IUI-clubje

IUI Forum
GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 21 februari 2019, 20:10

@Solary! Hoe was je FM?

@Eekhoorntje, mijn russen zijn er (eindelijk)! We gaan ongeveer dezelfde cyclus hebben!

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Eekhoorntje3 » 21 februari 2019, 20:18

Ik pas ook aan! Regels doorgekomen dus eind volgende week eerste echo voor poging 4! 🤞


Aftellen tot NOD:

- Sesampje, 33j, 1 zoon van 5j, 3e iui pregnyl + utrogestan, NOD 27/02

- JustmeKathy, 29j, Kinderloos, BAM, 1ste poging geen medicatie NOD 6/03

Aftellen tot volgende IUI:
- Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

- AngelNR , 30 jaar, kinderloos, 5,5 jaar bezig, nu bezig met 2e IUI, clomid + pregnyl + ovulatietesten en vanaf deze ronde ook utrogestan

- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, op naar iui 3

- Eekhoorntje3, 33j, zoontje van 4,
2,5jaar bezig, iui-D 4, geen medicatie

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Eekhoorntje3 » 21 februari 2019, 20:21

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
@Solary! Hoe was je FM?

@Eekhoorntje, mijn russen zijn er (eindelijk)! We gaan ongeveer dezelfde cyclus hebben!
Oh leuk! Blij dat we alletwee er terug kunnen voor gaan!!

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 21 februari 2019, 20:41

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Sesampje schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ja, gelukkig. Anders zitten we aan het dubbele ongeveer.
Hier met donorzaad. Daar is geen tussenkomst voor.
Serieus, dat wist ik niet. Schandalig wat dat kost. Moet frustrerend zijn.
Ja, is inderdaad frustrerend. Ik zou liever iets leuks doen met dat geld.

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 21 februari 2019, 22:07

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goed dat alles vlot verlopen is! Ik vind dat de eerste week altijd goed en snel verloopt, maar de tweede is een ander paar mouwen 🙈. Volproppen met leuke dingen zou ik zeggen! Vallen de kriebels in je buik wat mee? Moet ongelooflijk spannend voor je zijn!
Goh, of de kriebels meevallen? Niet echt :lol:
Ik weet geen blijf met mezelf, ik ben down en happy tegelijk lachen, wenen, dansen, opkrullen,...
Gek toch wat dat allemaal met een mens kan doen hé. :roll:

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 21 februari 2019, 22:10

Sesampje schreef:
1 januari 1970, 1:00

Ja, is inderdaad frustrerend. Ik zou liever iets leuks doen met dat geld.
Ha! Ik heb gisteren ook een gepeperde rekening gehad :o
Ik word ook geholpen met donorzaad -> Uiteraard 8)

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 22 februari 2019, 13:43

Sesampje! Jij bent de volgende in de rij! Hoe voel je?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 22 februari 2019, 13:45

JustmeKathy schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goed dat alles vlot verlopen is! Ik vind dat de eerste week altijd goed en snel verloopt, maar de tweede is een ander paar mouwen 🙈. Volproppen met leuke dingen zou ik zeggen! Vallen de kriebels in je buik wat mee? Mooet ongelooflijk spannend voor je zijn!
Goh, of de kriebels meevallen? Niet echt :lol:
Ik weet geen blijf met mezelf, ik ben down en happy tegelijk lachen, wenen, dansen, opkrullen,...
Gek toch wat dat allemaal met een mens kan doen hé. :roll:
Hahahaha 😂. Ik kan het goed geloven. Wat zeggen je ouders?

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 22 februari 2019, 13:59

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Sesampje! Jij bent de volgende in de rij! Hoe voel je?
Kweet niet goed.
's avonds steeds erg moe maar overdag meestal geen bijwerkingen. Wel blij daarmee.
Ik probeer er nog niet te veel aan te denken. Heb schrik voor alweer een teleurstelling.

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 22 februari 2019, 23:08

Man! Ik heb het zooooo lastig vandaag! Ik ben mezelf niet meer. De vermoeidheid slaat toe. Ik ben fysiek en mentaal een wrak. Ik wil gewoon in slaap vallen en wakker worden als alles voorbij is. Ik kan ook niet meer genieten. Ik voel me constant ziek. Is het het niet de bijwerkingen van de hormonen, dan is het de teleurstelling of mijn zware maandstonden. De laatste tijd moet ik ook heel wat afzeggen omdat ik me echt ziek voel. Niet van mijn gewoonte. Ik moest dit even kwijt! 😒

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 22 februari 2019, 23:18

Kleine aanvulling... nooit geen acné gehad als tiener! Ik ben 31 en mijn kin staat vol met puisten (jaja, DE acné die tegen je spiegel schiet als je ze uitduwt 😏).

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 22 februari 2019, 23:38

Tja mijn ouders, ze steunen mij wel hoor. Maar het gesprek wordt telkens wat 'raar' als ik erover begin.
Telkens zo een 'Tsss' gezicht of wel betuttelend. Mama vraagt me misschien 3 keer per dag hoe ik me voel...
Net of ik na dag twee na de inseminatie al wat kan voelen, haha!
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Kleine aanvulling... nooit geen acné gehad als tiener! Ik ben 31 en mijn kin staat vol met puisten (jaja, DE acné die tegen je spiegel schiet als je ze uitduwt 😏).
Ik heb ook nooit last gehad van acné. Tot ik stopte met de pil, nu elke keer als ik mijn maandstonden heb staat er wel wat op mijn kin en op mijn slapen! grr :x

Zou het een samenloop van hormonen en de emotionele rollercoaster niet zijn waar je last van hebt?
Geef jezelf ook wat kans om je niet goed te voelen! En blijf eens een dag in je bed steken voor je jezelf terug 'naar buiten smijt'. Dat kan misschien ook eens goed doen?

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 22 februari 2019, 23:42

=> Btw. Ik ga er maar vanuit dat het normaal is dat ik niets voel?
Hoe was dit bij jullie??

Sesampje:
Geen bijwerkingen is toch al iets hé.
Ik blijf duimen voor goed nieuws voor jou!!

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Eekhoorntje3 » 23 februari 2019, 8:33

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Man! Ik heb het zooooo lastig vandaag! Ik ben mezelf niet meer. De vermoeidheid slaat toe. Ik ben fysiek en mentaal een wrak. Ik wil gewoon in slaap vallen en wakker worden als alles voorbij is. Ik kan ook niet meer genieten. Ik voel me constant ziek. Is het het niet de bijwerkingen van de hormonen, dan is het de teleurstelling of mijn zware maandstonden. De laatste tijd moet ik ook heel wat afzeggen omdat ik me echt ziek voel. Niet van mijn gewoonte. Ik moest dit even kwijt! 😒

Heyla,

Ik ook zware week, het is gewoon erg veel eh... gisteren ook erg emotioneel en al gans de week vroeg ik bed... hopelijk volgende week beter!
Gisteren brief in de bus dat er in mijn uitstrijkje lichte celveranderingen te zien zijn... binnen jaar terug op controle... nog eens erbij...
Staat bij dat ik me niet ongerust moet maken maar als ik ga voor echo volgende week toch wat meer uitleg vragen en wat met eventuele zwangerschap?
Soms gevoel dat alles op automatische piloot draait... maar we moeten positief blijven 😉
x

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 23 februari 2019, 19:00

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
Man! Ik heb het zooooo lastig vandaag! Ik ben mezelf niet meer. De vermoeidheid slaat toe. Ik ben fysiek en mentaal een wrak. Ik wil gewoon in slaap vallen en wakker worden als alles voorbij is. Ik kan ook niet meer genieten. Ik voel me constant ziek. Is het het niet de bijwerkingen van de hormonen, dan is het de teleurstelling of mijn zware maandstonden. De laatste tijd moet ik ook heel wat afzeggen omdat ik me echt ziek voel. Niet van mijn gewoonte. Ik moest dit even kwijt! 😒
De vorige keer ben ik 2 weken slecht geweest.
Nu is het beter dus hopelijk is het bij jou ook niet elke keer zo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten