Dag Nadia,
Ben je nu pril zwanger dan aangezien de tp toch een 4tal weken geleden gebeurd is? Ik hoop van wel
Het gaat redelijk goed, het begint wel zwaarder te worden, ze wegen beiden ong 1,5 kg, dus samen 3 kg dit is zoals op het einde bij een gewone zwangerschap. Maar de twins zitten volledig op schema dus da's goed.
Bekkenpijn is ook weg, wel bandenpijn van lies tot lies, maar ja, het moet allemaal zo hard rekken dat dit logisch is.
Ik had sinds 2 weken redelijk veel last van harde buiken, maar deze week met gyn overlegt en ik neem nu terug Utro, dit kalmeert de baarmoeder en de harde buiken zijn zo goed als verdwenen, met 1/dag en ik mag nog verhogen tot 3 indien nodig. Het lijkt echt een wondermiddeltje
Ik heb enkel een week na tp een dag of 3 wat roze en bruinverlies gehad en 1 dag een beetje bloed, maar verder niets, was dus een innestelingsbloeding.
Bij ECD heb je meer kans op bloedingen, maar er worden vaak spuitjes voorgeschreven om het bloed te verdunnen (bv Clexane) en dan is de kans nog groter dat je last hebt van bloedingen.
Ik neem Asaflow 80mg, vanaf tp tot normaal gezien 36w, maar het kan zijn dat ik vroeger moet stoppen omdat ik vroeger ga bevallen.
Volgende controle is op 33,5w en dan kijken we weer verder.
Dr DB is inderdaad wel een lieve man. Ik had hem gemaild met een update over de zwangerschap en kreeg een leuke mail terug en hij wenste me veel succes met de bevalling.