Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Sameen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2018, 11:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sameen » 3 juli 2019, 19:35

Hoi allen,

Hier ben ik weer... 10 mei heb ik hier gereageerd op een post en vrij snel een afspraak gemaakt bij dr. De Brucker
Denk dat wij 2X in Halle zijn geweest en vandaag mijn terugplaatsing gehad.
Mich en Nadia,
bedankt voor de info die jullie toen gegeven hebben. (Als ik bij UZA gebleven was, ppfff weet nu nog ni of ik daar op de lijst sta.)
Maar we hebben sowieso ervaren in Jette dat ze daar veel professioneler zijn. Top!
Wel maar 1 embryo van de 3 laten terugplaatsen.
Dus nu fingers crossed tot 15 juli ladies.. bloedafname.

Mich, gefeliciteerd met je twins!
Kate en Nadia, veel succes! Da komt hier helemaal goed.

Tot snel, ga voortaan deze pagina wat meer in de gaten houden. ;-)

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 3 juli 2019, 21:05

Dag Sameen,

Leuk om te horen. Gaat heel snel bij hem en hij is zeer correct. Wou je er zelf maar 1 terug plaatsen?
Ik wens je alvast veel succes en zal duimen voor jullie.
Hoe lang ben jij bezig geweest om zwanger te geraken?


Groetjes Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 3 juli 2019, 21:38

Goed nieuws Sameen!

Hopelijk loopt het bij jou even vlot als bij de anderen hier.

Onze twins zijn vandaag al 4 weken, ik kan het amper geloven, de tijd vliegt gewoon.

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 3 juli 2019, 21:43

Ah leuk Sameen!
Hopelijk positief nieuws binnen 2 weken 😊

Sameen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2018, 11:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sameen » 12 juli 2019, 15:50

hey Nadia,

Dr De Brucker raadde zelf aan om te starten met 1 ipv 2.
Er zitten er nu nog 2 in de diepvries; dus uiteindelijk niet zo veel.
Maar komt wel goed. We blijven er in geloven.
Katedv en Mich,
dankuwel.. heel spannend allemaal.
En Mich, als het bij mij twins zouden zijn, dan ist goed voor ons en zijn wij heel tevreden! :D

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 23 juli 2019, 20:08

Sameen,

Hoe was de bn?

Sameen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2018, 11:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sameen » 25 juli 2019, 10:08

Hey Mich,

Mijn eerste bn (na 14 dagen) was het hcg maar 6 en 3 dagen later 4 dus is al vrij snel misgelopen, jammer genoeg.
Bij de eerste bn had ik al wel zoiets van, 'oei, das wel heel laag' dus had me al een beetje voorbereid maar toch...

Ik mag morgen terug starten met de hormonen; 5 augustus terug op controle.

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 25 juli 2019, 10:50

Oh Sameen wat jammer, maar er is toch een innesteling geweest.

Wel goed dat je zo snel al terug kan beginnen en hopelijk is het deze keer wel een plakkertje :)

Sameen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 mei 2018, 11:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sameen » 25 juli 2019, 16:27

ja inderdaad, ben heel blij dat ik snel terug kan beginnen.

Let's hope so! Derde keer, goede keer zeker? :wink:

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 27 juli 2019, 6:23

Dag Sameen,

Vind het zo jammer :( wel goed dat je zo snel mag starten.
Hoeveel eicellen heb je nog? Ik duim mee voor 5 augustus.
Mich, hoe gaat het met de twins? Zn u dochter? Kan ze het wat gewoon worden met 2 erbij?
Kate, hoe gaat het intussen met u? Weet je al wat meer?

Groetjes Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 28 juli 2019, 13:37

Met de twins gaat het goed, maar ze worden veel te snel groot :cry:

Grote zus is super fier en heel zorgzaam. Ook heel speciaal, als 1 van de twins weent weet onze dochter wie, terwijl mijn man en ik het verschil niet horen.

Eergisteren een groot nadeel ondervonden van het hebben van een tweeling. De eerste weken als we ergens naartoe gingen gebruikte ik de koets van onze dochter en daar de 2 kids in, ging goed. Maar ondertussen zijn ze groter en wordt het wat krap, en dus de tweelingkoets gepakt (naast elkaar) en man man wat een miserie. We gingen even naar het zh en de ene na de andere 'o kijk, een tweeling' en sommigen beginnen nog een praatje ook.

Het is erg als je met een puppy op stap bent, maar een tweeling, oh boy. Het is natuurlijk wel door die tweelingkoets dat de mensen het opmerken, maar ik vind het er toch over.

Komende week weer een mijlpaal, de eerste inentingen komen eraan.

Wat gaat het toch allemaal snel, een jaar geleden had ik een bioch zw en nu hebben we twins van 7 weken.

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 30 juli 2019, 10:31

Ik heb minder goed nieuws. Daar we niet wilden wachten tot de 12 weken echo, gisteren een tussenecho gedaan op 9w1. Alles leek prima tot ze de hartslag van het 2de kind zocht en er geen was. Wij zijn vrijdag ongeveer eentje verloren 😭😭😭. De ene was 2,5 en de andere 2,4 vandaar dat ze wist dat het heel recent gestopt was met kloppen.
Iedereen zal nu wel zeggen “maar je hebt er nog een” maar k moet zeggen dat dit zo echt niet voelt.
Heel bang afwachten nu of de eerste de andere nu niet gaat volgen. De echo was zo’n dubbel gevoel.
Volgende week woensdag nieuwe echo om te zien of alles nog in orde is met de eerste.

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 30 juli 2019, 12:59

Oh Kate,

Wat een verschrikkelijk nieuws :cry:

Ik weet niet wat te zeggen. Dit moet zo moeilijk zijn, het verdriet om eentje te verliezen, de angst voor het tweede en dan zou je ook nog blij moeten zijn omdat je toch zwanger bent.

Ik zou willen dat de gyn niet goed gezien heeft, maar die kans zit er waarschijnlijk niet in zeker? Alhoewel ik het toch hoop omdat ze ongeveer even groot waren.
Toch straf dat het hartje dan echt kortelings moet gestopt zijn.

Ik hoop dat de rest van de zwangerschap zonder problemen verloopt.

Dikke knuffel

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 30 juli 2019, 17:02

Dag Kate

Ik vind het zo erg allemaal😢 niemand hoeft zijn mening erover uit te spreken ‘ je hebt er toch nog 1 ‘. Is verschrikkelijk denk ik. Nu ik spreek uit ervaring en heb een paar bloedingen gehad. Ben nu bijna 5 maand zwanger maar de schrik blijft tot ik hem ik mijn armen heb. Ik wens je veel moed en sterkte en duim voor u dat alles goed komt.

Dikke knuffel

Nadia

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Karolien123 » 30 juli 2019, 19:31

Coucou
Ook hier even een moedknuffel van me. En zoals ik al zei je hebt het volle recht om nu te treuren. 😔Is zo normaal want het voelde al volledig als je twee kindjes. Ik hoop ergens dat mich gelijk heeft en we mogen hopen maar ik wil je ook geen valse hoop geven. In elk geval ik duim mee voor je 😘😘 ik dacht dat je maandag mocht gaan maar dus woensdag pas? Heb je wellicht verkeerd begrepen daarstraks. Ik denk aan je. Megadikke moedknuffel 😘😘
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten