Uitgerekend juli/augustus 2019

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door liesanne » 8 juli 2019, 19:18

LB48 schreef:
6 juli 2019, 22:22
Wij zijn op 5 juli de trotse ouders geworden van Victor!
Bij zijn geboorte woog hij 3kg en was 48cm groot. De geplande keizersnede ging heel vlot, het herstel gaat voorlopig ook goed. Wat pijn maar valt allemaal heel goed mee.

Onze jongen doet het goed. Hij ligt nu wel onder de lamp tegen geelzucht. Gelukkig kan dat gewoon op onze kamer. Kinderarts wil maandag al echo laten doen van zijn linkerheup, ze denken dat door de stuitligging hij daar heupdysplasie heeft. Ik hoop het niet, maar ik vrees ervoor, hij ligt erg hard in kikker houding..
Ondertussen genieten we met volle teugen van ons gezinnetje met 3, slaap tekort nemen we er graag bij :lol:
PROFICIAT!!
Victor, mooie naam 😊 veel mensen vragen aan ons ‘en, is het Vic of Victor?’ :lol: :mrgreen:

Hoe is het intussen met de pijn? Is het beter met de geelzucht?

@mich
Hoe was de echo?
Wij moeten binnenkort ook een echo van z’n heupjes laten maken vanwege geboortegewicht boven de 4 kilo.

Ik begin nu - een week na de bevalling - overal pijntjes te krijgen. Rugpijn, bilpijn (blijkt tendinitis te zijn), kloofjes van het voeden die intussen ook ontstoken zijn :(

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door mich75 » 8 juli 2019, 20:32

Het was een norse man die de echo's moest doen. Bij C heb ik gevraagd of het in orde was dat was zo, bij E ben ik het vergeten te vragen, maar ik veronderstel dat het in orde was, anders zou hij het wel gezegd hebben denk ik.

Ook nog even langs materniteit geweest en met open armen ontvangen. Dat is dan ook het enige voordeel van daar zo lang te moeten blijven. Ik heb gevraagd of die ambetante pediater niet aanwezig was om te laten zien hoe goed ze het doen, maar ze was er niet.

Bilpijn heb ik ook wel gehad, was begonnen 2 weken voor de bevalling en nadien weg maar na een dag of 3-4 teruggekomen en ik kon bijna niet gaan.
Ik was 2 dagen voor de bevalling nog langs de kiné geweest omdat ik niet meer kon, maar hij kon niets doen.
Mijn vroedvrouw had aangeraden om mijn bilspieren geregeld op te spannen en zeker als ik de pijn voelde en na enkele dagen was het al stukken beter.

Dag 2 of 3 ben ik ook kloofjes beginnen krijgen, maar dit was mijn eigen schuld denk ik. Na elke voeding moet je een beetje melk over je tepels smeren en dat werkt heel helend. Maar ik had dit in het begin niet gedaan, maar sindsdien doe ik het meestal wel en geen last meer.

C heeft vandaag de grens van 3kg overschreden, echt niet normaal hoe die bijkomt.

Hier toch ook slaaptekort, maar vooral omdat ik er 's morgens uit moet voor de dochter. En 's avonds wat vroeger gaan slapen doe ik niet. Ik ben blij dat dochterlief dan in haar bed ligt en dat ik even me-time heb.

Het voordeel van wat later te gaan slapen is dat ik maar 2x wakker wordt om te voeden.
Laatst gewijzigd door mich75 op 1 augustus 2020, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Eve1987 » 10 juli 2019, 12:58

Wat fijn te lezen dat het goed gaat met alle kindjes/mama's/gezinnetjes!

Afgelopen maandag, 2 weken na de geboorte van Lou, zijn wij van onze roze wolk gedonderd! Zondag had ik reeds enkele rode vlekjes opgemerkt onder zijn oogjes, aan beide zeiden 2! Had dit gezegd tegen mijn man, maar verder geen aandacht aan besteed! Toen ik Lou maandagvoormiddag aan het wassen was, zag ik diezelfde rode puntjes ook op zijn beentjes, voeten, voetzooltjes, rompje, … eigenlijk over heel zijn lichaampje! Het waren geen beten of zo, ook geen acné, zat geen puntje of bobbeltje op en vooral … waren niet-wegdrukbare rode puntjes! Vanuit mijn opleiding (ben verpleegkundige) had ik altijd onthouden: niet-wegdrukbare rode puntjes is onmiddellijk arts raadplegen!

Om 14u15 mocht ik bij huisarts zijn en dan is alles snel gegaan! Tegen 18u lag Lou in de couveuse op neonatologie! De rode puntjes waren petechiën, onderhuidse bloedingen! Ik zag alle doemscenarios passeren, leukemie, meningitis, stollingsziekten, … Er werd een bloedafname gedaan en zijn bloedplaatjes stonden slechts nog op 3.000 (normaalwaarden zijn tussen de 150.000 en 400.000)! Er was dus groot gevaar voor bloedingen! Vanuit Leuven hebben ze onmiddellijk plaatjes laten overkomen, maar die zouden zeker 2 uur onderweg zijn! Het rare was dat Lou verder geen ziektesymptomen had, geen koorts, dronk goed, geen gekreun, niks abnormaals!

Uiteindelijk blijkt het zo te zijn dat hij zijn bloedplaatjes afbreekt, een reactie op de plaatjes van de papa (baby krijgt blijkbaar altijd de soort plaatjes van de papa mee) en de plaatjes die hij van mij heeft gekregen tijdens zwangerschap/geboorte! Om dat proces te stoppen krijgt hij nu medicatie (immunoglobulines)! Plaatjes waren na de eerste zak gestegen tot 15.000 maar stonden deze ochtend al weer maar 10.000 meer! Nu krijgt hij reeds dosis 2 van immunoglobulines en dan wachten ze af tot morgen! Morgenochtend nieuwe bloedafname en indien plaatjes nog onvoldoende gestegen zijn opnieuw plaatjes!

Gisterenochtend zei de arts en verpleegster dat ik bij mocht zijn dat ik zo alert gereageerd heb want dat als ik pas de volgende ochtend naar de huisarts zou geweest zijn, het een heel ander verhaal zou zijn geweest en helemaal anders kon afgelopen zijn! Dat is toch effe slikken als je dat hoort! Maar ik heb mijn moedergevoel gevolgd en dat zat blijkbaar helemaal juist!

Het komt allemaal wel goed, maar blijven zeker tot na het weekend nog in het ziekenhuis! En de onbezorgde mama die ik was, die is verdwenen! Ik vrees dat ik de komende tijd een overbezorgde mama zal zijn!
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

LB48
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 juli 2018, 16:08

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door LB48 » 10 juli 2019, 13:09

@eve wauw, wat goed dat je zo snel hebt gereageerd! Van die niet wegdrukbare plekjes had ik nog niet gehoord, maar goed dat ik het nu weet.
Ik hoop dat alles snel terug in orde is met Lou, ik snap dat je nu nog extra bezorgd zal zijn! Mag je dan in het ziekenhuis blijven slapen?

@liesanne: Victor heeft 1 dagje onder de lamp moeten liggen, daarna was alles weer ok! De echo van zijn heup viel ook goed mee, er was een lichte afwijking, immatuur heupje. Volgende week afspraak bij de orthopeed, maar de radioloog die de echo had gedaan, wou zelfs pas maar terug Victor zien binnen 3 maanden. De kinderarts wou toch al sneller er eens naar laten kijken, dus doen we dat maar.
Pijn van de keizersnede valt echt goed mee, momenteel vooral last als ik uit bed wil. Mag gewoon niets doen waar ik mijn buikspieren voor moet gebruiken.

@Mich: fijn dat de echo's goed waren!
Wij hebben vannacht onze eerste nacht thuis gehad, het was wat zoeken vannacht en zijn moe; maar dat nemen we er graag bij!
05/07/2019 - ons zoontje is geboren!

Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Eve1987 » 10 juli 2019, 20:48

LB48 schreef:
10 juli 2019, 13:09
@eve wauw, wat goed dat je zo snel hebt gereageerd! Van die niet wegdrukbare plekjes had ik nog niet gehoord, maar goed dat ik het nu weet.
Ik hoop dat alles snel terug in orde is met Lou, ik snap dat je nu nog extra bezorgd zal zijn! Mag je dan in het ziekenhuis blijven slapen?

@liesanne: Victor heeft 1 dagje onder de lamp moeten liggen, daarna was alles weer ok! De echo van zijn heup viel ook goed mee, er was een lichte afwijking, immatuur heupje. Volgende week afspraak bij de orthopeed, maar de radioloog die de echo had gedaan, wou zelfs pas maar terug Victor zien binnen 3 maanden. De kinderarts wou toch al sneller er eens naar laten kijken, dus doen we dat maar.
Pijn van de keizersnede valt echt goed mee, momenteel vooral last als ik uit bed wil. Mag gewoon niets doen waar ik mijn buikspieren voor moet gebruiken.

@Mich: fijn dat de echo's goed waren!
Wij hebben vannacht onze eerste nacht thuis gehad, het was wat zoeken vannacht en zijn moe; maar dat nemen we er graag bij!
Ik mag inderdaad in het ziekenhuis slapen! Hier hebben ze op de dienst neonatale 3 kamers voor mama's die borstvoeding geven en dus in het ziekenhuis willen blijven slapen! Normaal zou Lou op de pediatrie moeten liggen (eenmaal ze thuis geweest zijn gaan ze normaal naar pediatrie bij opname) maar owv de ernst van zijn aandoening zitten we op neonatale dus!
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door liesanne » 14 juli 2019, 8:34

Wow Eve!!! Heftig. Hoe is het nu met Lou? Wat goed dat je zo alert was!!

Hoe gaat het met de andere baby’s en mama’s? Zijn er nog mama’s aan het meelezen die nog moeten bevallen :)?

Hier is de bilspierpijn nog niet weg. Ik ga 2x/w naar de kinesist nu en moet oefeningen doen. Mijn linkerbil is volledig overspannen en dat kan nog enkele weken duren. ‘k Vind het echt vervelend, ben daardoor zo immobiel en traag. Ik kon meer met een 9m zwangere buik dan als bevallen vrouw :mrgreen:

Ook de tepels zijn nog niet 100%. Ik maak heel snel kloven en de baby zuigt heel hard. Dus nu kolf ik ook af en toe om de tepels wat rust te gunnen. En dan geven we de afgekolfde melk in een flesje.

Gaan jullie partners binnenkort weer aan het werk? 10 dagen is echt zooo kort :shock:

LB48
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 juli 2018, 16:08

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door LB48 » 14 juli 2019, 15:10

Met ons gaat alles wel goed. Het is nog wel wat zoeken voor het drinken, de ene moment drinkt hij het flesje goed leeg, de andere keer maar net de helft en dan geeft hij ook weer over. We proberen nu eens met een speentje waar het wat sneller gaat, want hij valt altijd in slaap tijdens het voeden.

Morgen hebben we afspraak bij de kinderarts en dinsdag bij de orthopeed.

Ik hoop dat het snel wat warmer wordt, heb nog enkele schattige pakjes in maat 50 die ik hem nog wil aandoen voor ze te klein zijn :lol:

@liesanne: deze week is mijn man nog thuis, daarna gaat hij terug werken. Ben er wel beetje zenuwachtig voor om het hele dagen alleen te doen, maar het zal wel lukken. Ben nog niet alleen met Victor op stap geweest, maar dan zal het wel moeten. Ik kan alleen nog niet te veel dragen, dus moet wel opletten met wat ik doe.
05/07/2019 - ons zoontje is geboren!

Evelien84
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 december 2018, 13:26

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Evelien84 » 15 juli 2019, 11:05

@liesanne Ja, wij zitten nog te wachten :-) Uitgerekend 8 augustus ... De laatste weken zijn begonnen!
Ik maak me nu wel weer meer zorgen omdat ik de bewegingen nu weer veel minder voel. Dat was tijdens de hele zwangerschap al wel een probleem, paar keer extra monitor/echo gedaan om tegemoet te komen aan de ongerustheid! Nu ze alsmaar minder ruimte krijgt lijkt het me wel logisch dat ze minder (krachtig) beweegt ... Woensdag opnieuw afspraak bij de gynaecoloog ... Kijk er naar uit!

Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Eve1987 » 15 juli 2019, 22:28

liesanne schreef:
14 juli 2019, 8:34
Wow Eve!!! Heftig. Hoe is het nu met Lou? Wat goed dat je zo alert was!!

Hoe gaat het met de andere baby’s en mama’s? Zijn er nog mama’s aan het meelezen die nog moeten bevallen :)?

Hier is de bilspierpijn nog niet weg. Ik ga 2x/w naar de kinesist nu en moet oefeningen doen. Mijn linkerbil is volledig overspannen en dat kan nog enkele weken duren. ‘k Vind het echt vervelend, ben daardoor zo immobiel en traag. Ik kon meer met een 9m zwangere buik dan als bevallen vrouw :mrgreen:

Ook de tepels zijn nog niet 100%. Ik maak heel snel kloven en de baby zuigt heel hard. Dus nu kolf ik ook af en toe om de tepels wat rust te gunnen. En dan geven we de afgekolfde melk in een flesje.

Gaan jullie partners binnenkort weer aan het werk? 10 dagen is echt zooo kort :shock:
Thoh wou dat ik beter nieuws had! Donderdag kreeg Lou voor de 2de keer plaatjes! Hierop reageerde hij vrij weinig, steeg maar tot 19.000 en hadden gehoopt boven de 30.000 te zitten daarmee! Zaterdag daarentegen had hij precies een latere reactie gedaan op die plaatjes, waardoor we toen op 43.000! Schitterend nieuws, maar zondag stonden we al terug met onze beide voeten op de grond, 42.000! En vandaag vielen we in de put want deze ochtend stonden zijn plaatjes nog slechts 24.000!

Afwachten was de boodschap van de kinderarts vandaag! Morgennamiddag krijgen we vanuit Leuven de resultaten van onze bloedonderzoeken (van mezelf, mijn man en Lou) en hopelijk weten we dan een oorzaak van zijn afbraak van de bloedplaatjes! Indien we het niet onder controle krijgen, worden we overgebracht naar kinderhematologie in UZ Gent!

We proberen moed te houden, maar de onzekerheid is moordend! Ons ventje is doodziek, terwijl je er eigenlijk niks aan ziet … maar in zijn lichaampje woedt er een grote oorlog!

Ondertussen doen we ons uiterste best om onze dochter haar leven zo normaal mogelijk te laten verlopen, maar dat is natuurlijk niet evident! Mijn man gaat nu 2 weken zorgverlof nemen!
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door mich75 » 17 juli 2019, 19:23

Eve,

Ik wil je veel sterkte wensen, dit moet echt zwaar zijn en het feit dat je zelf verpleegkundige bent maakt het misschien allemaal nog moeilijker omdat je er meer van kent.

Ik hoop dat ze snel een oorzaak en een oplossing vinden

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door liesanne » 31 juli 2019, 10:49

Hey allemaal,

Hoe gaat het met jullie patatjes?
Hoe stelt Lou het intussen, Eve?

Evelien, nog een paar dagen!! Spannend!!

Ons schatje is nu 4 weken. Het gaat allemaal goed. De borstvoeding had ik zwaar onderschat, moet ik toegeven! Sommige periodes vraagt hij elk uur de borst. Best zwaar dus, zeker als dat in de nacht valt of wanneer je op stap bent. En ik heb ook nog altijd pijn tijdens het voeden. Ben al ten rade gegaan bij een arts-lactatiedeskundige, maar volgens haar hapt de baby goed aan, is er niets mis met zijn tongriempje en lijkt de aanlegtechniek in orde. Doorbijten dan maar...

Op de echo heupjes zijn wel immature heupjes vastgesteld. In september moeten we nog eens een echo laten maken. Hoop dat het vanzelf goed komt!

Benieuwd naar jullie verhalen!
Groetjes
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Eve1987
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 april 2017, 17:15

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Eve1987 » 31 juli 2019, 21:23

liesanne schreef:
31 juli 2019, 10:49
Hey allemaal,

Hoe gaat het met jullie patatjes?
Hoe stelt Lou het intussen, Eve?

Evelien, nog een paar dagen!! Spannend!!

Ons schatje is nu 4 weken. Het gaat allemaal goed. De borstvoeding had ik zwaar onderschat, moet ik toegeven! Sommige periodes vraagt hij elk uur de borst. Best zwaar dus, zeker als dat in de nacht valt of wanneer je op stap bent. En ik heb ook nog altijd pijn tijdens het voeden. Ben al ten rade gegaan bij een arts-lactatiedeskundige, maar volgens haar hapt de baby goed aan, is er niets mis met zijn tongriempje en lijkt de aanlegtechniek in orde. Doorbijten dan maar...

Op de echo heupjes zijn wel immature heupjes vastgesteld. In september moeten we nog eens een echo laten maken. Hoop dat het vanzelf goed komt!

Benieuwd naar jullie verhalen!
Groetjes
Hoihoi,

de tijd gaat ontzettend snel hé! Borstvoeding is idd niet te onderschatten! Vooral de nachten vond ik zeer intensief bij mijn dochter en daarom hebben we tijdens deze zwangerschap beslist om borstvoeding (overdag) te combineren met flesvoeding ('s nachts)!

Lou is ondertussen iets meer dan 5 weken oud, begint dingen te volgen, te lachen, … Na 10 dagen ziekenhuis mochten we 2 weken geleden naar huis met Lou! 60.000 plaatjes op dat moment, nog lang niet de 150.000 die je moet hebben om net binnen de normaalwaarden te vallen, maar wel genoeg om niet meer in de gevarenzone te zitten qua bloedingen en zo. Blij naar huis te mogen, maar wel met een klein hartje naar huis gegaan!

Ondertussen wisten we de dinsdag dat het dus inderdaad FNAIT is! Mijn man heeft op al zijn chromosonen een bepaalde HLA zitten, daartegen heb ik antistoffen aangemaakt! Lou heeft die antistoffen gekregen doorheen de zwangerschap met als gevolg dat die zijn plaatjes afbraken! Gevolg van de antistoffen die ik gemaakt heb, is ook dat als ik ook een transfusie moet krijgen, ik dezelfde reactie kan doen als Lou! Dus iets om aandacht voor te hebben! Het goede nieuws vanuit Leuven/Gent was wel dat 3 weken na geboorte ze normaal een stuk uit zichzelf herstellen! Bij ontslag uit het ziekenhuis was Lou 3 weken en 2 dagen! De woensdag op ontslag, de zaterdag op controle voor bloedname! De woensdag 60.000 plaatjes, de zaterdag helaas nog maar 56.000! Maar de professor kinderhematologie in Gent zei dat we niet moesten paniekeren, dat het een hele tijd ging duren voor we terug binnen de normaalwaarden zouden zitten! Vorige donderdag konden we dan even ademhalen en zaten we op 119.000 plaatjes … oef! 7 augustus nieuwe controle!

Er is ook een staal moedermelk naar Leuven voor onderzoek, om te kijken of de antistoffen niet doorgegeven worden via de moedermelk! Daar hebben we voorlopig geen resultaat van! Voor ons maakt het niet veel meer uit want we zitten nu ook al op de piste van koemelkallergie, en dus krijgt Lou nutramigen (met sterk verknipte koemelkeiwitten) en geef ik geen borstvoeding meer!

Het komt dus allemaal wel goed met Lou! Ik moet nog wat bekomen en ook de dochter heeft een beetje verlatingsangst kregen door het verdwijnen van mama telkens! Stap per stap komen we er wel! We mogen onze beide handjes kussen dat alles goed is afgelopen! Blijkbaar doet 10-15% van de kindjes met deze aandoening reeds een hersenbloeding in de baarmoeder nog voor de geboorte …

Groetjes xx
05/16: stop pil
06/17: ICSI 1 --> neg
08/17: ICSI 1.1 --> tp 01/09 --> positieve test 13/09 --> dochter geboren 12/05/2018
10/18: ICSI 1.2 --> tp 16/10 --> positieve test 22/10 --> zoon geboren 24/06/2019

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door mich75 » 2 augustus 2019, 22:13

Vandaag voor het eerst naar K&G geweest voor de eerste vaccinaties en voor onze dochter was het het laatste bezoekje en zij is goedgekeurd om in september naar school te gaan. Niet dat je toestemming nodig hebt van hen, maar bevestiging is wel fijn.

Vandaag ook mijn vermoeden bevestigd dat C een navelbreukje heeft, maar dit zou uit zichzelf genezen.

Ik vind bv best meevallen, wel enkele weken geleden wat afgezien omdat C spruw had opgelopen en ik het dus ook zitten had.
Mijn man neemt medicatie waardoor hij 's nachts bijna niet wakker te krijgen is, dus ook geen hulp voor flesjes, dan vind ik bv makkelijker.

Bij onze dochter ben ik na 6-7 maanden beginnen combineren om mijn ms op te wekken omdat we voor een brusje wilden gaan. Ik vond het vooral handig vanaf ze zelf haar flesje vasthield. Wat ik lastig vond was dat ik eraan moest denken om altijd flesjes en poeder mee te nemen als we op stap gingen omdat het soms langer duurde dan voorzien. Als je bv geeft is dit natuurlijk geen probleem. Maar dit is natuurlijk een kwestie van gewoonte.

Ze zijn 8 weken en zijn 51 en 53 cm, dus nog ini mini tegenover jullie kindjes. Maar allebei mooi op de curves, dat in tegenstelling tot onze dochter destijds, zij volgde mooi de curve, maar wel de onderste en dat vonden ze niet ok bij K&G.

Mijn enige probleem is dat ze veel te snel groot worden :( ik word daar met momenten echt triest van, ook al weet ik dat ze nu gewoon heel snel groeien en sommige kleertjes na 1x dragen al te klein zijn, maar toch...

Het begint ook moeilijker te worden om ze met 1 hand op te nemen, maar we trekken onze plan wel. Voor ik het goed en wel besef lopen ze rond :lol:
Laatst gewijzigd door mich75 op 1 augustus 2020, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ZFJ
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 augustus 2019, 11:17

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door ZFJ » 3 augustus 2019, 14:49

Hey,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik schrijf normaal op 9maand.be maar eind oktober 2019 stopt het forum. Ik schrijf er nu al bijna een jaar.
Hier ook een kindje geboren in juli 2019, mijn dochtertje is nu bijna een maandje oud.
Ik kom hier alvast af en toe wat meeschrijven. Als het mag? :wink:
Groetjes, ZFJ

Evelien84
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 december 2018, 13:26

Re: Uitgerekend juli/augustus 2019

Bericht door Evelien84 » 4 augustus 2019, 3:47

Wij zijn vandaag opnieuw op de spoed beland omdat we weinig leven voelden ...
Hartslag was ok, beweging inderdaad weinig. Ze was wel duidelijk aan het oefenen met longen ...

Helaas wel nog maar weinig vruchtwater. Mogelijk wordt de bevalling hierdoor maandag ingeleid.

Was geen fijne ervaring alleszins. De assistent gynaecoloog kwam zo onzeker over ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten