Draagmoeder gezocht

IVF Forum
Plaats reactie
Sani
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 maart 2018, 15:37

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sani » 23 maart 2018, 16:17

Hallo lieve draagmoeders,

Allereerste wil ik met veel respect zeggen dat ik het al super vind dat er vrouwen/ moeders zijn die op deze manier andere koppels willen helpen.

Enige tijd zijn wij al opzoek naar een draagmoeder. Doordat het heel moeilijk is om in onze naaste kringen te vragen en onze eerste voorkeur er na uit gaat, naar een draagmoeder die niet dichtbij de familie staat. Ben ik heel blij dat ik deze site tegen kwam.

Zelf heb ik 2 dochters en samen met mijn man zouden we graag nog een kleine van ons samen willen. Helaas is dat voor ons niet meer mogelijk omdat ik baarmoederhals kanker met uitzaaiing naar de baarmoeder heb gehad en hierdoor alles is verwijderd.

Met advies van het ziekenhuis dat draagmoederschap de beste optie is. Bleek deze molen helemaal niet zo makkelijk te zijn als beweerd.

We zoeken een draagmoeder die er geen handel in ziet dus geen geld vraagt. Uiteraard zullen wij alle ziekenhuis kosten vergoeden.
Onze eis is wel dat je er 100% achter staat en dat je niet terug krabbelt als je zwanger bent van ons. Daarnaast wordt er alleen het eicel en zaadcel van ons gebruikt.

Je zelf stabiel en sterk in je schoenen staat en zelf al kinderen heb gekregen zonder complicaties tijdens de zwangerschappen en bevallingen.

Groetjes

Veldie81
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 maart 2018, 21:57

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Veldie81 » 31 maart 2018, 22:17

Wij zijn afgelopen donderdag naar het UZ in Gent geweest in de vrouwenkliniek.
Wij gaan voor een kindje..
We hebben bij 3 verschillende dokters gezeten, waarvan 1 psycholoog.
We zouden het normaal stil houden, maar de psycholoog raadde ons aan om te spreken..
Te spreken om ons doel te bereiken. Het zal een heel proces worden, maar dit hebben we ervoor over. Wij zoeken een draagmoeder..
De draagmoeder mag Max 43j oud zijn. We kunnen een draagmoeder vinden als het mond aan mond verder zou kunnen gaan. Daarom plaatsen we ook even dit berichtje op Facebook. In de hoop dat jullie erover kunnen spreken en dat wij zo eventueel op iemand kunnen botsen..
Eenmaal we een draagmoeder gevonden hebben kunnen we samen naar UZ in Gent en zal er een traject starten van 6maanden. In die 6maanden gaan we dan ook opzoek naar iemand die haar eicellen zou willen afstaan aan ons.. maar dit is een verdere stap..
Hopelijk raken we nu een stukje verder met deze oproep.
Delen mag..

Groetjes Timothy & Kevin

Je kan ons mailen

Timo_993@hotmail.com

Nouch
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 oktober 2018, 13:48

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Nouch » 3 oktober 2018, 14:17

Hallo iedereen,

Even voorstellen ik anouschka en mijn man rob zijn momenteel op zoek naar een draagmoeder,ik Kan namelijk zelf geen kindje dragen omdat ik bijna 13 jaar geleden na het verlies van mijn dochtertje na 8maand zwangerschap mijn baarmoeder ben verloren nu zoeken we natuurlijk een draagmoeder om ons te helpen onze kinderwens waar te maken.
Wij zijn al een tijdje op zoek en hopen we dat we via deze weg iemand vinden we wonen in belgie hopelijk ben jij de persoon die onze kinderwens in vervulling kan doen gaan je kan altijd contact opnemen
Op e-mail anouschka.lombaert2@hotmail.com

Nouch
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 oktober 2018, 13:48

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Nouch » 3 oktober 2018, 14:19

Hallo iedereen,

Even voorstellen ik anouschka en mijn man rob zijn momenteel op zoek naar een draagmoeder,ik Kan namelijk zelf geen kindje dragen omdat ik bijna 13 jaar geleden na het verlies van mijn dochtertje na 8maand zwangerschap mijn baarmoeder ben verloren nu zoeken we natuurlijk een draagmoeder om ons te helpen onze kinderwens waar te maken.
Wij zijn al een tijdje op zoek en hopen we dat we via deze weg iemand vinden we wonen in belgie hopelijk ben jij de persoon die onze kinderwens in vervulling kan doen gaan je kan altijd contact opnemen vriendelijke groeten

Mariska034
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018, 17:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Mariska034 » 30 oktober 2018, 15:37

Hallo,
ik ben geen draagmoeder, ik heb wel een sterke kinderwens.
Ik wil graag mijn kinderwens vervullen onder co-ouderschap met een homokoppel.
Ik zoek een koppel die een diploma heeft behaald, bachelor of master, en waarmee het ook klikt om de maximaal te kunnen inzetten.
Je mag me mailen mariskadebaere@hotmail.com

Mariska034
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018, 17:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Mariska034 » 30 oktober 2018, 15:38

Hallo,
ik ben geen draagmoeder, ik heb wel een sterke kinderwens.
Ik wil graag mijn kinderwens vervullen onder co-ouderschap met een homokoppel.
Ik zoek een koppel die een diploma heeft behaald, bachelor of master, en waarmee het ook klikt om de maximaal te kunnen inzetten.
Je mag me mailen mariskadebaere@hotmail.com

Mariska034
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018, 17:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Mariska034 » 30 oktober 2018, 15:40

Hallo,
ik ben geen draagmoeder, ik heb wel een sterke kinderwens.
Ik wil graag mijn kinderwens vervullen onder co-ouderschap met een homokoppel.
Ik zoek een koppel die een diploma heeft behaald, bachelor of master, en waarmee het ook klikt om de maximaal te kunnen inzetten.
Je mag me mailen mariskadebaere@hotmail.com

ManonManon
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 december 2018, 23:16

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door ManonManon » 20 december 2018, 23:19

Onbekend schreef:
1 januari 1970, 1:00
Beste mensen.
Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar getrouwd en Zijn 4 jaar samen. Wij proberen al heel lang een baby te krijgen. Vele miskramen en curretage gehad. Artsen hebben ons onderzocht en alles bleek goed. Ze konden geen oorzaak vinden en omdat ik al vaker zanger ben geweest was er geen reden om ons te helpen. Terwijl het allemaal uitliep op een miskraam. Wij zijn op zoek naar een 'leen' moeder. Dat houd in dat mijn eitjes en het zaad van mijn man worden gebruikt. Net even anders als een draagmoeder die haar eigen *gebruikt*. Heel raar zeggen allemaal op zo een manier maar weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Wij hopen dat er een dame is die dat voor ons wil doen. Er zijn helaas genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen. En mensen zoals ons die niet geholpen kunnen worden omdat het in de ogen van de arts het 'Wel lukt.
Mochten er geïnteresseerden zijn dan horen wij dat graag. We zitten nabij zwolle.
Groeten
Onbekend


Zijn jullie nog op zoek? Ik woon ook nabij Zwolle en zou jullie graag willen helpen

steffer
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 januari 2019, 19:12

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door steffer » 4 januari 2019, 19:18

Hey Allemaal,

Mijn naam is Stef, samen met mijn vriend John met wie ik intussen bal enkele jaren samen woon, leef en werk zijn wij onlangs beginnen dromen van een gezin.

Jammer genoeg is het voor holebi koppels een lange en zware weg om af te leggen.

Wij zouden graag een kindje krijgen van ons eigen sprema gecombineerd met een eicel vanbeen van onze zussen. (Juist gecombineerd natuurlijk)

Helaas is hun donatie niet voldoende, we zijn nog op zoek naar een lieve zorgzame draagmoeder.

Dit isbeen van de moeilijkste dingen om te zoeken in een leven maar we hebben goede hoop.

Groetjes Stef

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door fritsbroer » 27 februari 2019, 11:58

Wij zijn Joey en Frits en hebben net als vele andere de wens ooit ook papa te worden.
Bij het uit de kast komen jaren geleden is deze wens een beetje verstopt geraakt omdat je dan toch bedenkt onbewust dat dit helemaal niet zou kunnen. Nu jaren laten en inmiddels super gelukkig samenwonend in Nieuwegein hebben we ondekt dat die wens eigenlijk nooit weg is geweest en willen wij heel graag samen toch een manier zoeken ooit ook papa te worden. Afgelopen maanden/jaren hebben we alle opties overwogen van adoptie tot co-ouderschap en pleegzorg maar we willen stiekem gewoon iets van ons zelf. En dan ook elke dag. Dus een draagmoeder vinden is de enige manier voor ons om ooit onze droom uit te laten komen. We hebben helaas geen familie die dit kan, een vriendin heeft het geprobeerd maar dit is niet gelukt. Wij hopen dus niet te wanhopig over te komen, maar hopen wel oprecht een lieve dame te vinden die ons wil helpen met dit spannende avontuur. Als iemand goede ideetjes heeft zijn we bereikbaar op de mail info@ookpapa.com Tevens hebben we een blog met wat meer info over ons zelf. www.ookpapa.com

Marliesvd
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 maart 2019, 18:57

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Marliesvd » 15 maart 2019, 20:20

steffer schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hey Allemaal,

Mijn naam is Stef, samen met mijn vriend John met wie ik intussen bal enkele jaren samen woon, leef en werk zijn wij onlangs beginnen dromen van een gezin.

Jammer genoeg is het voor holebi koppels een lange en zware weg om af te leggen.

Wij zouden graag een kindje krijgen van ons eigen sprema gecombineerd met een eicel vanbeen van onze zussen. (Juist gecombineerd natuurlijk)

Helaas is hun donatie niet voldoende, we zijn nog op zoek naar een lieve zorgzame draagmoeder.

Dit isbeen van de moeilijkste dingen om te zoeken in een leven maar we hebben goede hoop.

Groetjes Stef

Beste,
Van waar zijn jullie ergens?
Groetjes,
Marlies

Marliesvd
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 maart 2019, 18:57

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Marliesvd » 15 maart 2019, 20:21

steffer schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hey Allemaal,

Mijn naam is Stef, samen met mijn vriend John met wie ik intussen bal enkele jaren samen woon, leef en werk zijn wij onlangs beginnen dromen van een gezin.

Jammer genoeg is het voor holebi koppels een lange en zware weg om af te leggen.

Wij zouden graag een kindje krijgen van ons eigen sprema gecombineerd met een eicel vanbeen van onze zussen. (Juist gecombineerd natuurlijk)

Helaas is hun donatie niet voldoende, we zijn nog op zoek naar een lieve zorgzame draagmoeder.

Dit isbeen van de moeilijkste dingen om te zoeken in een leven maar we hebben goede hoop.

Groetjes Stef

Beste,
Van waar zijn jullie ergens?
Groetjes,
Marlies

Joycevanessa
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 april 2019, 17:28

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Joycevanessa » 13 mei 2019, 14:01

Hallo, ik en mijn vriend zouden graag een kindje willen maar omdat ik mijn baarmoeder kwijt ben is dit niet meer mogelijk. Graag zouden we zwanger worden via een draagmoeder. Ik heb zelf wel nog mijn eicellen . Wie wil ons helpen onze wens waar te maken mvg
Je kan ons altijd contacteren via mail Vanessadm31@hotmail.com of gsm 0498706486

Sarahjonas
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 juni 2019, 15:22

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sarahjonas » 6 juni 2019, 15:55

Beste,
Van waar zijn jullie ergens?
Groetjes,
Marlies
[/quote]
Dag Marlies
Wij zijn op zoek naar iemand die eicelletjes wil doneren we kunnen niet zwanger geraken doordat ik het syndroom van turner heb.
Zou je het zien zitten om te helpen ?
Dank u

Sarahjonas
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 juni 2019, 15:22

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Sarahjonas » 6 juni 2019, 15:58

ManonManon schreef:
20 december 2018, 23:19
Onbekend schreef:
22 juni 2017, 15:51
Beste mensen.
Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar getrouwd en Zijn 4 jaar samen. Wij proberen al heel lang een baby te krijgen. Vele miskramen en curretage gehad. Artsen hebben ons onderzocht en alles bleek goed. Ze konden geen oorzaak vinden en omdat ik al vaker zanger ben geweest was er geen reden om ons te helpen. Terwijl het allemaal uitliep op een miskraam. Wij zijn op zoek naar een 'leen' moeder. Dat houd in dat mijn eitjes en het zaad van mijn man worden gebruikt. Net even anders als een draagmoeder die haar eigen *gebruikt*. Heel raar zeggen allemaal op zo een manier maar weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Wij hopen dat er een dame is die dat voor ons wil doen. Er zijn helaas genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen. En mensen zoals ons die niet geholpen kunnen worden omdat het in de ogen van de arts het 'Wel lukt.
Mochten er geïnteresseerden zijn dan horen wij dat graag. We zitten nabij zwolle.
Groeten
Onbekend


Zijn jullie nog op zoek? Ik woon ook nabij Zwolle en zou jullie graag willen helpen
Beste
Wij zijn in behandeling bij Edegem.
We kunnen niet zwanger geraken doordat ik het syndroom van turner heb. Ik heb dus iemand nodig die eicelletjes zou willen doneren.
Als jij het ziet zitten mag je altijd sturen
Sarahgloris123@hotmail.com
Met vriendelijke groeten sarah

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten