Belgiangirl schreef: ↑26 juli 2019, 9:17
@LeenBr, zo frustrerend als je niet eens weet wat er mis is... Bij ons doen ze ook alsof er geen grote problemen zijn maar vind het dan toch raar dat ik na 6 perfect getimede eisprongen nog niet zwanger ben. En heb inderdaad wel een goed gevoel bij Jette, ik hoop dat ze ons hier beter gaan kunnen helpen. Zo spannend je eerste spuiten voor ICSI! Ik hoop dat dit jullie meer geluk brengt... Had je ook gespoten bij de iui altijd?
En wat je zegt over dat je bij ivf tenmiste weet of bevruchting etc lukt, dat heb ik ook superhard. Bij iui heb je daar nog altijd geen idee van... Daarom dat ik ook niet te lang bij IUI wil blijven hangen.
Neen ik had geen hormonen nodig aangezien mijn cyclus perfect normaal verloopt, steeds 28 dagen en heel af en toe eens 27 of 29... 2 van de 3 keer heb ik wel Pregnyl moeten inspuiten, maar dat is voor hen gewoon gemakkelijker om timing te bepalen.
Na 3x IUI moesten we op consultatie en de dokter heeft ons echt de keuze laten nemen van wat we wouden, vonden we wel heel tof dat we zelf mee mochten beslissen!
Er is veel nieuwe hoop nu we een stapje verder gaan, we zijn heel blij met de beslissing!
Ik hoop voor jullie dat jullie daar ook mee in zullen kunnen beslissen mocht het zover moeten komen.
@Saar, de beslissing of je wil overstappen naar feritliteit is iets dat je samen met je partner moet nemen. Ik vond het het eerste moment moeilijk, toen de gynaecoloog ons doorverwees naar Jette, ik voelde me een mislukking en moest afscheid nemen van het idee om op een romantische manier een kindje te kunnen krijgen .
Maar al snel beleefden wij nieuwe hoop en vonden we het heel prettig dat we actief iets extra konden ondernemen om onze kinderwens te kunnen vervullen! En uiteindelijk voel ik me sindsdien wel al heel wat beter.
Zelf had ik het mss liever gehad dat er iets mis was, als je de oorzaak weet kan je het probleem oplossen. Wij weten nu niet of we effectief het probleem waarom het niet lukt aan het oplossen zijn, aangezien het probleem niet gevonden is...
Maar fingers crossed, het zal wel eens lukken

we gaan er nog zo hard van genieten alst zover is!!