zwanger na IVF

IVF Forum
Plaats reactie
sdg
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2018, 10:08

zwanger na IVF

Bericht door sdg » 13 juli 2018, 10:12

Hallo iedereen,
Mijn man en ik hebben al een heel traject afgelegd om nu eindelijk zwanger te kunnen zijn na een 3de IVF poging, poging 1 was niet gelukt en poging 2 is uitgelopen op een miskraam op 6 weken.

We zijn nu op bijna 7 weken, maar ik heb om de paar dagen altijd een beetje vuil bloedverlies en slijm met wat bruin bloed in, ik maak mij nu echt grote zorgen, de arts zei vorige week dat dit wel meer voorkomt, maar we zijn nu een week verder en ik heb het nog steeds.

Is dit normaal?

Juf1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 8 juni 2018, 21:16

Re: zwanger na IVF

Bericht door Juf1980 » 13 juli 2018, 20:15

Proficiat! Ik snap dat je ongerust bent, was ik ook. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap (icsi) bijna constant bloedverlies gehad. Meestal bruin, ook een keer of drie rood bloed. Uiteindelijk is alles goed gekomen, ik duim mee voor jullie! Krijgen jullie geen echo? Ik zag de eerste keer bloed op 6,5 weken en toen kreeg ik direct een echo. Met gelukkig een kloppend hartje. Wel utrogestan genomen tot 33 weken. Neem jij iets van medicatie of was het een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus?

sdg
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2018, 10:08

Re: zwanger na IVF

Bericht door sdg » 15 juli 2018, 8:05

Hey, ik heb vorige week een echo gehad en alles zag er toen goed uit op 6 weken. Ik neem momenteel progynova en utrogestan. Morgen heb ik een nieuwe afspraak bij de dokter dus weer spannend afwachten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten