer zal mislopen.

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 22 april 2018, 15:15

Hey Molly,

Inderdaad, dat vind ik ook het moeilijkst om te aanvaarden dat mijn lichaam WEER moeilijk doet na alles wat we hebben meegemaakt. Het laat me gewoon weer in de steek...
Ik heb eigenlijk echt geen hoop gezet op morgen. Ik verwacht weer slecht nieuws al zal het wel weer hard aankomen. Maar mijne toekomstige heeft verlof genomen zodat we samen kunnen gaan morgen en we gaan daarna gezellig winkelen.. onze gedachten wat verzetten..

Ik hoop dat jou TP goed mag gaan! Je hebt wert iets om naar uit te kijken met hopelijk een positieve test!! Ik duim zo hard mee!! 😊
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 23 april 2018, 6:13

Noesh mijn duimen draaien hier op volle toeren! Vandaag moet gewoon goed zijn.toitoitoi

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 23 april 2018, 17:54

Hey Molly,

Het duimen draaien heeft geholpen. Bedankt! 😁
Volgende week maandag terugplaatsing. BMS is niet zo goed als vorige keer maar ik heb het minimum wel bereikt 😊. Ze zeiden dat het niet persee heel dik moet zijn dat het perfecte voorbeeld een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is...

Dus nu vrijdag genieten van onze trouw, maandag de terugplaatsing en woensdag op huwelijksreis. Ze hadden het eerst gepland op 3 mei. Had het thans al vaak gezegd dat we dan niet in België zijn maar het is opgelost ☺️.

Nu duim ik super hard voor jou! Al zal ik het resultaat niet mee kunnen volgen...

Hoe is het nog met jullie? :-)

Groetjes,
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

Kaatje85
Berichten: 100
Lid geworden op: 13 oktober 2017, 10:56

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Kaatje85 » 23 april 2018, 21:11

Dag ladies,

Ik kom hier af en toe nog even piepen om te zien hoe het met jullie gaat.

Do: jammer dat de tp niet heeft geleid tot een zwangerschap! Maar dat er snel een pick-up kan volgen is weer goed nieuws! Ik supporter heel hard voor jou!

Molly: morgen terugplaatsing als ik goed gelezen heb! Heel veel succes ermee! Hopelijk heb jij over 2 weken goed nieuws!

Noesh: veel succes maandag en geniet vooral van jullie huwelijk vrijdag! Het is nog steeds de mooiste dag uit mijn leven! Wat het bms betreft, ik ben zwanger geraakt met een bms rond de 6mm. Ook niet de meest gunstige dikte e! Geniet nu vooral van het huwelijk, de huwelijksreis, elkaar en laat de rest maar op je afkomen. Ik denk nog steeds dat ontspannen tijdens de wachtweken echt helpt! Ik duim voor jullie allemaal!

Xxx

DO86
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 september 2017, 11:42

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DO86 » 24 april 2018, 15:48

Hey iedereen!

Noesh, zo stom seg! Ja echt ons lichaam wil echt gewoon niet doen wat het zou moeten doen. Toch raar hΓ© dat bij de 1ne BMS super snel verdikt en bij de andere het dan zo moeizaam gaat. Gelukkig gaat je TP toch door! Ben blij voor jou! En zoals bij Kaatje hoef je dus helemaal geen mega dik BMS te hebben!
Super spannende momenten voor jou! Trouwen, terugplaatsing en huwelijksreis! Geniet zeker van je huwelijk en de huwelijksreis en suuuuuuuuper veel success voor je TP! Ik duim!
Ik maandag punctie en jij terugplaatsing :D

Molly27, amai jouw BMS verdikt echt super goed! Hoe is je TP verlopen? Niet te lang moeten wachten? Ik duim super mee voor een goed resultaat!
Ja dat begrijp ik wel dat je bang bent. Ik denk dat als ik ooit nog een positief resultaat krijg ik echt niet te genieten ga zijn in het begin. Ik denk daar nu echt al vaak aan, wat als het dan terug slecht loopt. Kan mij echt niet voorstellen dat we dat terug zouden moeten meemaken. Tot nu toe heb ik er nog niet zoveel last van omdat ik altijd wel vrij snel het gevoel heb dat het niet gelukt is. Ja leuk is het natuurlijk nooit niet om terug te moeten horen dat het negatief is. Heb dan altijd wel eventjes een dipje maar omdat alles altijd zo snel opvolgt ben ik er altijd wel weer snel door, alle hop naar de volgende (hopelijk laatste) poging.

Hey Kaatje, leuk dat je af en toe toch nog eens komt piepen en een praatje komt maken :wink: Bedankt! We gaan voor 4de keer goede keer!
Hoe gaat het met jou?
IVM 1 -> zwanger (miskraam 7w)
IVM 1.1 -> negatief
IVM 1.2 -> negatief
IVM 2 -> 2 embryo's overleven ontdooiing niet
IVF 1 -> zwanger

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door molly27 » 24 april 2018, 20:53

Hoi dames
Hier is de TP een feit.ze belde pas iets na 12u, ik dacht echt dat het de ontdooiing niet had overleefd. Maar de blasto deed het goed en en tp verliep heel vlot.

DO,mijn bms is steeds goed dik, soms lijkt het dat dat het enige is wat werkt en mee wil πŸ˜‰. Iets dat toch luistert. Jij veel succes met je pick-up maandag. Ik duim voor je, dat alles vlot mag verlopen.

Noesh, zo blij dat je maandag een tp hebt. Geniet vrijdag van je trouwdag en huwelijksreis. Dat kan gewoon niet mislukken een tp daartussen. Mijn duimen staan omhoog!

Kaatje hoe gaat het met je?

Noesh
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 juni 2017, 18:04

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Noesh » 25 april 2018, 8:03

Kaatje,

Dat was net wat ik nodig had! Ik zag het eigenlijk gelijk al mislopen. Al weet ik niet met hoeveel mm BMS ik zwanger werd van Ferre en Eden... ik vermoed dat deze ook niet heel hoog was maar ik had echt bang dat het deze poging sowieso niet ging lukken vanwege de lage BMS.

Do, ja ik had een TP echt niet verwacht! We zijn met ons tweetjes naar Jette gereden en daarna wat gaan shoppen om niet de hele dag te moeten wachten op het telefoontje met TP of niet. Het was eerst gepland op 3 mei maar ze hebben het dan toch kunnen verzetten. ik snap volledig wat je bedoelt met dat je niet gaat kunnen genieten die eerste weken... Maar altijd positief blijven al weet ik heeeel goed dat dat niet altijd makkelijk is.
Ik wens je heel veel succes toe maandag met de pu! Hopelijk veel goede embryotjes die hieruit komen & ik hoop dat er maar 1tje nodig zal zijn om je wens te laten uitkomen! Ik zal sowieso aan je denken, wetende dat je daar op 1 van die kamertjes ligt :D.

Molly: Om 12u pas telefoon? Amai, dat is wel echt laat he? Maar dag 1 naar het aftellen van een hopelijk positieve test is al voorbij! Ik duim voor je mee dat deze keer alles goed mag gaan!

En aan iedereen: Dank jullie wel voor de wensen voor onze trouw, huwelijksreis & TP! Het zal een moeilijke dag worden vrijdag. De tijd van een positieve test op 6 september tot de 37w zwangerschap op 27/4/2018 is voorbij gevlogen. Ongelofelijk dat ik vrijdag eigelijk mama pas had moeten worden...
Ik hoop dat we met moedertjesdag terug een positieve test heb want die dag gaat toch weer zo zwaar zijn...
Misschien dat de rust op de huwelijksreis zal helpen...


Groetjes,
IVM 1.0 | PU (3)
IVM 1.2 | TP cryo - tweeling β™₯ - 21w ⋆⋆
IVM 2.0 | PU (6)
IVM 2.3 | TP cryo - Dochtertje april β€˜19🌈
IVM 2.4 | TP cryo - zwanger 🀰🏼 Juli 2021

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten