IUI-clubje

IUI Forum
LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 16 april 2019, 20:52

JustmeKathy schreef:
14 april 2019, 18:45
LiNN89 schreef:
14 april 2019, 15:31
Hmm.. teleurgesteld, boos en veel traantjes.. onze wens is zo enorm groot! Zoals iedereen hier wellicht is wanneer het negatief is. Gewoon zo zwaar allemaal.. mijn geloof in iui is wel echt helemaal weg nu, we doen wel een 3e poging hoor maar voor ons zal er meer nodig zijn denk ik.
En met jou? Ergens last van buiten die vreselijke wachtweken dan? 😁
Ja, de teleurstelling is toch telkens groot hè. Hoe je ook tegen jezelf zegt dat je er niet teveel op moet nadenken, en niet te fel hopen. Je doet dat uiteindelijk toch hè!
Nope, nergens last van... Ik probeer zoveel mogelijk mijn gedachten uit te zetten. Maar dat blijft moeilijk :p
Er staat een drukke werkweek op het programma, dat zal me hopelijk wel afleiden!

Ja idd! Ik denk dan, ik geloof er niet meer in en dan denk ik tegelijk als ik er deze ronde niet in geloof en dus minder aan denk lukt het mss wel 🙈 Jonges die molen blijft maar draaien! Ik ben sinds een paar dagen begonnen met yoga, gewoon via een app en daar staan filmpjes op om te stimuleren ook. Dat maakt me wel even wat rustiger heb ik de indruk. Morgen ook eerste keer acupunctuur proberen, daar las ik ook wel eens positieve verhalen over dusja.. eens testen he.
Ik hoop het voor jou dat je afleiding kan vinden! Ik tel mee met je af hoor!

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 16 april 2019, 21:15

LiNN89 schreef:
16 april 2019, 20:52
Ja idd! Ik denk dan, ik geloof er niet meer in en dan denk ik tegelijk als ik er deze ronde niet in geloof en dus minder aan denk lukt het mss wel 🙈 Jonges die molen blijft maar draaien! Ik ben sinds een paar dagen begonnen met yoga, gewoon via een app en daar staan filmpjes op om te stimuleren ook. Dat maakt me wel even wat rustiger heb ik de indruk. Morgen ook eerste keer acupunctuur proberen, daar las ik ook wel eens positieve verhalen over dusja.. eens testen he.
Ik hoop het voor jou dat je afleiding kan vinden! Ik tel mee met je af hoor!
Ha! Dat klinkt me bekent van die molen. :)
Ja ik hàd afleiding met wat te gaan joggen. Maar dat durf ik nu niet meer omdat veel fysieke inspanning niet goed zou zijn voor je follikel... :?
Nu maar gaan wandelen dan hè!
Acupunctuur wilde ik ook gaan proberen als deze ronde niet lukt.

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 17 april 2019, 12:43

Dank u voor jullie steun. Tis tot nu toe echt al de lastigste maand. Mss omdat al mijn hoop lag op iets nieuws nl. inseminatie... Het is zo frustrerend dat er niets mis is en toch lukt het niet. Wat gaat er dan mis in het proces denk je dan? Ik heb er deze keer geen goed gevoel bij. Ik had in juni echt zeer veel last aan mijn borsten dat opvallend was. Ga vrijdag testen en dan kan ik mss weer wat ademhalen.
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 17 april 2019, 18:20

GDN schreef:
17 april 2019, 12:43
Dank u voor jullie steun. Tis tot nu toe echt al de lastigste maand. Mss omdat al mijn hoop lag op iets nieuws nl. inseminatie... Het is zo frustrerend dat er niets mis is en toch lukt het niet. Wat gaat er dan mis in het proces denk je dan? Ik heb er deze keer geen goed gevoel bij. Ik had in juni echt zeer veel last aan mijn borsten dat opvallend was. Ga vrijdag testen en dan kan ik mss weer wat ademhalen.
Dat begrijp ik, geeft zo'n machteloos gevoel hè!
Focus je niet teveel op die signalen, symptomen... dat verloopt bij elke vrouw toch altijd anders. xx
Ik heb me voorgenomen dat ik dit keer net niet ga testen op voorhand... Vorige keer had ik een vals positief omdat ik te vroeg getest had denk ik (pregnyl). Dan is de teleurstelling nog erger.
Ik duim alleszins voor jou! :!:

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 17 april 2019, 18:29

Ja die pregnyl is ook zoiets. Ik test tot 12 dagen positief na de pregnyl. Heb ook vaak valse streepjes gehad. Nu gebruik ik utrogestan maar daarvoor krijg ik een tweede spuit pregnyl week na de eisprong en had ik op NOD eens een vals
positieve test. HCG was toen 5 dus restje pregnyl. Ik focus me altijd op die symptomen omdat ik denk dat ik me volledig zelfde ga voelen als bij mijn miskraam. Op 9dpo voelde ik het al. Nu denk ik dat op 9dpo juist hetzelfde zal zijn. Kan het niet uit mijn hoofd zetten.
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Anoniem26
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 februari 2019, 15:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Anoniem26 » 20 april 2019, 9:53

Na een langere cyclus den normaal van 18 spuiten menopur
Had ik bij de 2e inseminatie weinig goede moed. Ik dacht dat het wel weer zou mislukken. Enorm geschrokken kreeg in gisteren dan toch goed nieuws.. Zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven. Al zit de angst er toch wel goed in. Op het werk zijn de gene die er van weten vrij negatief.. alsof ik niet blij mag zijn, alsof het precies al op voorhand gaat mislukken. Ik had mij dit gevoel altijd anders voorgesteld. Ik dacht dat ik het van de daken ging roepen hoe blij ik was dat dit gelukt was. Echter kan ik nu precies alleen maar denken aan het geen fout kan lopen en zit ik al gespannen te wachten naar de 2e bloedprik woensdag. Hopende dat het HCG van 377 op dit moment zal stijgen..
22/02/2019 : 1e IUI —> neg
05/04/2019 : 2e IUI —> Zwanger

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 20 april 2019, 9:59

Anoniem26 schreef:
20 april 2019, 9:53
Na een langere cyclus den normaal van 18 spuiten menopur
Had ik bij de 2e inseminatie weinig goede moed. Ik dacht dat het wel weer zou mislukken. Enorm geschrokken kreeg in gisteren dan toch goed nieuws.. Zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven. Al zit de angst er toch wel goed in. Op het werk zijn de gene die er van weten vrij negatief.. alsof ik niet blij mag zijn, alsof het precies al op voorhand gaat mislukken. Ik had mij dit gevoel altijd anders voorgesteld. Ik dacht dat ik het van de daken ging roepen hoe blij ik was dat dit gelukt was. Echter kan ik nu precies alleen maar denken aan het geen fout kan lopen en zit ik al gespannen te wachten naar de 2e bloedprik woensdag. Hopende dat het HCG van 377 op dit moment zal stijgen..
Super proficiat! Hcg waarden zijn goed toch?
Is normaal dat je onzeker bent nu. Ik hoop dat je toch snel wat kan genieten van je zwangerschap.

Hier helaas negatief getest maar had wel al een voorgevoel dat het niets was. Ik schuif door naar IUI 4 maar vraag me af of het nog veel zin heeft voor mij om IUI te doen. Ze zeiden 6x IUI.
Ik zit nu al 7 ovulatie inducties en 3 IUI’s...
met 1 miskraam er tussen. In hun boekje staat er dat de kansen zelf afnemen na de 3de IUI...
Iemand met een succesverhaal na IUI3?
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Anoniem26
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 februari 2019, 15:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Anoniem26 » 20 april 2019, 12:08

GDN schreef:
20 april 2019, 9:59
Anoniem26 schreef:
20 april 2019, 9:53
Na een langere cyclus den normaal van 18 spuiten menopur
Had ik bij de 2e inseminatie weinig goede moed. Ik dacht dat het wel weer zou mislukken. Enorm geschrokken kreeg in gisteren dan toch goed nieuws.. Zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven. Al zit de angst er toch wel goed in. Op het werk zijn de gene die er van weten vrij negatief.. alsof ik niet blij mag zijn, alsof het precies al op voorhand gaat mislukken. Ik had mij dit gevoel altijd anders voorgesteld. Ik dacht dat ik het van de daken ging roepen hoe blij ik was dat dit gelukt was. Echter kan ik nu precies alleen maar denken aan het geen fout kan lopen en zit ik al gespannen te wachten naar de 2e bloedprik woensdag. Hopende dat het HCG van 377 op dit moment zal stijgen..
Super proficiat! Hcg waarden zijn goed toch?
Is normaal dat je onzeker bent nu. Ik hoop dat je toch snel wat kan genieten van je zwangerschap.

Hier helaas negatief getest maar had wel al een voorgevoel dat het niets was. Ik schuif door naar IUI 4 maar vraag me af of het nog veel zin heeft voor mij om IUI te doen. Ze zeiden 6x IUI.
Ik zit nu al 7 ovulatie inducties en 3 IUI’s...
met 1 miskraam er tussen. In hun boekje staat er dat de kansen zelf afnemen na de 3de IUI...
Iemand met een succesverhaal na IUI3?
Ik zou er zeker en vast nog in geloven !! Normaal zeggen ze 6 pogingen en daarna eventueel overschakelen naar iets anders. Elke poging is anders ! Ik heb ook eerst 3 pogingen met clomid gehad gewoon bij de gynaecoloog die mislukt zijn. Daarna 2 met menopur via uz Jette. Dus dit is dan eigenlijk als je het bekijkt ook onze 5e poging.

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 20 april 2019, 12:18

Bij mij de 8ste mislukte poging na mijn miskraam...5 zonder iui en 3 met...
Vandaar dat ik me afvraag of ik niet beter
vraag voor IVF maar denk dat ze met alles gaan
laten uitdoen... :(
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Anoniem26
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 februari 2019, 15:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Anoniem26 » 20 april 2019, 13:02

GDN schreef:
20 april 2019, 12:18
Bij mij de 8ste mislukte poging na mijn miskraam...5 zonder iui en 3 met...
Vandaar dat ik me afvraag of ik niet beter
vraag voor IVF maar denk dat ze met alles gaan
laten uitdoen... :(
Ik denk dat ze je zoveel mogelijk kansen willen geven. Bij IUI hebben ze mij wijsgemaakt dat je minder kans hebt op een miskraam dan met IVF. Ik weet niet of dit waar is ofniet maar ben er wel zeker van dat IVF nog zwaarder is qua hormonen enzo dan IUI, laat ons hopen dat deze nieuwe poging voor jou toch zeker mag lukken !!
22/02/2019 : 1e IUI —> neg
05/04/2019 : 2e IUI —> Zwanger

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Eekhoorntje3 » 20 april 2019, 17:23

Heyla,

Ik begon de hoop ook al op te geven na poging 3... maar bij ons poging 4 succesvol! Dus het kan zeker nog!
Ik duim mee voor jullie!!
x

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 20 april 2019, 20:24

Anoniem26 schreef:
20 april 2019, 9:53
Na een langere cyclus den normaal van 18 spuiten menopur
Had ik bij de 2e inseminatie weinig goede moed. Ik dacht dat het wel weer zou mislukken. Enorm geschrokken kreeg in gisteren dan toch goed nieuws.. Zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven. Al zit de angst er toch wel goed in. Op het werk zijn de gene die er van weten vrij negatief.. alsof ik niet blij mag zijn, alsof het precies al op voorhand gaat mislukken. Ik had mij dit gevoel altijd anders voorgesteld. Ik dacht dat ik het van de daken ging roepen hoe blij ik was dat dit gelukt was. Echter kan ik nu precies alleen maar denken aan het geen fout kan lopen en zit ik al gespannen te wachten naar de 2e bloedprik woensdag. Hopende dat het HCG van 377 op dit moment zal stijgen..
Proficiat!
Waarom zo'n negatieve reacties?
HCG zit alvast goed. *duim*

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 20 april 2019, 22:22

JustmeKathy schreef:
16 april 2019, 21:15
LiNN89 schreef:
16 april 2019, 20:52
Ja idd! Ik denk dan, ik geloof er niet meer in en dan denk ik tegelijk als ik er deze ronde niet in geloof en dus minder aan denk lukt het mss wel 🙈 Jonges die molen blijft maar draaien! Ik ben sinds een paar dagen begonnen met yoga, gewoon via een app en daar staan filmpjes op om te stimuleren ook. Dat maakt me wel even wat rustiger heb ik de indruk. Morgen ook eerste keer acupunctuur proberen, daar las ik ook wel eens positieve verhalen over dusja.. eens testen he.
Ik hoop het voor jou dat je afleiding kan vinden! Ik tel mee met je af hoor!
Ha! Dat klinkt me bekent van die molen. :)
Ja ik hàd afleiding met wat te gaan joggen. Maar dat durf ik nu niet meer omdat veel fysieke inspanning niet goed zou zijn voor je follikel... :?
Nu maar gaan wandelen dan hè!
Acupunctuur wilde ik ook gaan proberen als deze ronde niet lukt.
Lastig he.. wandelen doe ik ook nu ipv joggen :)
Ik ben dus vorige woensdag naar de acupunctuur geweest, viel goed mee! Ze stak er ook voor m’n mindset en dat voel ik toch dat het beter is, ik kan nu sneller wanneer ik negatief nadenk mezelf weer positief laten denken als ik het wat goed uitleg? 😂
Vandaag ook eerste fm gehad, eitje was al 15.8! Wat voor mij echt al mooi is aangezien het hiervoor echt altijd (ik ben voor de behandelingen in jette ook naar de gyn geweest voor metingen als ik een eisprong kreeg tenminste) op dag 11 maar 11mm en een keer 12mm was..nu is het zelfs nog maar dag 9 van m’n cyclus dus ik heb wel het vermoeden dat die yoga en acu iets moet doen he.. maandag terug bloedprik en nieuwe fm..
hoe gaat het met jou?

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 21 april 2019, 9:56

LiNN89 schreef:
20 april 2019, 22:22
Lastig he.. wandelen doe ik ook nu ipv joggen :)
Ik ben dus vorige woensdag naar de acupunctuur geweest, viel goed mee! Ze stak er ook voor m’n mindset en dat voel ik toch dat het beter is, ik kan nu sneller wanneer ik negatief nadenk mezelf weer positief laten denken als ik het wat goed uitleg? 😂
Vandaag ook eerste fm gehad, eitje was al 15.8! Wat voor mij echt al mooi is aangezien het hiervoor echt altijd (ik ben voor de behandelingen in jette ook naar de gyn geweest voor metingen als ik een eisprong kreeg tenminste) op dag 11 maar 11mm en een keer 12mm was..nu is het zelfs nog maar dag 9 van m’n cyclus dus ik heb wel het vermoeden dat die yoga en acu iets moet doen he.. maandag terug bloedprik en nieuwe fm..
hoe gaat het met jou?
Hoi,
Waaauw! Dan moet inderdaad die Yoga en acupuntuur wel iets helpen hè!
Ik heb de hele 2 weken granaatappelsap geslurpt. Iemand die al een heel traject gedaan had vertelde me dat dat goed is voor de innesteling. Mja, ik weet niet of het helpt maar baat het niet dan schaad het niet zeker?
Veel te veel piekeren... Ik maak mezelf wijs dat het niet gelukt is. Voor de teleurstelling te beperken. Maar dromen tja... Ik merk nu van mezelf dat ik stilletjes de andere kant uitkijk als ik één van mijn vriendinnen ontmoet die zwanger zijn. Gewoon niet op die buik focussen. :oops: Erg hè!
Pfff... Dat het maar rap woensdag is, dan komen mijn regels door waarschijnlijk. Donderdag terug naar de dr.
Als deze poging niet lukt hebben ze al gezegd dat ze andere medicatie gaan proberen.

Cdj
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 maart 2019, 6:34

Re: IUI-clubje

Bericht door Cdj » 22 april 2019, 15:47

Vandaag een voorzichtige streep op de test. 2 dagen vroeger dan voorzien getest, omdat ik met een vreselijke verkoudheid zit en niet voorzichtig wou zijn met medicatie als dat niet nodig was ... het worden dan toch maar theetjes :)

Wel nog even voetjes op de grond en over dag of 2-3 nog eens voor de zekerheid opnieuw testen.
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = 💙
2018-2019: 3x IUI = ❤️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten