Vandaag gestart met icsi

ICSI Forum
Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Imera » 23 januari 2019, 23:15

Christiandeman schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ik heb gebeld naar de monitoring en die zeiden dat ik zelf eens naar het labo mocht bellen. Daar nam niemand op tot er uiteindelijk wel iemand opnam. een heel vreindelijke dame zei dat ze nog gingen terugbellen tot 20u00 en indien ze niet hebben teruggebeld tegen 19u30 dan mag ik eens terugbellen.
Dus misschien weet ik op mijn verjaardag het nieuws, al dan niet goed.
Hopelijk heb je nog kunnen genieten van uw verjaardag. Voor mij zijn zulke dagen nog het lastigste.

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 24 januari 2019, 12:13

Niet zwanger.
Wat een nachtmerrie.
Alles was perfect. Dus de kans dat alles nog eens perfect verloopt en ze dan wel zwanger raakt lijkt me onbestaande.
Wat een rotzooi
Heel mijn leven wou ik veel kinderen en heb er maar 1. Wat een waste of life.

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Imera » 24 januari 2019, 13:44

Christiandeman schreef:
1 januari 1970, 1:00
Niet zwanger.
Wat een nachtmerrie.
Alles was perfect. Dus de kans dat alles nog eens perfect verloopt en ze dan wel zwanger raakt lijkt me onbestaande.
Wat een rotzooi
Heel mijn leven wou ik veel kinderen en heb er maar 1. Wat een waste of life.
Wie ben ik om te zeggen dat je zo niet mag denken. Maar snap je frustratie. Geef de moed niet op, wie weet lukt poging 2! Ik ga al jaren naar Jette en keer op keer zie ik blije gezichten. Dus het kan wel, bij de ene duurt het gewoon wat langer dan de andere...

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 24 januari 2019, 14:03

Bedankt. We komen er wel weer bovenop....maar ik ben de tegenslagen in mijn leven zo zat... Het mag wel een keer meezitten ook hoor.
Op naar poging 2
Hier bij de eerste poging had mijn vrouw maar twee dagen hormonen genomen en 1 dag foliumzuur dus misschien de volgende keer meer succes als ze al meer hormonen binnen heeft
Ze zeiden dat ze terug kan starten door een bloeddafne bij dag drie van de regels. Is dat dus morgen of overmorgen of bedoelen ze de volgende maand?

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Imera » 25 januari 2019, 23:08

Christiandeman schreef:
1 januari 1970, 1:00
Bedankt. We komen er wel weer bovenop....maar ik ben de tegenslagen in mijn leven zo zat... Het mag wel een keer meezitten ook hoor.
Op naar poging 2
Hier bij de eerste poging had mijn vrouw maar twee dagen hormonen genomen en 1 dag foliumzuur dus misschien de volgende keer meer succes als ze al meer hormonen binnen heeft
Ze zeiden dat ze terug kan starten door een bloeddafne bij dag drie van de regels. Is dat dus morgen of overmorgen of bedoelen ze de volgende maand?
In principe mag je direct starten. Wij moesten wel op dag 2 reeds bloedafname doen. Succes!

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 12 april 2019, 16:43

Zonet gebeld door het ziekenhuis.
"Om middernacht 1 injectie Pregnyl en zondag een pick up. Indien het slijmvlies niet goed is, dan invriezen van bevrucht embryo voor een volgende cyclus."
Dus met een beetje geluk terugplaatsing van embryo rond woensdag, donderdag....zwangerschapstest rond 2 mei.
Bevalling eind januari.

Nee, hoor.. ik lach er een beetje mee. Ik ga mijn verwachtingen inperken...in de mate van het mogelijke.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door irisbloem » 12 april 2019, 17:55

Christiandeman schreef:
1 januari 1970, 1:00
Zonet gebeld door het ziekenhuis.
"Om middernacht 1 injectie Pregnyl en zondag een pick up. Indien het slijmvlies niet goed is, dan invriezen van bevrucht embryo voor een volgende cyclus."
Dus met een beetje geluk terugplaatsing van embryo rond woensdag, donderdag....zwangerschapstest rond 2 mei.
Bevalling eind januari.

Nee, hoor.. ik lach er een beetje mee. Ik ga mijn verwachtingen inperken...in de mate van het mogelijke.
Een frisse positieve ingesteldheid :) Heel veel succes!

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 14 april 2019, 8:39

De pick up vandaag leverde geen eicel op.

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 25 april 2019, 8:58

Vraagje. Mijn vrouw wordt binnen 9 maanden 43 jaar. Stopt dan de terugbetaling van de mutualiteit ? We hebben namelijk nog maar 1 volwaardige poging gehad en er blijven dus nog veel over. Maar de tijd dringt dus zullen we de komende 8 maanden maar 3 a 6 pogingen kunnen ondernemen (als de follikels goed zijn en zo); Wat dan met de pogingen die nog overblijven? Die moet je dan volledig zelf betalen? Of geldt "de dag van de 1ste behandeling telt".

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door mich75 » 25 april 2019, 9:55

Er zijn 6 terugbetalingen en die kunnen gebruikt worden tot de dag voor de 43e verjaardag, wat er eerst is telt.

Ik heb ook nog snel snel mijn laatste poging gedaan voor mijn 43e verjaardag.

Als je na de 6 terugbetalingen of 43e verjaardag wil verder doen, is het zelf te betalen.

Misschien kan je eens horen of het toch geen mogelijkheid is om een gewone ICSI te doen, de cryo's die er dan mogelijk zijn kunnen wel tot de 45e verjaardag worden teruggeplaatst.

Als jullie toch moesten beslissen om over te stappen op ECD, en dit gebeurt voor de 43e verjaardag van je vrouw dan worden de labo kosten nog vergoed (1600€), daarna zijn ze ook voor eigen rekening.

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 7 mei 2019, 18:41

Klacht neerleggen? Naar de rechtbank stappen? Ik weet het niet meer. Ik ben razend. Ik sta op het punt een ongeluk te begaan.
Meerdere bloedafnames en echo's.... zondag.... : deze namiddag bellen we u met het resultaat en of u moet starten met de injecties en vaginale dragees of u terug moet komen voor de een bloedafname en echo".

In de namiddag belt men ons: " nog niet starten met de injecties en de dragees, maar dinsdag terukomen voor een nieuwe bloedafname en echo.

Vandaag: "u moet STOPPEN met de injecties en de dragees".
Mijn vrouw: "hoezo stoppen? Ik ben nog niet begonnen".
De dame van het ziekenhuis:"" hmm dat is vreemd, heeft men u zondag niet gebeld. Ja, maar ze hebben gezegd dat ik nog niet moest starten met de medicatie".
de vrouw:" ah, er zal een misverstandje geweest zijn. Dat wil zeggen dat er reeds een spontane ovulatie zal geweest zijn en we dus te laat zijn voor deze cyclus. De pick up voor donderdag heeft us weinig zin."

DIT IS DE TWEEDE KEER, en mss zelf de DERDE keer.

Op 6 maanden tijd, drie zware, dure fouten. Ik word gek. Ik heb al de helft van mijn tuinmeubelen kapotgeslagen.; Ik ben razend en slaag er niet in te kalmeren. Al uren.

Listje
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 augustus 2018, 8:06

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Listje » 8 mei 2019, 6:30

In welke kliniek bent u in behandeling? Wat dit kan idd wel niet...
Diagnose 2016-> vroegtijdige menopauze
- Ivm 09/2018: geen groei follikels -Wachtlijst ecd 14/08 - Eerste tp ecd 24/04: vmk -Tp cryo juni: negatief - 2 blasto uit 11 eicellen
-Ecd herstart nov 19' : 8 eicellen 6 cryo's - Tp 05/12 ❤
Aug 2020 😍

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 8 mei 2019, 8:20

UZ te Jette.

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door mich75 » 8 mei 2019, 8:43

Christian, je verhaal is weer een onduidelijk.

Welke medicatie had je vrouw dan moeten nemen?

Maak een afspraak voor een consultatie bij de dr en vraag uitleg, vraag wat er juist aan de hand is.

Het zou evengoed kunnen dat de hormoonwaardes niet in orde zijn en waardoor de eisprong heel moeilijk te volgen is. Maar dan nog heb je recht op een deftige uitleg.

Christiandeman
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 november 2018, 12:54

Re: Vandaag gestart met icsi

Bericht door Christiandeman » 8 mei 2019, 9:18

Dit is toch niet onduidelijk. Men had mijn vrouw zondag moeten bellen en haar moeten zeggen dat ze met de injecties moest starten en dat heeft men niet gedaan. En dat ze ulgastron moest inbrengen.
Dat heeft men niet gedaan waardoor er een spontane ovulatie is geweest. Hierdoor zal de pick-up geen succes zijn. En dat zou wel eens de derde keer kunnen zijn

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten