Kindje verloren na bevalling.opstart cryo vanaf wanneer krijg je toestemming van het ziekenhuis?

Plaats reactie
Simo
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 december 2018, 11:56

Kindje verloren na bevalling.opstart cryo vanaf wanneer krijg je toestemming van het ziekenhuis?

Bericht door Simo » 18 december 2018, 14:23

Dag allemaal,
Enkele weken geleden ben ik bevallen en is mijn kleintje overleden na een periode bij ons te zijn.
Heb het hier heel moeilijk mee en kan niet goed alles neer typen en wil er ook niet te hard over uitweiden.
Wij zijn na een traject zwanger geworden via ivf en heb nog enkele cryo’s in de diepvries.
Mijn vraag was of iemand hier ervaring heeft met terug op te starten na een bevalling,of we meteen mogen starten of moeten we een bepaalde periode uitdoen of eerst naar een psycholoog gaan?!?
Onze kinderwens is er al veel te lang daar wil ik heel graag meteen doorgaan en er niet te veel tijd tussen laten,ook hoop ik dat met een nieuwe zwangerschap mijn verdriet zal gestild worden.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaat het er juist aan toe tp van een cryo?
Tot nuvtie en ik alleen maar verse tp gehad.
Ik ben in jette in behandeling.
Alvast bedankt voor jullie reacties❤️

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Kindje verloren na bevalling.opstart cryo vanaf wanneer krijg je toestemming van het ziekenhuis?

Bericht door Jido » 19 december 2018, 11:19

Hoi Simo

Jeeee... wat een intens verhaal. Ik wil je vooreerst heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode ❤️
Zelf heb ik geen ervaring hiermee qua opstart e.d.
Ik veronderstel dat jullie in Jette wel goed omringd worden en zou er zeker niet over twijfelen om contact op te nemen om eens te overleggen.
Weet niet of hier een standaard procedure voor kan zijn aangezien dit zeer persoonlijk is. Het belangrijkste zal zijn of jij/je partner dit al aankan. Dat zijn volgens mij dingen die enkel jullie kunnen aanvoelen.
Een nieuwe zwangerschap kan zeker en vast een lichtpunt zijn, maar kan je andere kindje niet vervangen. Het verdriet zal sowieso een plaatsje moeten krijgen, is dit zonder of met nieuwe pogingen. Jullie keuze!

Veel moed en sterkte 😘💫
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Simo
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 december 2018, 11:56

Re: Kindje verloren na bevalling.opstart cryo vanaf wanneer krijg je toestemming van het ziekenhuis?

Bericht door Simo » 21 december 2018, 13:16

Dag jido,

Eerst een vooral sorry voor mijn late reactie en veel erg bedankt voor u lief bericht,dank u wel!
Het is echt heel moeilijk en weet met momenten geen blijf met mijn verdriet.
Ik ben gisteren al (wat supersnel is want normaal moet ge weken wachten maar denk dat er juist iemand had afgebeld) kunnen gaan ip consultatie.
Mijn arts heeft ons aangeraden om 1 jaar te wachten...toen ik zei dat dit veel te lang was en onze kinderwens er al zo lang is en dat ik dit geduld echt niet had zei hij om toch echt een minimum van 6 maanden te wachten...
Wij gaan zijn advies uiteraard volgen en 6 maanden is beter dan een jaar.
Het zal geen makkelijke zwangerschap zijn zei hij met veel platte rust en ook zal ik al no zoveel weken weeenremmers krijgen,testen om infectie op te sporen,en zal mijn baarmoedermond het eerste trimester worden dicht genaaid.
We zullen hem nooit vergeten en inderdaad een ander kindje zal nooit zijn plaats kunnen innemen maar ik denk wel dat het wat dragelijker zal maken.
Het was zo n mooi manneke en als hij op mij gelegd werd om te buidelen voelde ik mij compleet,dat gevoel is niet te beschrijven en bij alles wat ik doe zit hij in mijn gedachten.
Er gaat geen nacht voorbij of ik droom over hem.
Heb er vrede mee dat hij niet meer onder ons is maar het is verschrikkelijk moeilijk en hoop dat mijn verdriet ,pijn en gemis ooit een plaatsje kan krijgen.
Dikke kus en nogmaals dank voor u tijd dat je hebt genomen om te reageren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten