IUI-clubje

IUI Forum
GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 11 februari 2019, 22:25

Sesampje schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Sesampje schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ja, morgenochtend afspraak.

Echtgenoot heeft een of ander vitaminesamenstelling genomen maar dat doet ook geen wonder.
Kan zeker geen kwaad natuurlijk.
Denk dat zelf ondertussen al bijna een jaar foliumzuur neem.
Weet je nog welke vitaminesamenstelling? Foliumzuur neem ik ook al super lang. Visolie ook trouwens.

Heb vrijdag een afspraak bij de osteopaat. Acupunctuur helpt blijkbaar. Geen idee ofdat bij mij ook zal helpen, maar ik heb dan een beetje het gevoel dat ik ‘iets’ kan bijdragen aan heel deze onzekere situatie.
Het heet heel toepasselijk Fertility man :)
Amai! Net heel luid in de lach geschoten! Inderdaad wel heel toepasselijk 😂.

AngelNR
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 januari 2019, 17:52

Re: IUI-clubje

Bericht door AngelNR » 12 februari 2019, 18:15

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi dames!

Alles goed met jullie? Mijn eerste wachtweekje is voorbij gevlogen. Op naar de tweede!

@sesampje: jij weet morgen wnr je opnieuw mag starten he?

@angelnr: jij mag bijna testen! Spannend!

PS: Google allemaal eens foliumzuur voor mannen!

Liefs, GJM
Hallo allemaal!

Ik ben toch ongesteld geworden. Dag 12 tm 14 lichte bloeding. Dag 15 hevig ongesteld. Vandaag echo gehad of ik weer mag starten met clomid. Ik had een hele kleine cyste maar dat is geen probleem. Ik mag gewoon voor ronde 2 gaan. Dus we gaan volmoed weer naar ronde 2!

Hebben jullie al getest? Ik hoop zo dat het gelukt is bij jullie!

Mijn man zijn sperma is super goed, dus dat is gelukkig het probleem niet.

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 12 februari 2019, 21:32

AngelNR schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi dames!

Alles goed met jullie? Mijn eerste wachtweekje is voorbij gevlogen. Op naar de tweede!

@sesampje: jij weet morgen wnr je opnieuw mag starten he?

@angelnr: jij mag bijna testen! Spannend!

PS: Google allemaal eens foliumzuur voor mannen!

Liefs, GJM
Hallo allemaal!

Ik ben toch ongesteld geworden. Dag 12 tm 14 lichte bloeding. Dag 15 hevig ongesteld. Vandaag echo gehad of ik weer mag starten met clomid. Ik had een hele kleine cyste maar dat is geen probleem. Ik mag gewoon voor ronde 2 gaan. Dus we gaan volmoed weer naar ronde 2!

Hebben jullie al getest? Ik hoop zo dat het gelukt is bij jullie!

Mijn man zijn sperma is super goed, dus dat is gelukkig het probleem niet.
Hoi!

Ik vind het heel erg jammer voor je! Gaat het wat met je? Gelukkig mag je onmiddellijk starten met ronde 2! Heb hij utrogestan moeten nemen?

Ik mag komende maandag testen. Ik probeer er niet te veel over na te denken. Vandaag wel een mindere dag gehad. FB stond weer vol met zwangerschapsaankondigingen.

Ik duim alvast voor veel en rijpe eitjes bij de volgende FM.

X

Solary
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 december 2018, 19:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Solary » 13 februari 2019, 1:17

Hoi allen,

Wij ( lesbisch koppel, 31 en 26j) kregen vandaag, na hyfosy, psychologisch gesprek, bloedonderzoek,.. eindelijk gŕoen licht om van start te gaan met iui.
11 maart naar de vroedvrouw om donorzaad te bestellen en rond 22 maart inseminatie, enkel met pregnyl.
Na het forum hier al weken tot midden in de nacht te volgen mag ik ook hier beginnen meeschrijven.
Spannend allemaal, maar ik merk dat dit forum heel wat steun bied.
Tot schrijfs allen.

Solary

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 7:03

Solary schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi allen,

Wij ( lesbisch koppel, 31 en 26j) kregen vandaag, na hyfosy, psychologisch gesprek, bloedonderzoek,.. eindelijk gŕoen licht om van start te gaan met iui.
11 maart naar de vroedvrouw om donorzaad te bestellen en rond 22 maart inseminatie, enkel met pregnyl.
Na het forum hier al weken tot midden in de nacht te volgen mag ik ook hier beginnen meeschrijven.
Spannend allemaal, maar ik merk dat dit forum heel wat steun bied.
Tot schrijfs allen.

Solary
Hoi Solary,

Welkom op dit forum! Wat fantastisch nieuws! Spannende he allemaal ;). Alvast een dikke proficiat! Vier dat nog maar eens goed :-D.

Proberen jullie beide op hetzelfde moment? Of 1 van de twee?

Je bent hier alvast aan het juiste adres! Dus schrijven maar. Dat helpt mij alvast!

Liefs, GJM

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 7:28

Onze voorgangers hadden de leuke gewoonte om een lijstje aan te leggen (Je moet maar eens piepen op pagina 1 van dit forum). Leek me een leuk idee :lol:! Ik start alvast! Wie vult aan?


Aftellen tot testdag (NOD):
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, 2 de IUI (clomid + pregnyl + utrogestan), NOD 18/2.

Aftellen tot volgende IUI:

(Voorzichtig) zwanger:

Liefs, GJM

Solary
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 december 2018, 19:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Solary » 13 februari 2019, 8:53

Goeiemorgen,

Nu is het ikzelf die zwanger zou willen worden. Maar we bestellen ondertussen ook mee voor een volgende zwangerschap, en dat zou mijn vriendin dan gaan dragen, een jaartje na ik bevallen ben ( wishful thinking :wink: )

Het lijstje lijkt me inderdaad een leuk idee.

Aftellen tot testdag (NOD):
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, 2 de IUI (clomid + pregnyl + utrogestan), NOD 18/2.

Aftellen tot volgende IUI:
Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

(Voorzichtig) zwanger:

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 13 februari 2019, 9:25

Aftellen tot testdag (NOD):
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, 2 de IUI (clomid + pregnyl + utrogestan), NOD 18/2.

Aftellen tot volgende IUI:
Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

Sesampje, 33j, 1 zoon van 5j, 3e iui pregnyl + utrogestan, iui 15/02

(Voorzichtig) zwanger:

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 13 februari 2019, 17:29

Hallo

Ik ben 29 en alleenstaande. Met blijdschap uitkijkende naar mijn eerste iui.
Maandag kreeg ik het gehoopte groene licht. Zaterdag mag ik alweer terug gaan voor een echo en bloedprik.
Ik vind het vreselijk spannend allemaal en weet met mezelf geen blijf.
Ik weet dat de kans heel klein is dat het van de eerste keer al zal lukken, maar toch ik spring bijna uit mijn vel :)

Ik heb al pregnyl moeten gaan halen bij de apotheek, dat ligt klaar.
Maar hoe doen jullie dat? Zelf, of laten doen? Ik begrijp, als ik dat hier lees, dat je dat echt op stipt een bepaald tijdstip moet zetten, hoe pak je dat aan als je dat door een derde moet laten doen?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 17:34

Sesampje schreef:
1 januari 1970, 1:00
Aftellen tot testdag (NOD):
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, 2 de IUI (clomid + pregnyl + utrogestan), NOD 18/2.

Aftellen tot volgende IUI:
Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

Sesampje, 33j, 1 zoon van 5j, 3e iui pregnyl + utrogestan, iui 15/02

(Voorzichtig) zwanger:
We hebben er al 3! :lol:

@sesampje: vandaag had jij je FM? Hoe was het?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 17:40

JustmeKathy schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo

Ik ben 29 en alleenstaande. Met blijdschap uitkijkende naar mijn eerste iui.
Maandag kreeg ik het gehoopte groene licht. Zaterdag mag ik alweer terug gaan voor een echo en bloedprik.
Ik vind het vreselijk spannend allemaal en weet met mezelf geen blijf.
Ik weet dat de kans heel klein is dat het van de eerste keer al zal lukken, maar toch ik spring bijna uit mijn vel :)

Ik heb al pregnyl moeten gaan halen bij de apotheek, dat ligt klaar.
Maar hoe doen jullie dat? Zelf, of laten doen? Ik begrijp, als ik dat hier lees, dat je dat echt op stipt een bepaald tijdstip moet zetten, hoe pak je dat aan als je dat door een derde moet laten doen?
Welkom! En ojeeee! Wat spannend! Je kunt hier altijd terecht. We zijn er voor je!

Mijn buurvrouw en vriendin is thuisverpleegster. Dus zij komt dat voor mij doen. Ik geef haar dan een briefje (krijg/vraag je van/aan je gynaecoloog) omtrent de terugbetaling. Ik denk dat je best eens informeert bij je Mutualiteit. Zelf zou ik hem persoonlijk niet plaatsen :|.

Alvast een dikke proficiat met het goeie nieuws en ik duim alvast!

Liefs, GJM

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 13 februari 2019, 18:40

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00

Welkom! En ojeeee! Wat spannend! Je kunt hier altijd terecht. We zijn er voor je!

Mijn buurvrouw en vriendin is thuisverpleegster. Dus zij komt dat voor mij doen. Ik geef haar dan een briefje (krijg/vraag je van/aan je gynaecoloog) omtrent de terugbetaling. Ik denk dat je best eens informeert bij je Mutualiteit. Zelf zou ik hem persoonlijk niet plaatsen :|.

Alvast een dikke proficiat met het goeie nieuws en ik duim alvast!

Liefs, GJM
Bedankt, en ja echt wel spannend!
Dan ga ik op zoek naar iemand die me daarmee kan verder helpen, het probleem is dat ik nog niets aan de grote klok wil hangen tot er meer zekerheid is... Is dat stom?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 19:23

Solary schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goeiemorgen,

Nu is het ikzelf die zwanger zou willen worden. Maar we bestellen ondertussen ook mee voor een volgende zwangerschap, en dat zou mijn vriendin dan gaan dragen, een jaartje na ik bevallen ben ( wishful thinking :wink: )

Het lijstje lijkt me inderdaad een leuk idee.

Aftellen tot testdag (NOD):
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, 2 de IUI (clomid + pregnyl + utrogestan), NOD 18/2.

Aftellen tot volgende IUI:
Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

(Voorzichtig) zwanger:
Ooooh leuk! Heb je lang moeten wachten op donorzaad?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 19:25

JustmeKathy schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00

Welkom! En ojeeee! Wat spannend! Je kunt hier altijd terecht. We zijn er voor je!

Mijn buurvrouw en vriendin is thuisverpleegster. Dus zij komt dat voor mij doen. Ik geef haar dan een briefje (krijg/vraag je van/aan je gynaecoloog) omtrent de terugbetaling. Ik denk dat je best eens informeert bij je Mutualiteit. Zelf zou ik hem persoonlijk niet plaatsen :|.

Alvast een dikke proficiat met het goeie nieuws en ik duim alvast!

Liefs, GJM
Bedankt, en ja echt wel spannend!
Dan ga ik op zoek naar iemand die me daarmee kan verder helpen, het probleem is dat ik nog niets aan de grote klok wil hangen tot er meer zekerheid is... Is dat stom?
Dat begrijp ik, maar het is toch belangrijk dat je met iemand erover kan praten.
Ik zou
Misschien eens piepen op de website van thuisverpleging?

X

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 13 februari 2019, 19:49

Man man man. Ik ben hier wat mijn verstand aan het verliezen. Dat wachten is toch niets voor mij. Sinds deze avond wat krampen en gevoelige tepels. Ongi of zwanger dat is de vraag he! Op de koop toe nog eens een mega snotvalling! Iets nemen is geen optie! Dat we maar snel maandag zijn!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten